Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen suuttuu, kun autan häntä optimaalisen ruokavalion rakentamisessa?

Vierailija
31.07.2021 |

Kuntoilen itse todella paljon ja tiedän miten ruoka-aineet mitataan, jotta niitä tulee oikea määrä, esim. riittävästi vihanneksia, pähkinöitä ja rahkaa, eikä liikaa hiilihydraatteja. Minulla on ammattimainen ruokavalio, marjarahkaa aamulla, hyvä lounas päivällä, kevyt päivällinen töiden päättyessä, ja iltakuntoilun jälkeen hedelmärahkaa.

Miksi naiseni suuttuu kun lasken hänelle optimaalista ruokavaliota? Ajattelen hänen parastaan, ettei hänen tarvitsisi syödä kuntoa heikentävää ja kehoa sairastuttavaa osaamattomien ruoanlaittajien mössöä.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän hän ole ihan itse jo sen kertonut, miksi hän siitä suuttuu.

Vierailija
2/55 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän hän ole ihan itse jo sen kertonut, miksi hän siitä suuttuu.

Ei ole. Rupeaa vain tuhahtelemaan ja äyskimään ja syö jotain älytöntä hiilarimössöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän pyytänyt sinulta tuohon asiaan apua?

Vierailija
4/55 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattimainen tuokavalio... voi helvetti nyt sentään. Onko rahkan mussuttaminen ammatti?

Vierailija
5/55 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos hän on aikuinen, hänellä on täysi päätäntävalta siihen mitä hän syö. Hän ei tarvitse sinua päättämään syömisistään.

Nyt lähden hampurilaiselle, Nam.

Vierailija
6/55 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja. En katselisi hetkeäkään tuollaista pätijää.

Vierailija
7/55 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän pyytänyt sinulta tuohon asiaan apua?

Ei mutta hänen vatsamakkaransa ovat.

Vierailija
8/55 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän lihava? Ei pysty hillitsemään ruokahimoaan eikä siksi laihdu? Muistuttaminen saa aikaan raivon?

Vierailija
9/55 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jos hän on aikuinen, hänellä on täysi päätäntävalta siihen mitä hän syö. Hän ei tarvitse sinua päättämään syömisistään.

Tulee paha olo kun noin kaltoinkohtelet kehoasi.

Vierailija
10/55 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonko minne voit tunkea ne rahkasi.

Vierailija
11/55 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kummallista, siis miten joku ei tykkää kontrollifriikin alistamisen kohteena olemisesta.

Vierailija
12/55 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin ketjusta voit päätellä, että naiset eivät ole kovin kiitollisia tuonkaltaisesta avusta.

Vierailija
13/55 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole vielä nälkä. Vedin aamiaiseksi tavalliset neljä viipaletta ruisleipää päällysteineen, sitten mies toi tullessaan isot viinerit molemmille ja minulle yllätykseksi suklaalevyn. Siitä on mennyt kohta puolet, joten ei kai ihmekään, ettei ole vielä nälkä. Sipsejäkin tuossa pöydällä vielä olisi, niillä voisi tasapainottaa suolaisen himoa...

Vierailija
14/55 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra varjelkoon minut tuommoiselta laskijaukolta. Ota vähän rennommin ja neuvo, jos toinen sitä pyytää, ei muuten.

Vierailija
15/55 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahka on pelkkää paskaa... Maitotuotteet ovat tuhoisia elinvoimalle. Syö kasviksia, kalaa, siemeniä ja ekstra neitsyt oliiviöljyä.

Vierailija
16/55 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole vielä nälkä. Vedin aamiaiseksi tavalliset neljä viipaletta ruisleipää päällysteineen, sitten mies toi tullessaan isot viinerit molemmille ja minulle yllätykseksi suklaalevyn. Siitä on mennyt kohta puolet, joten ei kai ihmekään, ettei ole vielä nälkä. Sipsejäkin tuossa pöydällä vielä olisi, niillä voisi tasapainottaa suolaisen himoa...

Alistaako miehesi sinua ruoalla? Lihottaa tarkoituksella suklaan avulla? Jätä se sika!

Vierailija
17/55 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä ruokavalio. Tulet vielä katumaan joku päivä sitä, että koukutit itsesi hiilareihin ja tyydyttyneeseen rasvaan.

Vierailija
18/55 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hän ei ole pyytänyt apua.

2. Et ole ammattilainen, vaikka paljon asiaa seurannut harrastaja olisitkin.

Vierailija
19/55 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herra varjelkoon minut tuommoiselta laskijaukolta. Ota vähän rennommin ja neuvo, jos toinen sitä pyytää, ei muuten.

Minulla on varsin hyvät lihakset ja tasapainoinen suorituskyky, sekä lihasvoimaa että aerobista. Tämä johtuu paitsi treenistä, myös siitä että olen suunnitellut ruokavalioni ammattimaisesti. Velvollisuuteni on auttaa myös naistani pääsemään irti hiilarikoukusta.

Vierailija
20/55 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla mitään naista ole, ap. Eikä tule ikinä olemaankaan.

Kerropa kuitenkin, miksi mies suuttuu, jos sitä alkaa neuvoa lempimisen taidossa? Olisi kummankin etu, että naiseen ei satu ja että tämä kiihottuu, jopa saa orgasminkin.

Tätähän miehet eivät ilmeisesti osaa ollenkaan päätelleen siitä, että ovat aina vinkumassa naisten haluttomuudesta. Hyvää seksiähän siis haluaa, huonosta kieltäydytään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä