Olen jäämässä äitiyslomalle eikä minulle löydy sijaista :(
Miettikää, tässä maailman tilanteessa tällaisiakin työpaikkoja on. Olen jäämässä ensi viikolla työstäni äitiyslomalle eikä useista hauista huolimatta löydy sijaista, hakijoita ollut tähän mennessä yksi, joka ei ottanut paikkaa vastaan. Periaatteessahan tämä ei ole minun ongelmani, vaan esimiehen, mutta ahdistaa silti tosi kovaa, kun tiedän töitteni kaatuvan kolmen kollegan niskaan. Palvelua voitaisiin ostaa myös ulkopuoliselta, mutta kun ei niitä ulkopuolisia tekijöitäkään ole :(
Kommentit (12)
Täällä toinen, joka ei ole vielä saanut tietoa sijaisesta. Ja minä pyöritän tk:ssa yksin tätä osastoa. Kyllä on vaikeata, kun ihmiset ei halua töihin.
Tämä ei todellakaan ole sinun ongelmasi. Sinuna en vaivaisi asialla päätäni laisinkaan. Onpahan varmuudella työpaikka, johon palata.
Ei minullekaan meinannut löytyä sijaista, pääkirjanpitäjää vuodeksi pk-seudulla. Alan ihmisille on vakituisia töitä ilmeisesti ihan tarpeeksi, kun määräaikaisuudet ei kiinnosta. Vinkkinä ihan niille, keitä ala voisi kiinnostaa.. Tämä oli tilanne n. 2-3 vuotta sitten ainakin.
Ap, kerro mikä työtehtävä on kyseessä? Olisin todella kiinnostunut vaihtamaan alalle/ammattiin, jossa töitä riittäisi.
Työskentelen terveydenhuollossa. Enemmän omatuntoa kolkuttaa vielä se, että en ole ihan varma, haluanko palata tähän työpaikkaan. Roikutan siis vakivirkaa niin kauan että työhön paluu on ajankohtaista, tai ainakin sen 9kk äitiysloman loppuun. Vakipaikkaan olisi toki helpompi löytää uusi tekijä, mutta tämä on nyt auki sijaisuutena, kunnes saan päätettyä tulevaisuudestani.
ap
Kaatopaikan hoitajan persereijän puhdistajan paikkakin on odottanut täyttäjäänsä ties miten kauan. Kumma kun ei työ kelpaa.
Voi jestas, ei ole sun ongelmasi. Mun ongelma on mistä saan työpaikan mammaloman jälkeen. Sain potkut edellisestä paikasta tuta-syistä.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:54"]
Täällä toinen, joka ei ole vielä saanut tietoa sijaisesta. Ja minä pyöritän tk:ssa yksin tätä osastoa. Kyllä on vaikeata, kun ihmiset ei halua töihin.
[/quote]
tee itse, kun kerran olet töitä saanut
Mä voin tulla sijaiseksi, oon kaikkien alojen asiantuntija.