Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VIHAAN tuota Jannan "tytöt lähtee tanssimaan" kappaletta!!

Vierailija
14.08.2014 |

Siis järkyttävät sanat ja sitten vielä tollanen ihme slovari. Hyi helvetti miten ahsdistava kappale. Vähän niin kuin näyttäisi keskaria miehelle tuon kappaleen tahdissa ja hymyilisi maireasti. Sellainen olotosta kappaleesta tulee.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Vierailija
22/57 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin taas että Antti tuisku laulaa, mutta sehän olikin Janna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä koko Jannaa, kamala ääni ja huonoja kappaleita!

Vierailija
24/57 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan hirveetä paskaa!

Vierailija
25/57 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:24"]

Mä en kestä koko Jannaa, kamala ääni ja huonoja kappaleita!

[/quote]

Mä en kestä yhtään suomalaista naisartistia. Ihan järkyttävää kuraa itsenäisestä vahvasta naisesta, mutta...satujen prinssiä kaivataan pelastamaan.

Vierailija
26/57 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee semmoinen fiilis, että ne tytöt lähtee tanssimaan, mutta on niin lattea fiilis, kun kaikki aattelee vaan miehiää. Kaija Koon "Korkkarit kattoon" -biisissä sentään on oikea meininki, sinne tanssimaan mennään eikä meinata ja madella! 

Vierailija
27/57 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkaa sontaa. Honottaa kuin äitinsä. Voii perse sentään. Ja huonot nasaali maneerit samassa paketissa. Että mä vihaan !å

Vierailija
28/57 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun myös mielestä kauhea kappale, sen takia että ne sanat on niin älyttömän lapselliset. Hirvee numero tehty jostain baariin lähtemisestä. Ihan kuin äiti vakuuttelis lapselleen, että varmasti tulee iltapäivällä hakemaan päiväkodista, vaikka nyt pitääkin lähteä töihin.
Janna kuitenkin on ihan aikuinen, eikä mikään teini jos olen oikein ymmärtänyt? Mielestäni tuo biisi on suunnattu joillekin 16-vuotiaille, vaikka siinä nyt baarista puhutaankin.

Vierailija
29/57 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tuosta honottavasta tavasta laulaa. Ihme että niin pitää tehdä, vaikka toki on vapaus tehdä niitä taiteellisia valintoja...

Vierailija
30/57 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappalehan kertoo sairaalloisesta mustasukkaisuudesta. Siksi sanat varmaankin kuulostaa vähän naiiveilta. Parempi ääni Jannalla kuitenkin on kuin äidillään. Aika jäykän oloinen esiintyessään ja jotenkin ilmeetön.

Vierailija
31/57 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:31"]

Mun myös mielestä kauhea kappale, sen takia että ne sanat on niin älyttömän lapselliset. Hirvee numero tehty jostain baariin lähtemisestä. Ihan kuin äiti vakuuttelis lapselleen, että varmasti tulee iltapäivällä hakemaan päiväkodista, vaikka nyt pitääkin lähteä töihin. Janna kuitenkin on ihan aikuinen, eikä mikään teini jos olen oikein ymmärtänyt? Mielestäni tuo biisi on suunnattu joillekin 16-vuotiaille, vaikka siinä nyt baarista puhutaankin.

[/quote]

Janna taitaa olla vähän päälle 30v. Muistaakseni tuo on ainoa biisi, jota hän ei ole itse kirjoittanut. Outoa, että juuri tuo julkaistiin singlenä, kun ei tosiaan ole mikään hyvä. 

Vierailija
32/57 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en vaan pysty ymmärtämään tuota slovaritahtia siinä. Menevämpänä ei olisi niin korni.

Vierailija
33/57 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:31"]

Mulle tulee semmoinen fiilis, että ne tytöt lähtee tanssimaan, mutta on niin lattea fiilis, kun kaikki aattelee vaan miehiää. Kaija Koon "Korkkarit kattoon" -biisissä sentään on oikea meininki, sinne tanssimaan mennään eikä meinata ja madella! 

[/quote]

Säälittävä kuva jää tuostakin biisistä. Voitte värsyyn kirjoittaa...jaksoi aamun asti tanssia tai jotain, Huoh! Jo on elämällä ollut tarkoitus. Viiskymppisensä tanssimassa ringissa tyttöjen kanssa aamu viiteen ja mies tulee juttelmaan mutta rinki tiivistyy ja sitten kotona itketään kun ollaan sinkkuja...ja kyllä...olen tosikko.

Vierailija
34/57 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaarg mä kans vihaan tota niin paljon. Niin paska biisi ja video niin ärsyttävä ettää :F

Vierailija
35/57 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunteleeko näitä suomalaisia naisartisteja ihan oikeasti joku vain saako radiot ne halvalla soittolistoille?!

Vierailija
36/57 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se viesti siinä ihan hyvä, mutta biisinä ihan kamala. Just toi masentava slovarius ei ainakaan paranna sitä yhtään.

Vierailija
37/57 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanathan on hyvät. Tiedän pariskuntia, joissa toinen on älyttömän mustasukkainen. Biisi kertoo juuri siitä. Äänestä en tykkää ollenkaan, mutta ymmärrän laulun idean.

Vierailija
38/57 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis veit sanat suustani! Se on ihan järkyttävää shaissea! :D Ne sanat ei sovi yhtään tohon h-i-t-a-a-a-a-a-s-e-e-n melodiaan. Kuka v*tun mustasukkanen mies jää kotiin NUKKUMAAN(!) kun naisensa lähtee baariin. EI kukaan! :D :D Toi on niin korni kappale että mulla myös vaihtuu kanava aina kun se alkaa. Ja pahinta että saattaa just hetken päästä soida tällä toisellakin kanavalla.

Miten hitossa tollanen kappale voi soida radiossa?!?!?!?!?! Tunne niin myötähäpeää kun Janna varmaan kuvittelee olevansa suosittu :/

Vierailija
39/57 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse pidä sen yhdestäkään biisistä, ihan karmeita kaikki. Luulin myös ekan kerran, että Antti Tuisku loilottaa.

Vierailija
40/57 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuka v*tun mustasukkanen mies jää kotiin NUKKUMAAN(!) kun naisensa lähtee baariin."

No kyllä minä ainakin mustasukkaisena naisena jään kotiin nukkumaan, jos mies lähtee kavereiden kanssa baariin eikä mulla ole mitään tekemistä tai vaikka aamulla herätys. Ja on kyllä ollut oikeasti opettelemista siinä, että saan nukuttua ja pystyn rauhoittumaan nukkumaan, kun pelottaa mitä siellä baarissa tapahtuu.

Mitä sen mustasukkaisen osapuolen pitäisi sitten mielestäsi tehdä, jos ei jatkaa omaa iltaansa normaalisti? Kyrpiintyä ja stressata että milloin puoliso tulee takaisin? Vai lähteä vakoilemaan sinne baariin? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän