Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka kauhistelette vanhaa lapsentekoikää

Vierailija
31.07.2021 |

Ymmärtäkää se, että elämässä ei voi aina itse valita miten asiat menevät, asioiden kulku ei ole aina omissa käsissä. Kaikki eivät voi yrittää saada lasta nuorena vaikka haluaisivatkin. Eivätkä monetkaan edes halua. Elämässä voi tapahtua kaikenlaista odottamatonta. Minua suorastaan raivostuttaa paasaaminen ja syyllistäminen siitä ettei lapsen yrittämistä saisi jättää liian myöhään, kyllä minä olen täysin perillä siitä mitä ikä tekee hedelmällisyydelle. En minä valinnut itse sitä, että asiat menivät ihan toisin kuin suunnittelin.

Eikä toisten lapsenteko muutenkaan kuulu yhtään millään lailla kenellekään.

T: 32v, mies otti ja lähti toisen matkaan

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muiden mielipiteillä on väliä? Anna mennä vaan.

Vierailija
2/34 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä edes on mikään ikääntynyt. Keskustellaan tätä 10 v kuluttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sä edes on mikään ikääntynyt. Keskustellaan tätä 10 v kuluttua.

En olekaan, mutta kun tulee jätetyksi tässä iässä ja toivoi lasta se on aika karua. Menee aikaa toipua erosta ja löytää mahdollinen uusi kumppani.

Vierailija
4/34 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin 34-vuotiaana miehen, jonka kanssa edes pystyin harkita perheen perustamista. Kolme vuotta tapaamisemme jälkeen meillä oli pari lasta. Olisin halunnut lapseni nuorempana, mutta en halunnut yh:ksi.

Vierailija
5/34 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä petti ehkäisy ja 30v synttäreillä olin maha pystyssä. Kyllä hävetti olla niin vanhana taas raskaana. N36

Yäk, varmasti hävetti, eihän noin vanhojen kuulu edes harrastaa seksiä.

N44, 3v. kuopuksen äiti.

Vierailija
6/34 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni lapset jo 12 ja 16 vuotiaita ja kärsin vauvakuumeesta vaikka olen jo 42-vuotias. Yritän takoa itselleni järkeä päähän että olen liian vanha tekemään lisää lapsia.

Ymmärrän aloittajaa mutta jos yhtään lohduttaa niin et ole ollenkaan liian vanha, ehdit kyllä hyvin etsiä miehen ja tutustua häneen ja saada lapsen :)

Vierailija
7/34 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei voi nuorena yrittää? Ehkä jossain harvinaisessa tilanteessa ei voi. Itse tulin nuorena raskaaksi, en ollut edes pitkäaikaisessa suhteessa, mutta päätin käyttää "tilaisuuden" hyväksi, kun ajattelin, että myöhemmin voi kaduttaa keskeytys varsinkin, jos seuraavat raskaudet ei onnistukaan. Kuinka ollakaan kärsin lapsettomuudesta myöhemmin sairauksien takia, joten valintani osui oikeaan. Riskeeraasin ja uhrasin toki paljon siinä valinnassani, mutta asia oli tärkeä enkä halunnut jäädä odottelemaan mahdollisimman suotuisia olosuhteita.

Vierailija
8/34 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sai esikoisen 42 vuotiaana, kyllä hävetti hänen puolesta. Ja lapsen puolesta säälitti.

Vierailija
9/34 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri sai esikoisen 42 vuotiaana, kyllä hävetti hänen puolesta. Ja lapsen puolesta säälitti.

Mua vähän nolottaa sun puolestasi. Noin vanhoja kavereita! Ei varmaan nuoremmat kaverit viitsi näyttäytyä seurassasi.

Vierailija
10/34 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä jotka on sitä mieltä, että alle kolmikymppisenä ehdottomasti lapset, ja kaikki muu on kauheaa, on tietyntyyppisiä ihmisiä. eivät siis liiku normaaleissa piireissä. 

Vierailija
11/34 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei voi nuorena yrittää? Ehkä jossain harvinaisessa tilanteessa ei voi. Itse tulin nuorena raskaaksi, en ollut edes pitkäaikaisessa suhteessa, mutta päätin käyttää "tilaisuuden" hyväksi, kun ajattelin, että myöhemmin voi kaduttaa keskeytys varsinkin, jos seuraavat raskaudet ei onnistukaan. Kuinka ollakaan kärsin lapsettomuudesta myöhemmin sairauksien takia, joten valintani osui oikeaan. Riskeeraasin ja uhrasin toki paljon siinä valinnassani, mutta asia oli tärkeä enkä halunnut jäädä odottelemaan mahdollisimman suotuisia olosuhteita.

Harvinaisessa tilanteessa? Ei kaikki löydä kumppania ennen kuin vasta vanhemmalla iällä. Eikä sitä lasta nyt kannata jonkun yhden illan tuttavuuden kanssa tehdä.

Vierailija
12/34 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen puolesta ap:tä harmittaa? Vanhoja kavereita, vai yleisesti ottaen? Ap:n ikä on nimittän naisen hedelmällisyyden puolessavälissä.

Vierailija
13/34 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilastojen mukaan helsingissä ensisynnyttäjien keski-ikä on ollut 34 v viime vuosina. siis keski-ikä, eli paljon on tuotakin vanhempia ensisynnyttäjiä.

Vierailija
14/34 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap mainitsi ikänsä ja sen, että on vailla kumppania?

Vierailija
15/34 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap mainitsi ikänsä ja sen, että on vailla kumppania?

Ap yrittää sanoa, että 32-vuotias on ikäloppu.

Vierailija
16/34 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sait avautua. Helpottiko?

Vierailija
17/34 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nuorena ei saa saada, koska pitää valmistautua kunnon veronmaksajaksi.

Liian vanhana ei saa saada, koska lapsiluku voi jäädä alhaiseksi ja silloin tutetaan vähemmän veronmaksajia. Kapea on tilaisuus verotuksen näkökulmasta.

Vierailija
18/34 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haukkui kaikki 32-50 -vuotiaat naiset.

Vierailija
19/34 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä petti ehkäisy ja 30v synttäreillä olin maha pystyssä. Kyllä hävetti olla niin vanhana taas raskaana. N36

Mua olisi hävettänyt liikkua samoissa piireissä.

Vierailija
20/34 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein parasta on kun jokainen keskittyy ihan vaan omiin asioihinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän