Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaikkien laihduttajien kuvitellaan haluavan lihaksikkaan vartalon??

Vierailija
14.08.2014 |

Alkaa jo vituttaa tää fitnes hömpötys,villitys. Kyllä,on erittäin suotavaa liikkua ja käydä kuntosalilla niitä raskaitakin painoja nostamassa, mutta miksi ihmeessä oletetaan että jokainen nainen,jokainen laihduttava nainen haluaisi fitneskropan? Itse pidän huomattavasti pehmeämmästä,luonnollisen näköisestä,hoikasta kropasta. Sami sundvikin uusin blogi kirjoitus il sivuille http://blogit.iltalehti.fi/sami-sundvik/2014/08/13/yksinkertaista-painonhallintaa-naisille/

ärsyttää. Paljon hyvää asiaa. Mutta. Tekstin toinen kuva ylhäältä; "tämä ei ole sitä miltä barbie tai huippumalli näyttää,tämä on terveyttä,fitnessiä ja seksikkyyttä" Seksikkyyttä,kenen mielestä? Itse en halua sicks päkkiä,enkä verisuonista pullistelevia käsivarsia kuten kuvan naisella. Kirjoitus antaa myös kuvan että turha juoksentelu ympäriinsä olisi turhaa,sali sali sali,sali sitä sali tätä. UGH.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 12:14"]

Mä en tajua tuota ulkonäkökeskeistä laihduttamista ja liikkumista. Mä harrastan juoksemista. Saan siitä hyvän mielen ja käsittääkseni se on ihan terveellistä. Vaikuttaa myös painonhallintaan positiivisesti. Lihaskuntoa kahvakuulalla. Syön myös monipuolisesti, välillä herkuttelen toki.

Mun kroppa on kiinteä. Isoja lihaksia ei erotu kuin jaloissa, muuten siis "vain" näkyvästi kiinteä. Olen tyytyväinen tähän. Samoin miesystäväni. Hänelle fitnessbarbiet ei uppoa, välillä valittaa mullekin liian tiukasta pepusta, pitäis olla kuulemma vähän löysää mukana.

[/quote]

Onko joku sanonut ettei nauti salilla treenaamisesta? Minä ainakin nautin, siksi sinne menenkin. Kiva kroppa on mukava sivutuote.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla