Onko meillä nyt kaikkien aikojen epäpätevin pääministeri?
Katsottuani äsken A-studiota, jäi mulle tunne, että pääministeri odottelee jotain tapahtuvan EU:n avulla ja, että ongelmista tiedetään, mutta mitään konkreettista ei ole tehty eikä tehdä, silti homma siellä hallituksessa on kivaa ja suhteet on esim. Venäjälle huippuhyvät. Onko tämä nykyinen pääministeri koskaan tehnyt mitään minkään tärkeän asian eteen? Onko mitään meriittejä edes?
Kommentit (102)
Valitettavasti näyttää olevan some-addikti, jolle tärkeintä on näkyvyys sosiaalisessa mediassa. Tuskinpa tuo mitään rehellisen työn päälle ymmärtää.
Suomella on Suomen lainsäädäntöön sopiva pääministeri.
On. Tyyppi ei ole tehtäviensä tasalla. Olen todella pettynyt.
Ei ole enää todellista! Montako Stubb-aloitusta jaksat vuorokaudessa tehtailla? Ja samalla käydä alapeukuttamassa kaikki, jotka eivät jaa fanaattisuuttasi?
Onhan hän ollut pitkäaikainen ministeri ennen tätä... muun muassa.
Hyvänä aikana on helppoa olla hyvä pääministeri. Silloin kun talous menee alas, se ei varmasti ole ollenkaan niin easy homma. Kenellekään.
Tavallaanhan Stubb tuli puikkoihin silloin kun laiva oli jo uppoamassa. Ei kai hänkään ihmeisiin pysty?
Mut hei. Sil on kivan väriset sortsit ja se osaa juosta.
On. Aivan sama kuin olisi pestattu Marco Bjurström pääministeriksi. Kaikki on vain fantsua ja minäminä ja naminami.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 22:36"]
On. Aivan sama kuin olisi pestattu Marco Bjurström pääministeriksi. Kaikki on vain fantsua ja minäminä ja naminami.
[/quote]
Just, just niin, näin on!!!
Aika hurjia oli muutamat muutkin ministerit takavuosina, mutta tällä tuntemisella Stubb pesee kaikki pellemäisyydellään kun aikaa vaan ehtii kulua. Hyvin treenannu puhumisen taukoineen ja pää asennot kuin oppikirjasta, mutta missä TULOKSET??
Mun mielestä aika iso pettymys tuo pääministeri. Ei pääministerin kuulu ottaa selfieitä ja somettaa. Samanlainen kouhake kuin Jari Sarasvuo. Paljon puhetta ja nimenomaan sanahelinää ja läpäläpää. Mitään konkreettista otetta ei mihinkään asiaan.
6+
Voisiko ap löytää jonkun muun intohimon, kuin Stubbin haukkumisen?
Ristipistot? Geokätkeily? Nettipokeri?
On. Tosin Käteinen oli yhtä huono. Kumpikaan ei kykene tekemään mitään tarvittavia päätöksiä, toivotaan vaan että ongelmat katoavat itsestään.
Äkkiä ne vanhasen sekoilut näemmä unohtuivat.
Tämä oli siis se mies jonka mielestä mm. asioista ei saanut puhua ennen käsittelyä, toisaalta käsittelyn jälkeen puhuminen oli turhaa kun ne oli jo päätetty. Ilmeisesti olisi pitänyt puhua just siinä käsittelyn hetkellä tms.
Stubbi tarvitsee muutaman vuoden sekoilua päästäkseen likikään samalle tasolle. Antakaa stubbille aikaa :)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:05"]
Voisiko ap löytää jonkun muun intohimon, kuin Stubbin haukkumisen?
Ristipistot? Geokätkeily? Nettipokeri?
[/quote]
En ole ap, mutta hei, eihän tässä haukuta ketään, kysytään pätevyyden perään. Ja mun mielestä poliitikkoja voi kyllä arvostellakin.
On, täys pelle se on. Eikä hyvällä tavalla.