Puoliheijari uimahallin suihkussa
Onko sattunut omalle kohdalle tai ootko nähnyt? Pitkästä aikaa kävin uimahallissa ja yllätyin, kun näin useammankin orastava heijarin suihkussa. Vähän tuntui siltä, että joku isokaluinen sitä haluu vähän näyttääkin.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uimahallin suihkussa. Mutta pienen työporukan saunsillassa järvestä nousevien nuorempien miesten puoliheijareita. Myönnän että kaunista katsottavaa
N50+Minkähän alan miehiä sieltä nousi? Jos järvestä/vedestä nousee ylös, niin harvemmin sitä on heijari päällä, ellei sitten ole jotain lämmintä kylpyvettä ja nyt sun silmiin osunut oikein useita. Eihän vaan ollut haaveunta?
Miksei voisi olla? Mulla ainakin seisoo useita kertoja päivässä ja usein ilman mitään syytä. En näe mitään syytä, etteikö vedessäkin voisi seisoa, vaikka mikään pakko ei olisikaan. Puhumattakaan puolikovasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uimahallin suihkussa. Mutta pienen työporukan saunsillassa järvestä nousevien nuorempien miesten puoliheijareita. Myönnän että kaunista katsottavaa
N50+Minkähän alan miehiä sieltä nousi? Jos järvestä/vedestä nousee ylös, niin harvemmin sitä on heijari päällä, ellei sitten ole jotain lämmintä kylpyvettä ja nyt sun silmiin osunut oikein useita. Eihän vaan ollut haaveunta?
Oli täällä mikä tahansa juttu erektioista, niin aina joku seniili tulee toitottamaan miten missään ei voi ottaa eteen tai ainakin ne on homoja. 😄 Se on jännä miten ihminen unohtaa erektioherkkyyden, kun se itseltä katoaa. Tai ehkä sitä ei ole ollutkaan.
Miehekkäitä ne heiluvat ja pomppivat jöötit on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penis on paisuvainen, joka elää verenkierron ja lämpötilan mukaan. Välillä isompi, välillä pienempi ja se on ihan normaalia. Jos on elimistö hyvässä kunnossa, niin veri kiertää sielläkin helpommin.
Nyt oli kyse puoliheijarista 30-40° kulmassa, eikä jostain lämpötilan aiheuttamasta parin sentin vaihtelusta jossa muna osoittaa kohti lattiaa.
Erektioherkkä mies saa kevyen puoliheijarin helposti ilman mitään varsinaista kiihottumistakaan. Oma kaluni ainakin elää omaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penis on paisuvainen, joka elää verenkierron ja lämpötilan mukaan. Välillä isompi, välillä pienempi ja se on ihan normaalia. Jos on elimistö hyvässä kunnossa, niin veri kiertää sielläkin helpommin.
Nyt oli kyse puoliheijarista 30-40° kulmassa, eikä jostain lämpötilan aiheuttamasta parin sentin vaihtelusta jossa muna osoittaa kohti lattiaa.
Erektioherkkä mies saa kevyen puoliheijarin helposti ilman mitään varsinaista kiihottumistakaan. Oma kaluni ainakin elää omaa elämäänsä.
Täällä ei niihin törmää. 50-60 vuotiaita ukkoja ja hinureita
Olin viimeisiä uimahallissa. Olimme erään nuoren miehen kanssa kahdestaan viimeiset suihkussa. Alkoi kiihottaa ajatus pienestä leikistä, koska mies vilkuili muutaman kerran. Ajatus siitä, että olisimme pienessä heijarissa ja nuori nainen tulisi huhuilemaan, joko suihku on tyhjä jne. Olin tuon valvojan kanssa muutaman kerran kommunikoinut aiemmin uima-altaan puolella. Tuo ajatus innosti vaikka olen lähtökohtaisesti hetero ( naimisissa jo 20 vuotta ).
Mitäs sitä luonnollista ja tahdosta riippumatonta kehon reaktiota häpeilemään. Ei siitä mitään haittaa ole kellekään.
Onko muilla vielä tallella 80-luvun laskimia. Minulla on vanha Casio lukioajoilta ja se toimii. Yskks.
Hah, tuli väärään keskusteluun edellinen kommentti.
Olen pahoillani, laskimet eivät kuulu tähän keskusteluun.
Eipä hätä mikä, sellaista sattuu.
Casio oli/on minullakin. Varmaan toimisi jos vaihtais patterit.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, laskimet eivät kuulu tähän keskusteluun.
Jäit kiinni suihkuseisokkien kiinnostuksesta! 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, laskimet eivät kuulu tähän keskusteluun.Jäit kiinni suihkuseisokkien kiinnostuksesta! 😉
Toivottavasti kirjoitit vastaavsti opettajien palstalle siitä miten innostunut olet puoliheijareista suihkussa niin eivät enää huoli sinua valvomaan poikien urheilutunteja.
Olen joskus nähnyt, ihan sama minulle missä asennossa toisten kullit on.
Kun olin 18, 10 vuotta sitten, kävin kylpylässä. Poistuessani etsin ulospääsyä kunnes huomasin, että 50-vuotas mies masturboi invasuihkussa verho puoliksi auki. Kysyin sako saattaa loppuun, niin runkkasin häntä kädelläni. Hän laukesi ja oli tyytyväinen, että kohtasin hänet, sitten hän opasti miten ulos pääsee.
Meillä oli intissä pari sellaista runkkaria, jotka runkkasivat molonsa aina puoliheijariin tullessaan suihkuun. Luulivat vissiin, ettei kukaan ollut nähnyt niitä aikaisemmin ilman sitä lämmittelyä.
Joo, ja aika homoa oli, joo.
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla vielä tallella 80-luvun laskimia. Minulla on vanha Casio lukioajoilta ja se toimii. Yskks.
Minulla on vähän uudempi Texas Instruments. Casio on kyllä myös hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mahdoton määrittää jotain kulmia puoliheijarille. Toisilla kasvaa kunnon pamppu, eikä vielä nouse mihinkään kulmaan. Toisilla pienikin verenkierto nostaa kullia ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli intissä pari sellaista runkkaria, jotka runkkasivat molonsa aina puoliheijariin tullessaan suihkuun. Luulivat vissiin, ettei kukaan ollut nähnyt niitä aikaisemmin ilman sitä lämmittelyä.
Joo, ja aika homoa oli, joo.
Toisilla on pipo aika kireellä näemmä. Ei ihme, että nuoriso ahdistuu, jos kaikesta turhasta homotellaan. Ja mitä sitten vaikka joku ois homo ja suihkussa vaikka muna pystyssä? Ei mitään merkitystä paitsi ahdasmielisten tiukkapipojen pienessä päässä.
Uimisen jälkeen toiseksi hauskinta uimahallissa onkin kalustojen vertailu.
Varmaan riippuu miekunnon tasosta. Itselläni seisoo helposti järvessäkin, jos on ajatukset ja mielentila sopivassa asennossa. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun olen noussut nakuna vedestä kanki enemmän tai vähemmän ojossa.
m38