Mikä olis hyvä kynsilakka? Essie liuskoittaa omat kynnet?
Aina kun käytän Essien kynsilakkaa niin kynnet liuskoittuu, sama Depend lakoissa
Mikä olisi hyvä kynsilakka merkki?
Kommentit (8)
Siirry kynsitarroihin. Ei tarvi laittaa kuin joka 10.-14. päivä, ei lohkeile eikä vahingoita kynsiä. Mun oma suosikkimerkki Miss Sophie Saksasta, toimittaa Suomeenkin.
Ainoa kynsituote, joka estää liuskoittumista mulla, on Mavalan Scientifiqe vai miten se nyt kirjoitetaan. Harmi vaan ettei se ole lakka, vaan neste. En siis voi käyttää mitään lakkaa, jotta saan laitettua tuota paljaalle kynnelle.
Mä olen vuosia käyttänyt vain Mavalan lakkoja. Ei liuskoitu kynnet ja lakka on kestävä.
Dermosililla on kestävät lakat, harmillista se että niillä on vain pari väriä per sesonki
Katsokaa maikkarin netistä dokkari kosmetiikan myrkyllisyydestä ja jättäkää koko turhat kynsilakat pois.
Boho-kynsilakka on turvallisinta, mitä olen löytänyt. Kannattaa välttää kaikkia myrkkyjä.
Tarkan markan ihmiset tietävät, että kalliiden pikkupullojen sijaan kannattaa ostaa iso purkillinen huokeaa lakkaa rautakaupasta. Litrahinta on huomattavasti edullisempi ja purkillinen riittää vuosikausiksi koko perheen naisväen tarpeisiin.
Nails Inc.