Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaikkien laihduttajien kuvitellaan haluavan lihaksikkaan vartalon??

Vierailija
14.08.2014 |

Alkaa jo vituttaa tää fitnes hömpötys,villitys. Kyllä,on erittäin suotavaa liikkua ja käydä kuntosalilla niitä raskaitakin painoja nostamassa, mutta miksi ihmeessä oletetaan että jokainen nainen,jokainen laihduttava nainen haluaisi fitneskropan? Itse pidän huomattavasti pehmeämmästä,luonnollisen näköisestä,hoikasta kropasta. Sami sundvikin uusin blogi kirjoitus il sivuille http://blogit.iltalehti.fi/sami-sundvik/2014/08/13/yksinkertaista-painonhallintaa-naisille/

ärsyttää. Paljon hyvää asiaa. Mutta. Tekstin toinen kuva ylhäältä; "tämä ei ole sitä miltä barbie tai huippumalli näyttää,tämä on terveyttä,fitnessiä ja seksikkyyttä" Seksikkyyttä,kenen mielestä? Itse en halua sicks päkkiä,enkä verisuonista pullistelevia käsivarsia kuten kuvan naisella. Kirjoitus antaa myös kuvan että turha juoksentelu ympäriinsä olisi turhaa,sali sali sali,sali sitä sali tätä. UGH.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoiseen kun liimataan vielä kumitissit, niin kyllä on seksikkyyttä kuin Esa Pakarisessa.

Vierailija
22/61 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaunista, kun vartalo on mallia X eikä tasapaksu puikula, oli se sitten kuinka hoikka tai pullea hyvänsä. Ryhdikkyys on kaunista, ja se tulee siitä, että hartiat eivät ole lysyssä ja keskivartalon lihakset ovat kunnossa, ja kannattelevat kroppaa. Vaatteet päällä tuo kuvan nainen näyttää juuri sellaiselta kauniilta, ryhdikkäältä ja muodokkaalta naiselta, jollainen ainakin minä haluan olla. Tosin olen nimenomaan kestävyysurheilija, mutta teen melko raskasta lihaskuntotreeniä tueksi, ja olenkin aika hyvässä lihaskunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään 14.08.2014 Hesarissa fitness-mestari kertoo syömishäiriöstään ja pahasta olosta.

Vierailija
24/61 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Sundvikilla on hyvin terävät mielipiteet, eikä  hän himmaile niiden esittämisessä. Hän on muuten se tyyppi, joka poistettiin jokin aika sitten espoolaiselta punttisalilta uhkaavaksi koetun pullistelun takia. ;)

Kannattaa lukea myös Nora Yrjölän kirjoitus: http://www.hs.fi/terveys/Pakko+saada+sixpack/a1407925534204

Itse olen sitä mieltä, että järjen käyttö on sallittua myös treenaamisessa. En ymmärrä näin bipolaarista maailmaa, mikä täälläkin tulee esille. Olet joko fitnesskissa tai siiderivalas. Mitään muuta ei ole olemasa.

Vierailija
25/61 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 09:47"]Tänään 14.08.2014 Hesarissa fitness-mestari kertoo syömishäiriöstään ja pahasta olosta.

[/quote]

Tämä on juurikin edellä linkattu Nora Yrjölän juttu

Vierailija
26/61 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 09:48"]

Olet joko fitnesskissa tai siiderivalas. Mitään muuta ei ole olemasa.

[/quote]

Niinpä. Lisäksi sali-ihmiset usein halveksii kestävyyskuntoilun tai -urheilun harrastajia. Meillä on töissä eräs nainen joka suunnistaa kilpaa ja varsin hyvällä tasollakin, on taatusti kova kunto, mutta sali-ihmisten mielestä hän on "kuivettunut laihaläski"... 

Vierailija
27/61 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle laihtuminen oli helpompaa, kun opettelin syömään mitä teki mieli, mutta kohtuudella ja liikkumaan siihen tahtiin, kun itsestä tuntuu hyvältä. Jollekin toiselle saattaa sopia gramman tarkkuudella ruokien punnitseminen ja tiukasti aikataulutettu treeniohjelma. 

Viihdyn nykyisessä kropassani ihan hyvin, minulla on jonkun verran lihaksia, mutta ne lähinnä antavat vartalolle kaunista muotoa ja auttavat siihen, että näytän hyvältä myös ilman vaatteita. Pyöreästä pepusta ja kiinteydestä huolimatta minussa on myös naisellisia muotoja, mikä sopii kokonaisuuteen hyvin. Niiden, joiden ihanne on tuollainen fittnesskroppa, mielestä minussa varmasti on liikaa rasvaa, mutta valitsen mielummin sen, että saan pitää nykyiset rintani, hyväkuntoiset hiukseni ja sen, että voin syödä mitä haluan. 

Ihmisiä siis tosiaan on erilaisia, niin myös ihanteita.

Vierailija
28/61 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä Sundvik saanut potkut kuntosalilta naisten ahdistelun vuoksi? Ja luuli saaneensa potkut, koska on niin hyvännäköinen... ;D

Vierailija
29/61 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 09:44"]On kaunista, kun vartalo on mallia X eikä tasapaksu puikula, oli se sitten kuinka hoikka tai pullea hyvänsä. Ryhdikkyys on kaunista, ja se tulee siitä, että hartiat eivät ole lysyssä ja keskivartalon lihakset ovat kunnossa, ja kannattelevat kroppaa. Vaatteet päällä tuo kuvan nainen näyttää juuri sellaiselta kauniilta, ryhdikkäältä ja muodokkaalta naiselta, jollainen ainakin minä haluan olla. Tosin olen nimenomaan kestävyysurheilija, mutta teen melko raskasta lihaskuntotreeniä tueksi, ja olenkin aika hyvässä lihaskunnossa.

[/quote]Nimenomaan.

Mun vartalotyyppi on suora pötkylä ja näytän noin tuhat kertaa naisellisemmalta sopivasti lihaksikkaana kuin ilman lihaksia. Treenaamattomana laiheliinina mun kroppa oli kuin pikkupojalla.

Vierailija
30/61 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä haluan edes vähän erottuvat lihakset, enimmäkseen terveyden takia mutta myös ulkonäkö miellyttää, näyttää terveeltä ja vahvalta. Sen sijaan tuollainen rasvattomuus ei mielestäni näytä hyvältä miehellä eikä naisella. Luonnollinen kevyt rasvakerros, ei mitään ylimääräistä läskiä.

Vierailija
31/61 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä fitnessihmiset ovat jotenkin samaan tapaan sokaistuneita omalle ihanteelleen kuin anorektikot. Kuvitellaan, että Se oma ihanne on kaikkien mielestä kaunista, vaikka oikeasti kovin treenatut ihmiset näyttävät suorastaan vastenmielisiltä ns. maallikoiden silmään.

Vierailija
32/61 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 09:51"]Eikös tämä Sundvik saanut potkut kuntosalilta naisten ahdistelun vuoksi? Ja luuli saaneensa potkut, koska on niin hyvännäköinen... ;D

[/quote]

Tietääkö joku enemmän?

Vierailija
33/61 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi saada potkut kuntosalilta? : D

Vierailija
34/61 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaan nyt mietittäisiin sitä kautta, millä liikunnalla tulee hyvä ja terve olo. Ei pääasiassa sen kautta, miltä näyttää.

Musta säälittävämpää ei ole se kun sali-ihmisille tavalliset, terveet ja liikkuvat ihmiset edustavat "laihaläskiä" (ja jokainen, jolla on normaali rasvaprosentti eikä yhtään erottuvia lihaksia on siis laihaläski).

Anna mun nauraa.

Vierailija
35/61 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/61 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 09:29"]

Sun kommenteista voi päätellä että oot siiderivalas.

[/quote]

Niin joo, mitään välimuotojahan ei ole olemassa. Koska en halua näyttää tuolta, mulla täytyy olla BMI 40?

Salli mun nauraa.

Vierailija
37/61 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:03"]Iltalehdessä oli tästä juttuahttp://m.iltalehti.fi/terveys/2013042216933947_tr.shtml

[/quote]

Sundvik puolustautuu:" taisin olla liian treenattu"

:D

Vierailija
38/61 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:03"]Iltalehdessä oli tästä juttuahttp://m.iltalehti.fi/terveys/2013042216933947_tr.shtml

[/quote]

Sundvik puolustautuu:" taisin olla liian treenattu"

:D

[/quote]

Creepy äijä tuijotellut naisia kylmäaltaalla

Hyi hitto!

Vierailija
39/61 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 07:08"]

Sali on paras keino laihduttaa vaikka ei lihasta kroppaan juuri tahtoisikaan. Rasva palaa treenin aikana ja sen jälkeen ihan eri tavalla salilla ku jossain muualla. Ite oon kokenut sen hyväksi tavaksi kohta 15vuoden ajan.

[/quote]

Tarkoitatko, että olet laihduttanut 15 vuotta? Ei kuulosta kovin tehokkaalta salilla käyminen, jos näin on :).

Vierailija
40/61 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laihduttaja ei haluaisi kaikkea lihasmassaa, minkä suht helposti voi saavuttaa? Se helpottaa laihtumista ja auttaa pitämään kilot poissa laihdutuksen jälkeenkin.

Eikä se, että on lihaksia, tarkoita sitä, ettetkö voisi jättää kehoosi juuri niin paljon rasvaa lihasten päälle kuin haluat.