Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukaan kiltti mies ei koskaan ihastu minuun? :(

Vierailija
13.08.2014 |

Olen kai vaan liian tylsä. Pitäis olla jotenkin räväkämpi, mutta kun en ole. Olen kiltti, introvertti ja todella uskollinen parisuhteessa. Ainoastaan sellaiset supersosiaaliset naistenmiehet osoittavat kiinnostusta, jotka varmaan osoittavat sitä monelle muullekin...

Parhaat kaverini ovat erilaisia, kuin minä. He ovat impulsiivisia, ulospäinsuuntautuneita, vähän jopa hulluja, eivätkä välttämättä edes mitään yhden miehen naisia ja kaikki ovat löytäneeet ihanat kiltit miehet. Joku kerta on käynyt niin, että olen ihastunut tällaiseen hiljaisempaan mieheen, mutta hän onkin ihastunut kaveriini..

Taidan olla naispuolinen Laasanen (meniköhän oikein?). Mikä minussa on vikana? :(

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kato, siinä on se että nämä sun kaverit on ottaneet sen miehen, eikä toisinpäin. Olet liian varovainen valitse, mene ja ota mies.

Vierailija
22/50 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 08:52"]

Jaa tää oli provo.

[/quote]

Ei ole provo... Miksi tämä muka olisi provo? Etkö itse ole huomannut samaa, että esim introvertti ja extrovertti helposti pariutuu keskenään? Usein pariskunnissa toinen osapuoli on kiltimpi ja toinen "hankalampi" tyyppi. Mutta jos olen itse se kiltti, niin onko mun kohtalo sitten vaan pariutua tällaisen vaikean miehen kanssa, joka ei ole sinut itsensä kanssa, hakee huomiota muualta, pettää jne?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 09:01"]

kato, siinä on se että nämä sun kaverit on ottaneet sen miehen, eikä toisinpäin. Olet liian varovainen valitse, mene ja ota mies.

[/quote]

Onko se tosiaan noin helppoa? Miehet vaan otetaan? Enkö vaan ole ymmärtänyt suomalaisen miehen luonnetta. HEidät pitää vaan ottaa. Tässäkö ongelmani?

ap

Vierailija
24/50 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 09:10"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 09:01"]

[/quote]

Onko se tosiaan noin helppoa? Miehet vaan otetaan? Enkö vaan ole ymmärtänyt suomalaisen miehen luonnetta. HEidät pitää vaan ottaa. Tässäkö ongelmani?

ap

[/quote]

on ja jos ei onnaa, niin mitä haittaa, yrittää sitten toista miestä

Vierailija
25/50 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan oikeasti halua kilttiä miestä. Jo ihan siitä syystä, että ei-kiltillä on yleensä korkeammat testo-tasot. Testo nimenomaan saa miehen ottamaan riskejä, tappelemaan ja olemaan aggressiivinen, kunnianhimoinen ja itsevarma.

Vierailija
26/50 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mulla on sama tilanne. Olen myös kiltti ja kunnollinen, silti vedän puoleeni ns renttuja tai pelimiehiä. En ole kiinnostunut sellaisista tyypeistä. Haluaisin kiltin, rauhallisen ja luotettavan miehen. Missä ne kaikki on?

Vierailija
27/50 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut joa oot piilopaha tyttö?

Vierailija
28/50 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:41"]Olen jo reilusti yli 20v. Ja nämä miehet kenestä olen ollut kiinnostunut, ovat olleet jo lähemmäs 30v, joku jopa yli. Jotenkin olen vaan huomannut sen, että kiltit "unelmien vävypojat" tykkäävät sellaisista räväköistä, jotkut ehkä jopa vähän vaikeanpuoleisista naisista.[/quote]

Tämä kertoo paljon. Et siis osaa valita miehistä oikeasti kilttejä ja kunnollisia. Kolmekymppiset kaverit, jotka kuolaavat parikymppisten mimmien perään, eivät todellakaan ole (yleisesti) kilttejä kunnon miehiä, vaan yleensä pelimiehiä tai wannabeita - ja sellaiset toisaan tykkäävät haasteista ja värikkyydestä. Jos olet reilu parikymppinen ja haluat oikeasti luotettavan ja kiltin miehen, niin sinulla on kaikki mahdollista. Sinun ikäisistä senluonteisista miehistä ylivoimainen valtaosa on vapaana. Sen kun hankkiudut tilaisuuksiin, joissa heitä on. Vaikkapa paikkakuntasi miesvaltaisen alan opiskelijatapahtumiin. Sieltä kun pokaat tylsimyksen, niin jo on ihme, jos et saa elämänkumppania. Mutta siinä on yksi mutta. Luotettavuus tarkoittaa ennustettavuutta ja turvallisuushakuisuutta. Ne taas tarkoittavat tietynlaista tylsyyttä. Jos et siedä sitä, että tuollaisen miehen kanssa eletään aina kaikessa varman päälle, niin elä hurlumheielämää vielä muutama vuosi ja katso sitten uudelleen. Mutta pidä varasi, nuo oikeasti kunnolliset miehet katoavat markkinoilta 25-30 vuotiaina, kun ujot ja tylsät naiset alkavat haluta lapsia, tietenkin tylsän kunnollisessa avioliitossa, ja heidän suhteet yleensä kestävät kunnes kuolema erottaa - mitä nyt joskus harvoin joku keski-iän kriisi saattaa tehdä tuhojaan.

Vierailija
29/50 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 09:15"]Ei kukaan oikeasti halua kilttiä miestä. Jo ihan siitä syystä, että ei-kiltillä on yleensä korkeammat testo-tasot. Testo nimenomaan saa miehen ottamaan riskejä, tappelemaan ja olemaan aggressiivinen, kunnianhimoinen ja itsevarma.[/quote]

Näin se menee useimmilla naisilla, mistä aloittaja on hyvä esimerkki yrityksineen löytää kiltti ja kunnollinen 10 vuotta vanhempi ja arvatenkin hyvin toimeentuleva ja sosiaalisesti skarppi mies. Mutta ei onneksi kaikilla. Osa naisistakin on arkoja vässyköitä, joille miehen tärkein ominaisuus on se, että mies on niin harmaan tasapaksu ja ennustettava tyyppi, että hänen kanssa uskaltaa olla. Eivät kiltit miehet ole pitemmän päälle niitä, jotka jäävät yksin, vaan peräkamarin pojilla on muita ongelmia, jotka estävät pariutumisen.

Vierailija
30/50 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla taas on se ongelma, että vedän puoleeni näitä tylsiä kilttejä miehiä. Ei siinä, haluan ehdottomasti miehen, joka on hyväsydäminen ja luotettava, mutta en halua sellaista, jolla ei ole mitään persoonallisuutta. Toisin sanoen en halua miestä, joka on kuin ap. Vedän näitä kuitenki puoleeni. Olen juuri sellainen ap:n kuvailema räikeä persoona. Ulospäinsuuntautunut, puhevalmis, taiteellinen, naurua ja elämää täynnä. Miehet etsivät aina omaa vastakohtaansa. Hissukseen haluavat minut ilahduttamaan iltojaan, ulospäinsuuntautuneet hauskat miehet eivät halua minua luomaan varjoa miehuutensa ylle. Jos haluat kiltin rauhallisen miehen, niin sun on löydettävä itsestäsi itsevarmuus.

Vierailija
31/50 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:37"]

Olet vielä niin nuori. Odota, että pojista kasvaa miehiä :)

[/quote]

Ei välttämättä auta. Itselläni ollut aina sama ongelma. Uskon, että se johtui paljolti siitä, että sen lisäksi että olin introvertti ja vakava ja syvällinen, olin ulkoisesti nuorempana varsin hyvännäköinen. Sillä lailla klassisen naisellisella tavalla: isot tissit mutta hoikka ja pieni vyötärö, naiselliset kasvot ja tyyli. Yhdistelmä sulkeutuneisuus + näyttävä ulkonäkö tuntuu olevan sellainen, että vain kaikista itsevarmimmat miehet uskaltaa lähestyä, ja nehän useimmimten on niitä pelimiehiä tai muuten epäiyttäviä tyyppejä. Kiltit kunnon miehet meinaa että tuolta naiselta saa taatusti pakit, turha nähdä edes vaivaa yrittää. Hyvännäköisellä naisella kun ujous tai introverttiys yleensä tulkitaan ylimielisyydeksi tai torjuvuudeksi.'

Mulle ainakin on iän myötä -olen nyt 40- käynyt vain niin, että huomio yleisesti on vähentynyt. Mutta ne jotka minusta kiinnostuu on vieläkin niitä öykkärimäisiä alfauroksia ja naistennaurattajia, joista ei ole vakaviin suhteisiin. Elämässäni minulla on ollut 3 parisuhdetta, mutta eihän siitä ole mitään tullut kun miehet on ollut juuri noita pelimiehiä, pettäneet ja juoneet eikä halunneet mitään perhettä.

Vierailija
32/50 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se menee. Jos on hyvännäköinen, mutta introvertti/ujo nainen (= vaikuttaa kylmältä ja vaikealta), tulee keräämään itsensä ympärille itsevarmoja miehiä joille naisen persoona ei ole este vaan haaste. Mua ei ole kertaakaan kukaan kiltti tai kunnollinen mies lähestynyt, sen sijaan olen saanut mini"suhteisiin" näitä ulospäinsuuntautuneita miehiä, jotka ei oikeastaan halua edes parisuhdetta vaan leikkiä ja jännitystä.

Mistäpä minäkään tietäisin, miten ujona naisena voisi lähestyä jotain kilttiä miestä ja sen vaan "ottaa" niinkuin aiemmin täällä joku neuvoi :D

Vierailija
33/50 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 09:42"]

Noinhan se menee. Jos on hyvännäköinen, mutta introvertti/ujo nainen (= vaikuttaa kylmältä ja vaikealta), tulee keräämään itsensä ympärille itsevarmoja miehiä joille naisen persoona ei ole este vaan haaste. Mua ei ole kertaakaan kukaan kiltti tai kunnollinen mies lähestynyt, sen sijaan olen saanut mini"suhteisiin" näitä ulospäinsuuntautuneita miehiä, jotka ei oikeastaan halua edes parisuhdetta vaan leikkiä ja jännitystä.

Mistäpä minäkään tietäisin, miten ujona naisena voisi lähestyä jotain kilttiä miestä ja sen vaan "ottaa" niinkuin aiemmin täällä joku neuvoi :D

[/quote]

Tuskin ketään vain otetaan. Ja minä en ainakaan haluaisi ikinä suhdetta, joka alkaa "ottamisesta" eikä toisen pyyteettömästä kiinnostuksesta.

Vierailija
34/50 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 09:50"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 09:42"]

[/quote]

Tuskin ketään vain otetaan. Ja minä en ainakaan haluaisi ikinä suhdetta, joka alkaa "ottamisesta" eikä toisen pyyteettömästä kiinnostuksesta.

[/quote]

Niinpä. Sydänsuruja siitä vaan tulee. MInä kerran ihastuin nuorempana yksipuolisesti kovasti, ja tosiaan tavallaan "otin" miehen. Siis ihan tietoisesti pyrin hänet ihastuttamaan itseeni niin, että kun tiesin ettei hän ole minusta seksuaalisesti kiinnostunut, niin pyrin kaveriksi ihan platonisesti ja sitten kun siihen päästiin niin yhä syvempään kaveruueten kunnes hänestä alkoikin tuntua että haluaa minua naisystäväkseen. Mutta mies tempoi koko 4 vuoden avoliiton ajan sitä ollako vai eikö olla minun kanssa taisteluaan, ja minä umpirakastunut raukka toivoin ja kärsin miehen mielialojen mukaan. Olisi ollut parempi heti vaan uskoa, että ei ole kemiaa, miestä ei kiinnosta, eikä väkisin "ottaa" toista. Lopulta mies sitten löysi toisen naisen jonka kanssa synkkasi heti.

Vierailija
35/50 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:20"]

Olen kai vaan liian tylsä. Pitäis olla jotenkin räväkämpi, mutta kun en ole. Olen kiltti, introvertti ja todella uskollinen parisuhteessa. Ainoastaan sellaiset supersosiaaliset naistenmiehet osoittavat kiinnostusta, jotka varmaan osoittavat sitä monelle muullekin...

Parhaat kaverini ovat erilaisia, kuin minä. He ovat impulsiivisia, ulospäinsuuntautuneita, vähän jopa hulluja, eivätkä välttämättä edes mitään yhden miehen naisia ja kaikki ovat löytäneeet ihanat kiltit miehet. Joku kerta on käynyt niin, että olen ihastunut tällaiseen hiljaisempaan mieheen, mutta hän onkin ihastunut kaveriini..

Taidan olla naispuolinen Laasanen (meniköhän oikein?). Mikä minussa on vikana? :(

[/quote]

Ehkä "hullut" kaverisi pelottavat kaikki kiltit miehet pois, jos liikutte yhdessä. Tai ei varmaankaan, jos he ovat pariutuneet kilttien kanssa.

Jos olet kovin hiljainen, se voi olla raskasta miehelle joka yrittää tutustua - ei kukaan jaksa jos täytyy kiskoa hohtimilla jokainen sana irti sinusta.

Kokeile lassukkaa seuraavaksi.

[/quote]

Lassukat ovat kiinnostuneita vain puheliaista, sosiaalisista ja suosituista bimboista, joilla on supermallin ulkonäkö ja ikää 16-24 vuotta. Lisäksi on sellainen pieni ongelma, että Lassukoita ei koskaan tapaa tosielämässä, koska he ovat kotiinsa piiloutuneita nettiriippuvaisia työttömiä autisteja, jotka eivät asioi edes ruokakaupassa.

Vierailija
36/50 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 09:42"]Noinhan se menee. Jos on hyvännäköinen, mutta introvertti/ujo nainen (= vaikuttaa kylmältä ja vaikealta), tulee keräämään itsensä ympärille itsevarmoja miehiä joille naisen persoona ei ole este vaan haaste.

Ulkonäköön voi vaikuttaa aika tavalla. Jos on liian kaunis, niin miksei leikkaa tukkaansa siiliksi tai joksikin tökeröksi "kananperseeksi" ja pukeudu muodot peittäviin väljiin ja tyyliltään arkisiin tai jopa hieman resuisiin vaatteisiin? Samoilla keinoilla ne vähemmän kauniit yrittävät feikata itseään kauniimmiksi. Jos taas tuntuu, että se ei ole omaa tyyliä, luuletteko tosiaan, että menomestoissa ykköset päällä kekkuloivat miehet kokevat sen "omaksi tyylikseen"? Pariutumisen eteen on tehtävä toisinaan uhrauksia. Itsestäänselvyys, joka niin monesti kaiken valmiina eteen kannettuna haluavilta naisilta unohtuu.

Ujona miehenä ehdottaisin nettipalstaa. Tosin jos olet paljon yli kolmekymppinen, kiltit ja kunnolliset ujot alkavat olla varattuja.

Vierailija
37/50 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:26"]

Mä olen kiltti ja en todellakaan räväkkä, ja muhun on aina ihastuneet vain kiltit kunnon miehet (no, ei niitä montaa ole ollut). Nykyinen mieskin on sellainen. Jostain muusta tuo johtunee.

[/quote]

Olen vaan joku kusipäämagneetti. JA siis tämä ei ole sitä, että itse ihastuisin näihin "kusipäihin", vaan päinvastoin. Ihastunut kiltteihin miehiin, mutta he eivät minuun :(

ap

[/quote]

Mistä tiedät että nämä sinusta kiinnostuneet ovat kusipäitä?

Vierailija
38/50 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:08"]

Ulkonäköön voi vaikuttaa aika tavalla. Jos on liian kaunis, niin miksei leikkaa tukkaansa siiliksi tai joksikin tökeröksi "kananperseeksi" ja pukeudu muodot peittäviin väljiin ja tyyliltään arkisiin tai jopa hieman resuisiin vaatteisiin? Samoilla keinoilla ne vähemmän kauniit yrittävät feikata itseään kauniimmiksi. Jos taas tuntuu, että se ei ole omaa tyyliä, luuletteko tosiaan, että menomestoissa ykköset päällä kekkuloivat miehet kokevat sen "omaksi tyylikseen"? Pariutumisen eteen on tehtävä toisinaan uhrauksia. Itsestäänselvyys, joka niin monesti kaiken valmiina eteen kannettuna haluavilta naisilta unohtuu.

[/quote]

Minä raukka ainakin nuorempana ja huonolla itsetunnolla varustettuna en tajunnut ollenkaan että olen mitenkään kaunis, päinvastoin ajattelin että miesten vieroksuminen johtuu siitä että olen ruma, ja että minun täytyisi laittautua enemmän ja pyrkiä tekemään itsestäni paremman näköinen. Jälkeenpäin vasta ymmärrän, että se teki minusta vielä pelottavamman. 

Vierailija
39/50 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi kiltti ja nuoriherrasmies. Olen vielä vapaakin. Harmi että meidän tiet ei varmaan koskaan tule yhteen ap sun kanssa.

Nuorimies24

Vierailija
40/50 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ei kiinnosta kiltti, rauhallinen ja luotettava mies

t. mies