Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko,Kela hylännyt sun saikkua?

Vierailija
31.07.2021 |

Miksi hylkäsi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotin esikoistani ja kärsin ennenaikaisista supistuksista rv 22 alkaen. Supistukset aiheuttivat muutoksia kohdunsuulla ja jouduin sairaalaan vuodelepoon kahteen kertaan, yhteensä kolmeksi viikoksi. Sain supistuksia ehkäiseviä lääkkeitä, vauvan keuhkoja kypsyttävåä kortisonia enkä saanut liikkua kuin vessaan. Kelan asiantuntijalääkäreiden mukaan mun olisi pitänyt olla töissä. Toimin silloin varhaiskasvatuksen opettajana.. Sairauspäivärahan hylkykirje tuli, kun olin osastolla. Hoitava lääkäri kirjoitti aika tulikivenkatkuisen vastineen, jossa kuntoutussuunnilmaksi oli mainittu synnytys ;D Sillä se tauti tosiaan hoitui ;D

Saitko rahat?

Joo, sit meni läpi.

Vierailija
22/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi töissä olessa pitäisi asioida KELAn kanssa jonkun 3 viikon saikun vuoksi, eikö työnantaja maksa palkkaa ja hae sitten korvaukset 9 päivän jälkeen itselleen? Itse jäin 1 kk ennen saikulle, eikä kukaan kysellyt mitään ja palkka juoksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi töissä olessa pitäisi asioida KELAn kanssa jonkun 3 viikon saikun vuoksi, eikö työnantaja maksa palkkaa ja hae sitten korvaukset 9 päivän jälkeen itselleen? Itse jäin 1 kk ennen saikulle, eikä kukaan kysellyt mitään ja palkka juoksi

Olin tietysti saikulla rv 22 synnytykseen asti eli paljon kauemmin kuin sen 3 vkoa, jonka olin osastolla. Ja työnantaja haluaa ne rahat, vaikka maksaisikin palkan sairauslomalla olijalle.

Vierailija
24/30 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhöhöm

Vierailija
25/30 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/30 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koska osaan laittaa pilkun oikeaan paikkaan.

Ethän osannut.

Vierailija
27/30 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lääkäri on todennut henkilön työkyvyttömäksi, Kelalla ei ole mitään asiaa puuttua siihen!

Näinhän sen siis pitäisi oikeasti todellisuudessa mennä että jos lääkäri tai useampikin lääkäri on todennut henkilön työkyvyttömäksi, niin Kelan tehtävä on vain pistää henkilö työkyvyttömyyseläkkeelle eikä harata vastaan kuten nykyään tuntuu tekevän monissa tapauksissa.

Vierailija
28/30 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan käsittelyajat on niin älyttömät, että pakko mennä töihin nyt saikun loputtua vaikka polvi ei vielä kestäisi. En pysty odottelemaan taas 1,5 kk muutamaa ropoa (tehnyt osa-aikaisesti hommia opiskeluiden ohella,joten saikkuraha melko olematon)

Vierailija
29/30 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.

Ei  työtön voi olla sairaslomalla. Vain jos on sairaalassa sisällä niin sitten menee läpi. 

Voi olla.

Vierailija
30/30 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up