Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VIHAAN tuota Jannan "tytöt lähtee tanssimaan" kappaletta!!

Vierailija
14.08.2014 |

Siis järkyttävät sanat ja sitten vielä tollanen ihme slovari. Hyi helvetti miten ahsdistava kappale. Vähän niin kuin näyttäisi keskaria miehelle tuon kappaleen tahdissa ja hymyilisi maireasti. Sellainen olotosta kappaleesta tulee.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:37"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:31"]

Mun myös mielestä kauhea kappale, sen takia että ne sanat on niin älyttömän lapselliset. Hirvee numero tehty jostain baariin lähtemisestä. Ihan kuin äiti vakuuttelis lapselleen, että varmasti tulee iltapäivällä hakemaan päiväkodista, vaikka nyt pitääkin lähteä töihin. Janna kuitenkin on ihan aikuinen, eikä mikään teini jos olen oikein ymmärtänyt? Mielestäni tuo biisi on suunnattu joillekin 16-vuotiaille, vaikka siinä nyt baarista puhutaankin.

[/quote]

Janna taitaa olla vähän päälle 30v. Muistaakseni tuo on ainoa biisi, jota hän ei ole itse kirjoittanut. Outoa, että juuri tuo julkaistiin singlenä, kun ei tosiaan ole mikään hyvä. 

[/quote]

Kyllä tämä Jannan ihan oma sepustus on. Autettuna tosin, kuten muutkin (paitsi "hankala elämä").

Sama itkuvirsi toistuu - toistuu - toistuu, aina vaan (paitsi "hankala elämä", mikä kertoo artistista itsestään, muiden tekemänä).

Omena voi pudota yllättävän kauas. Lahjakkaista vanhemmista ei aina synny lahjakkaita lapsia.

Vierailija
2/57 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luullut olevani ainoa joka joka kertaa luulee Jannan uutta kappaletta Antti Tuiskun esittämäksi=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymusiikki nyt muutenkin on vajonnut ihan vitun alas, mutt tuo Janna on kyllä pohjanoteeraus masentavan ja honottavan äänensä kanssa ja typerine biiseinensä. Siis hyh hyh!

Vierailija
4/57 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks en oo ainut D:

Vierailija
5/57 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt lähtee nussimaan - ajattelee sen tolleen niin biisistä tulee paljon hauskempi

Vierailija
6/57 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:16"]

Siis järkyttävät sanat ja sitten vielä tollanen ihme slovari. Hyi helvetti miten ahsdistava kappale. Vähän niin kuin näyttäisi keskaria miehelle tuon kappaleen tahdissa ja hymyilisi maireasti. Sellainen olotosta kappaleesta tulee.

[/quote]

Niin, hinkkaa tissejä toisiin miehiin ja sitten valittaa kun oma ukko on mustis...

Vierailija
7/57 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän tän laulun ihan täysin. Kuulostaa ihan omalta elämältä. Tarkotus ei oo miehelle vittuilla, vaan kertoa että ihan oikeesti välillä on päästävä pois, vaikka miehestä tuntuis kuinka pahalta.
Ei tän laulun ole tarkotuskaan olla mikään menobiisi.

Vierailija
8/57 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan varma, että ilman noita vanhempiaan, me ei oltais koskaan kuultu tuota honotusta.

Vierailija
9/57 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 12:18"]

Mutta on suomalaiset miesartistit yhtä hirveitä, niidenkin kappaleet voi tiivistää näin - "ripuli, oksennus, yksinäisyys, taas juovuksissa takiasi, suru, tuska, en rakkautta saa, toisen oma olet, kerran katsoit minuun, tuli tuska ja oksennus, viinapullo aukesi, kyyyyneeel valuuuu.... jne"

[/quote]

Osuvasti kuvailtu! :D

Vierailija
10/57 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Jannasta artistina noin muuten, mut tää biisi on kyllä.. Äääääää.. Pakkohan sen on jostain rahaa saatava :)

Vierailija
11/57 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 12:19"]

Ja aina erehdyn luulemaan Antti Tuiskuksi kuten siinä "sä et ole hullu" (joka muuten ihan hyvä kipale).

[/quote]

mäkin luulin Tuiskuksi!!

ja on ärsy kappale. toisaalta ymmärrän biisin lähtökohdan mutta ihan päin peetä toteutettu

Vierailija
12/57 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin äsken ton videon ja puolisona olisin pettämistä enemmän huolissani siitä, että ensin vedetään tukevat kännit baarissa ja sitten hypätään auton rattiin ja vieläpä ilman turvavöitä.

Vierailija
13/57 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 12:16"]Veit sanat suusta! Just tuli taas radiosta ja pakko oli vaihtaa kanavaa. Ihan hirveetä p***aa. Sanat voi olla hyvät, joo mutta toi slovari ei toimi siinä ei sitten yhtään ja Janna...yhdellekään keikalle en mene enkä levyä osta, kanava vaihtuu aina kun se laulaa. Mä luulen sitä kans aina uuden biisin kans Antti Tuiskuks. En ymmärrä miks sitä soitetaan niin paljon. Kun se Tuiskukin on parempi, vaikken sitäkään fanita.
[/quote]Ihmettelin kans aluks, et miten Tuisku on tehny noin karseen biisin ja laulaakin huonommin ku ennen, mut sehän olikin ihana Janna

Vierailija
14/57 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
15/57 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tytöt lähtee nussimaan." Ehkä tuo pelko miesten takaraivossa aina hakkaa, pelko aviopuolison syrjähypyistä ja siitä että vieras mies siittää naiselle jälkeläisen, jolloin mies on geneettisenä ulkona kuvioista. Eli mies pelkää tulevansa biologisesti syrjäytetyksi. Ei ole pieni huoli tuo, etenkin riittävän neandertali-tasolla oleva mies saattaa pitää tanssimista pariutumis - ja soidintamisriittinä, jossa onnistuminen johtaa paritteluun.

Vierailija
16/57 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:16"]Siis järkyttävät sanat ja sitten vielä tollanen ihme slovari. Hyi helvetti miten ahsdistava kappale. Vähän niin kuin näyttäisi keskaria miehelle tuon kappaleen tahdissa ja hymyilisi maireasti. Sellainen olotosta kappaleesta tulee.
[/quote]Miksi kuuntelet?

Vierailija
17/57 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janna on taitava laulaja ja upea kaunis nainen! Biisissä on ainutlaatuinen uniikki tunnelma. Hienoa Janna!

Vierailija
18/57 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voiko joku ihan oikeasti tykätä tosta biisistä. Mulla on jotenkin kauhea myötähäpeän tunne, kun mä kuulen sen. Noloista noloin biisi.

Janna ei todellakaan ole hyvä laulaja. Sen ääni on ponneton. Levyillä ääntä on korjattu autotunella ja muilla kikoilla. Lisäksi Janna ei kykene tulkitsemaan, eli tunne puuttuu.

Sama ongelmahan sillä oli tanssissakin. Teknisesti taitavaa, mutta mitäänsanomatonta.

Janna ei varmasti koskaan tule antamaan julkaista itsestään kuvaa, jossa ei meikkiä eikä hiuslisäkkeitä. Se siitä kauneudesta.

Sitäpaitsi, sisäinen kauneus kuuluisi myös laulussa. Ei kuulu kun ei ole.

Vierailija
19/57 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös!

Vierailija
20/57 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Ihan kaamea kipale ja soi jatkuvasti radiossa. Sitten ku vaihdat kanavaa, ni eikö sielläkin heti seuraava biisi ole toi kammotus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi