Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helpotusta arkeen ja ruoanvalmistukseen

Vierailija
31.07.2021 |

Kuorin ja keitän ison kattilan perunoita joka sunnuntai, niistä saa ma-ke välille hyviä lisukkeita. Ei tarvii aina joka arkipäivä pestä ja kuoria. Niistä saa paistinperunouta, uunissa öljyn kanssa jne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pilkon kerran pari viikossa kasviksia ja hedelmiä tiiviisiin lasiastioihin. Niistä voi nopeasti tehdä lautaselle salaatin tai syödä sellaisenaan, leivän päällä tai käyttää ruokiin.

Lapset syö niitä paljon kun tavallaan jääkaapissa on aina jotain heti valmista.

Vierailija
2/5 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pilkon kerran pari viikossa kasviksia ja hedelmiä tiiviisiin lasiastioihin. Niistä voi nopeasti tehdä lautaselle salaatin tai syödä sellaisenaan, leivän päällä tai käyttää ruokiin.

Banaanin, omenan tai appelsiinin kuoriminen onkin ylivoimainen tehtävä lapselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feelia-ruokapussit meillä jos kokkaustaidoton mies on ruokavastuussa. Ei tarvi kuin lämmittää. Kaikki niistä ei ole minusta hyviä, mutta esim linssikeitto ja riistakeitto maistuvat. Yllättäen myös riisipuuro on ollut kätevä kun ei tarvitse tuntia aamuilla käyttää siihen keittämiseen ja lapsi rakastaa sitä. Vielä kun pilkkoo erilaisia kasviksia ja juureksia ison satsin purkkeihin valmiiksi niin on helposti ihan ok arkiruokaa.

Vierailija
4/5 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön perunat ja porkkanat kuorineen päivineen, niin säästyy kuorimiseen menevä aika. 

Vierailija
5/5 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Banaanin, omenan tai appelsiinin kuoriminen onkin ylivoimainen tehtävä lapselle.

Onpa harmi että teillä noin. Vinkkiä saa käyttää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä