En vastannut puhelimeen ja soitin takaisin kaverille n. Parin tunnin päästä ja kaveri pisti välit poikki sen takia
Sanoi, että nyt pikkusen huono hetki koita kyetä soittamaan ajallaan takaisin etkä vasta tuntien päästä. Sen jälkeen sanoi, ettei tee tuollaisella ystävällä mitään sanoi, että hyvästi ja löi luurin korvaan.
Ei provo. Tuo ihminen käyttäytyy välillä todella oudosti.
Kommentit (21)
Aina yhtä upeaa.
Naisten välinen ystävyys.
Meillä kaikilla on omat ongelmamme.
No niin, pääsit kevyesti eroon rasittavasta ihmisestä. Älä nyt ihmeessä edes yritä ottaa enää yhteyttä.
Ei ole provo = on todellakin provo
0/5
Jos on totta, varmaan tarvitsi rahaa tililleen pari tuntia sitten.
En yhtään ihmettele. On todella suututtavaa jos tyyppi ei ikinä vastaa puhelimeen. Minä kyllä pystyn aina vastaamaan. Esimerkiksi äsken oli paskalla ja puhelin mukana. Vastasin, että Hello. Olen juuri vessassa, toivottavasti ei kaiu!
Valitettavasti näitä ylidramaattisia pellejä riittää. Viikon päästä on taas soittamassa, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Pääsit kahelista eroon. Hyvä!
Ei päässyt, kokemusta on.
No en jäisi pitkäksi aikaa suremaan.
Kuka muka pystyy aina vastaamaan. Semmoinen joka ei köy töissä, ei elokuvissa, teatterissa, konserteissa, luennoilla, harrastuksissa, uimassa eikä keskustele livenä ihmisten kanssa saati esim. lemmiskele koskaan.
Numero estoon ja näin on elämäsi astetta helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka muka pystyy aina vastaamaan. Semmoinen joka ei köy töissä, ei elokuvissa, teatterissa, konserteissa, luennoilla, harrastuksissa, uimassa eikä keskustele livenä ihmisten kanssa saati esim. lemmiskele koskaan.
Haluaisin uskoa, että tämä ei ole totta: Olin kerran miehen kanssa, joka keskeytti lemmiskelyt vastatakseen puhelimeen. Ei ollut mikään hengenhätä puhelu, vaan työasia. Jostain syystä suhde ei jatkunut.
Vierailija kirjoitti:
Eikä nuku.
Vierailija kirjoitti:
Mä periaatteessa pystyn. Se on helppoa, kun puhelin soi vain kerran viikossa ja soittaja on oma äitini, joka tietää olla soittamatta jos olen teatterissa tms.
Vai meni välit poikki?
-Joo
Minkähän tähe se Hilippa ee tuu toemee poikiesa kanssa?
Opettele vastaamaan puhelimeen ja kirjoittamaan!