Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukaan kiltti mies ei koskaan ihastu minuun? :(

Vierailija
13.08.2014 |

Olen kai vaan liian tylsä. Pitäis olla jotenkin räväkämpi, mutta kun en ole. Olen kiltti, introvertti ja todella uskollinen parisuhteessa. Ainoastaan sellaiset supersosiaaliset naistenmiehet osoittavat kiinnostusta, jotka varmaan osoittavat sitä monelle muullekin...

Parhaat kaverini ovat erilaisia, kuin minä. He ovat impulsiivisia, ulospäinsuuntautuneita, vähän jopa hulluja, eivätkä välttämättä edes mitään yhden miehen naisia ja kaikki ovat löytäneeet ihanat kiltit miehet. Joku kerta on käynyt niin, että olen ihastunut tällaiseen hiljaisempaan mieheen, mutta hän onkin ihastunut kaveriini..

Taidan olla naispuolinen Laasanen (meniköhän oikein?). Mikä minussa on vikana? :(

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:25"]

Naisia ei kiinnosta kiltti, rauhallinen ja luotettava mies

t. mies

[/quote]

Ei ehkä yökerhoissa kun panoseuraa haetaan, mutta kun perheen perustaminen alkaa pyöriä mielessä, niin kyllä silloin juuri nuo tyypit kiinnostavat.

Vierailija
42/50 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:25"]Naisia ei kiinnosta kiltti, rauhallinen ja luotettava mies[/quote]

Jos olet nuori, odota. Jos olet vanha, et ole oikeasti sitä mitä sanot olevasi. Osa vaikeasti sosiaalivammaisista kutsuu itseään kiltiksi ja kunnolliseksi, vaikka on oikeasti aivan muuta. Siinä vaiheessa kun kiltit ja kunnolliset tytöt päättävät haluta lapsen, kiltit ja kunnolliset miehet viedään käsistä. Kilttejä ja kunnollisia naisia on enemmän, joten etu on noiden miesten puolella, kunhan eivät katkeroidu koko pitkän nuoruuden aikaansa odottaessaan.

T: Kiltti ja kunnollinen naimissa oleva mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä niin nuori. Odota, että pojista kasvaa miehiä :)

Vierailija
44/50 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ihastuu, mutta suo vaan sellaset ei kiinnosta.

Vierailija
45/50 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:37"]

Olet vielä niin nuori. Odota, että pojista kasvaa miehiä :)

[/quote]

Olen jo reilusti yli 20v. Ja nämä miehet kenestä olen ollut kiinnostunut, ovat olleet jo lähemmäs 30v, joku jopa yli. Jotenkin olen vaan huomannut sen, että kiltit "unelmien vävypojat" tykkäävät sellaisista räväköistä, jotkut ehkä jopa vähän vaikeanpuoleisista naisista.

Vierailija
46/50 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 oli ap

Vierailija
47/50 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että miksi ei kunnon nainen kelpaa! Vaikeat, henkisesti epätasapainoiset, jopa sellaiset naiset jotka härskisti alistavat miestään ovat usein varattuja. T. Lassukka-nainen

Vierailija
48/50 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin ihastua sinuun. On juuri nyt sellainen olo, että haluaisin rakastua omaan rakkaaseen. Olen valvonut koko yön ja kesä on ohi. 

-Mies 29v-

Vierailija
49/50 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa vaan olenko miettinyt aivan samaa? Kaiken maailman naistennaurattaja rentut kyllä on kimpussa, jotka ei vähempää vois kiinnostaa. Toinen aktiivinen porukka sitten on jo varatut vonkaamassa seksiseuraa.

Vierailija
50/50 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 08:15"]

Minä voin ihastua sinuun. On juuri nyt sellainen olo, että haluaisin rakastua omaan rakkaaseen. Olen valvonut koko yön ja kesä on ohi. 

-Mies 29v-

[/quote]

Et vaikuta ollenkaan sellaiselta kiltiltä ja tasapainoiselta mieheltä, mitä tarkoitan... Itse asiassa vaikutat juurikin sellaiselta moniongelmaiselta, joista minulla on jo kokemusta ja joihin olen niin täydellisen kyllästynyt. 

ap