VIHAAN tuota Jannan "tytöt lähtee tanssimaan" kappaletta!!
Siis järkyttävät sanat ja sitten vielä tollanen ihme slovari. Hyi helvetti miten ahsdistava kappale. Vähän niin kuin näyttäisi keskaria miehelle tuon kappaleen tahdissa ja hymyilisi maireasti. Sellainen olotosta kappaleesta tulee.
Kommentit (57)
Veit sanat suusta! Just tuli taas radiosta ja pakko oli vaihtaa kanavaa. Ihan hirveetä p***aa. Sanat voi olla hyvät, joo mutta toi slovari ei toimi siinä ei sitten yhtään ja Janna...yhdellekään keikalle en mene enkä levyä osta, kanava vaihtuu aina kun se laulaa. Mä luulen sitä kans aina uuden biisin kans Antti Tuiskuks. En ymmärrä miks sitä soitetaan niin paljon. Kun se Tuiskukin on parempi, vaikken sitäkään fanita.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:48"]
Kuunteleeko näitä suomalaisia naisartisteja ihan oikeasti joku vain saako radiot ne halvalla soittolistoille?!
[/quote]
En mä usko, että kuuntelee, mäkin olen kuullut tuon laulun yhden kerran radiosta (kestin vain puolet), ja meinattiin miehen kanssa kuolla nauruun, se oli niin hirveä.
Mutta on suomalaiset miesartistit yhtä hirveitä, niidenkin kappaleet voi tiivistää näin - "ripuli, oksennus, yksinäisyys, taas juovuksissa takiasi, suru, tuska, en rakkautta saa, toisen oma olet, kerran katsoit minuun, tuli tuska ja oksennus, viinapullo aukesi, kyyyyneeel valuuuu.... jne"
:) juuri eilen aamulla kun se taas soi novalla :) ajattelin että v'ttu noita sanoja (ihan kuin teinin päiväkirjaa "kuuntelis")...ja toi "jää sä nukkumaan" - miksi pitää jäädä nukkumaan???kuka voi nukkua jos vituttaa toisen baariin lähtö!!! Mä lauloinkin sit uusiksi "mee säkin ryyppäämään" ja lupaa ette soittele mun perään (tää loppu joka siis meneekin noi sopii paremmin känniselle...)
Ja aina erehdyn luulemaan Antti Tuiskuksi kuten siinä "sä et ole hullu" (joka muuten ihan hyvä kipale).
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:48"]
Kuunteleeko näitä suomalaisia naisartisteja ihan oikeasti joku vain saako radiot ne halvalla soittolistoille?!
[/quote]
En mä usko, että kuuntelee, mäkin olen kuullut tuon laulun yhden kerran radiosta (kestin vain puolet), ja meinattiin miehen kanssa kuolla nauruun, se oli niin hirveä.
Mutta on suomalaiset miesartistit yhtä hirveitä, niidenkin kappaleet voi tiivistää näin - "ripuli, oksennus, yksinäisyys, taas juovuksissa takiasi, suru, tuska, en rakkautta saa, toisen oma olet, kerran katsoit minuun, tuli tuska ja oksennus, viinapullo aukesi, kyyyyneeel valuuuu.... jne"
[/quote]
Osasin tätä vähän odottaakin, että joku vetää miehet mukaan keskusteluun. Naisasiostahan ei voi keskustella ilman, että verrataan miehiin. Huoh!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 12:22"]
Osasin tätä vähän odottaakin, että joku vetää miehet mukaan keskusteluun. Naisasiostahan ei voi keskustella ilman, että verrataan miehiin. Huoh!
[/quote]
Ideana oli, että suomalainen "iskelmämusiikki" on yleisesti ottaen pateettista vinguntapaskaa, eikä mitkään sun mies/naisjutut idiootti.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 12:13"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 12:10"]
"Kuka v*tun mustasukkanen mies jää kotiin NUKKUMAAN(!) kun naisensa lähtee baariin."
No kyllä minä ainakin mustasukkaisena naisena jään kotiin nukkumaan, jos mies lähtee kavereiden kanssa baariin eikä mulla ole mitään tekemistä tai vaikka aamulla herätys. Ja on kyllä ollut oikeasti opettelemista siinä, että saan nukuttua ja pystyn rauhoittumaan nukkumaan, kun pelottaa mitä siellä baarissa tapahtuu.
Mitä sen mustasukkaisen osapuolen pitäisi sitten mielestäsi tehdä, jos ei jatkaa omaa iltaansa normaalisti? Kyrpiintyä ja stressata että milloin puoliso tulee takaisin? Vai lähteä vakoilemaan sinne baariin? :D
[/quote]
Mennä hoitoon ja hakea itselleen apua. Läheisriippuvaisuus ei ole tervettä. Siihen on erilaisia tukiryhmiä yms...
[/quote]
Niin tai sitten rauhoittua ja jatkaa iltaansa normaalisti ja mennä esim. sinne nukkumaan? Alkuperäisessä lainauksessa ihmeteltiin, että ei kai kukaan mustis mies mene nukkumaan tuossa tilanteessa ja minä vaan kyselin, että mitä sitten pitäisi tehdä, jos ei vaan yrittää jatkaa omaa iltaansa normaalisti.. :D Sinun mielestäsi siis olisi parempi, että mustasukkainen puoliso lähtee heti terapeutille ja etsimään jotain ulkopuolista ammattiapua, kuin että yrittäisi selviytyä normaalista tilanteesta ihan omin voimin ja rauhoittua vaan tosiaan sinne kotiin. Jep.
Kauhee löysä biisi, kauhee ääni, ihan kammottava jollotus
Keski-ikäiset eronneet laulajat tiivistettynä:
Naiset: lauletaan itsenäisyydestä, sielunsiskoista, ystävyydestä ja muusta kornista paskasta, kun ensin on velttoiltu vuosikymmenet huonossa suhteessa.
Miehet: Rahat ei riitä kaljaan eikä saa pillua. Vaimo vei mukanaan kaikki vanhat pikkaritkin, saatana.
Mitäs kuuntelette reidiooouuu, lozers.
Eniten tossa mun mielestä kusi lyriikat.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:24"]
Eniten tossa mun mielestä kusi lyriikat.
[/quote]
Se ääni on kans aika järkyttävä...
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:21"]
Naiset: lauletaan itsenäisyydestä, sielunsiskoista, ystävyydestä ja muusta kornista paskasta, kun ensin on velttoiltu vuosikymmenet huonossa suhteessa.
Miehet: Rahat ei riitä kaljaan eikä saa pillua. Vaimo vei mukanaan kaikki vanhat pikkaritkin, saatana.
[/quote]
Laiskotta...Anna pari mies esimerkkiä todentamaan "väitteesi" Minä annan naiset, Erin ja Kaijaa Koo...
Ai se on nainen joka laulaa????!!!! :O
mä olen luullu et se on Antti Tuisku !?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:21"]
[/quote]
Laiskotta...Anna pari mies esimerkkiä todentamaan "väitteesi" Minä annan naiset, Erin ja Kaijaa Koo...
[/quote]
Pate Mustajärvi, Klamydia
Upea laulaja! Myös mielettömän seksikäs! Tyypillistä, jos naisia ärsyttää! Ja kappale on loistava...pidän paljon!
Siis kenen mielestä nuo sanat on HYVÄT? Siis aihe on ihan jees (kai), mutta siis Hyvää Lyriikkaa, oikeesti? Jää sä nukkumaan ja katso ettet soittele mun perääään? HYVÄÄ LYYRIIKKAA?!?!?!! KUUNTELETTEKO TE IKINÄ MUUTA KUN RADIOTA? Nyt voin pahoin!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 12:10"]
"Kuka v*tun mustasukkanen mies jää kotiin NUKKUMAAN(!) kun naisensa lähtee baariin."
No kyllä minä ainakin mustasukkaisena naisena jään kotiin nukkumaan, jos mies lähtee kavereiden kanssa baariin eikä mulla ole mitään tekemistä tai vaikka aamulla herätys. Ja on kyllä ollut oikeasti opettelemista siinä, että saan nukuttua ja pystyn rauhoittumaan nukkumaan, kun pelottaa mitä siellä baarissa tapahtuu.
Mitä sen mustasukkaisen osapuolen pitäisi sitten mielestäsi tehdä, jos ei jatkaa omaa iltaansa normaalisti? Kyrpiintyä ja stressata että milloin puoliso tulee takaisin? Vai lähteä vakoilemaan sinne baariin? :D
[/quote]
Mennä hoitoon ja hakea itselleen apua. Läheisriippuvaisuus ei ole tervettä. Siihen on erilaisia tukiryhmiä yms...