Juuri nyt haluaisin....(kerro omasi)
...että naisystäväni tulisi yllätysvierailulle, söisimme iltapalaa yhdessä ja nukkuisimme yön saman peiton alla vierekkäin ja saisin tuntea hänen ihonsa kosketuksen omaani vasten.
Kommentit (58)
Että olisin eilen uskaltanut katsoa ihastustani silmiin ja hymyillä, mutta pelkään kovin, että jokainen likaisinkin ajatukseni tulee julki ihastukselleni.
Ja että uskaltaisin hälle laittaa vaikkapa facen kautta s.postia ja jutella niitä näitä.
Olen vain itse varattu, eli en.voi tehdä asialle mitään. :(
Kuunnella musiikkia <3 Ehkä pitää etsiä kuulokkeet.. :)
Läheisyyttä, hyväilyjä, kosketusta, hellyyttä, rakkautta, hyväksyntää, tasapainoista parisuhdetta.
-N38-
Kaikkea hyvää rakkaan lapseni elämään. Toivon että osaamme kasvattaa hänet hyvin ja että hänestä tulee onnellinen.
Oppia jo sen ärrän=/ Noh eiköhän tämä harjoittelu jossain vaiheessa tepsi.
Olla yhtä pikanukahtaja kuin mieheni tuossa vieressä. Haluaisin myös jalkahieronnan mieheltäni mutta se tosiaan nukkuu.
aika pieniä haaveita teillä :)
Minä haluaisin ehkä erota miehestäni. En taida rakastaa häntä enää. (ei lapsia)
Ottaa mieheltäni suihin! Taidankin mennä herättämään hänet riisumalla boxerit ja alkaa hommiin. Tiedän et mies ei pane pahakseen, vaikka onkin aamulla aikanen herätys..... Namnam
Olla lähekkäin miehen kanssa, jota olen tapaillut muutaman viikon ajan. En uskalla vielä häneen koskea, vaikka kaipaan miehen kosketusta kovasti.. :/
Kerran hän halasi minua pikaisesti, mutta tilanne oli niin äkillinen ja yllättävä etten ehtinyt oikeastaan edes tajuta mitä tapahtui (tähän vaikutti ehkä myös ainakin 5 alkoholiannosta ja klo 3:n ajankohta)
Päästä kirpuista ja luteista eroon!
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 22:49"]Että joku kantaisi mut sänkyyn koska en jaksa itse valua sinne.
ahahaa...mä just pääsin peiton alle, mutta kännykästä ei ole ote vielä irronnut:)
Pullon hyvää punkkua ja oman siivoojan.
Käydä nukkumaan. Klo 7 herätys, mutta silti käkäilen vielä täällä.
Eksääni. Hän oli loistava sängyssä.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 22:47"]...että naisystäväni tulisi yllätysvierailulle, söisimme iltapalaa yhdessä ja nukkuisimme yön saman peiton alla vierekkäin ja saisin tuntea hänen ihonsa kosketuksen omaani vasten.
[/quote]
olla tyttäreni kanssa ♥ Onneksi kohta on viikonloppu ja 2 vapaapäivää! :)