Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vainoharhaa vai ei?

Vierailija
14.08.2014 |

Mua on alkanut mietityttää kun poikaystävni on muutamien viikkojen aikana alkanut räpläämään puhelintaan iha jatkuvasti ja muka juttelee kavereittesa kanssa, mikä on perin outoa koska ei hän ennen ole txt jutellut vaan soitellut heille. Lisäksi hän on ihan jatkuvasti,aina kun on vapaata ja voi lähtee niin vanhempieasa luona eri paikkakunnalla. Yhdestä tytöstä hän innoissaan kertoo juttuja, lähinnä kai siksi että hänellä on samasta kennelistä koira(niimpä niin..). Toissapäivänä kun katsoimme elokuvaa satuin vahingossa näkemään että hän juttelee jonkun tytön kanssa whatsapissa. Lisäksi tämä tyttö on menossa samaan tapahtumaan. No en voinut vastustaa kiusausta lukea hänen puhelintaan ja siellä kovasti oli iskuhymiöitä ja kertovat kaikkee mitä ukkoni pitäisi txt minun kanssa ei muiden. Mun synttärit on muutaman viikon päästä(pyöreitä täytän joten siksi tärkeää) ja samaan aikaan on tapahtuma mihin hän haluaa mennä, menee tosin joka vuos mutta ei edes tänä vuonna jätä väliin. Kun pyydän että voisi juhlistaa niitä mun kaa nii kuulen että hän on antanut liikaa mulle periksi kun pyydän tommosta jne...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen puhelinta ei saa lukea.

Vierailija
2/3 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vie puhelimen mukanaan suihkuun ja vessaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi muru, ei selvempää tilannetta voi olla! Hänellä on toinen. Kaikki merkit viittaavat siihen. Nyt miettimään kostoa ja sitten baanalle etsimään parempaa, komeampaa, haluttavampaa ja fiksumpaa seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi