Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaisnainen 22v ja kohta 3 pienen lapsen äiti.

Vierailija
23.08.2014 |

Vanhin lapsi 3,5v sitten kohta 1,5v ja uusi syntyy 6 viikon päästä. Miksi pitää noin nuorena vääntää noin monta lasta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy siltä. Jos kehtaat.

Vierailija
2/10 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muutakaan sisältöä elämässä ja luullaan miehen pysyvän vierellä ikuisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:53"]

Ei ole muutakaan sisältöä elämässä ja luullaan miehen pysyvän vierellä ikuisesti

[/quote]

Miksi mies ei voisi pysyä vierellä? ;)

Vierailija
4/10 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Nuorena jaksaa

Vierailija
5/10 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tuo on ollut ihan normaalia. Jos nyt yli nelikymppisenä jostain syystä huomaisin siirtyneeni ajassa takaisin 18vuotiaaksi niin tekisin kaikki lapset alle 25-vuotiaana. Minulla on niitä neljä. Huomattasti helpottaa elämää kolmekymppisenä jolloin vielä voi opiskella. Kun vaan silloin joskus olis tiennyt ettei mahdollisuudet lopu siihen kun täyttää 30v. No kävi se näinkin mutta huomattavsti helpompaa olis ollut kun kaikki laspet olisi tehnyt nuorempana.

Vierailija
6/10 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan unelmoi suurperheestä? Haluaa lapsilleen sisarukset pienillä ikäeroilla? Olisko toi sitten hyväksyttävämpää jos se tekis "noin monta" lasta +30-vuotiaana?

Vierailija
7/10 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutat serkkuani joka oli mennyt mummollemme avautumaan siitä kuinka kauheaa on että sain 20-vuotiaana toisen lapseni. Serkku itse ei tiennyt tuossa vaiheessa elämästäni mitään, vaan katkaisi kaiken yhteydenpidon ja lähestulkoon suuttui kun aloin odottaa esikoistani. Myös asunnon ostaminen tuossa iässä oli hänen mielestään melkeinpä synti.

Annetaan kaikkien elää elämänsä niin kuin haluavat, jooko? Siinä vaiheessa kun näet lasten tai jonkun muun kärsivän tilanteesta, voit siihen puuttua. Jos lasten asiat ovat hyvin ja vanhemmat kantavat vastuunsa, eivätkä ole ikuisia yhteiskunnan loisia, ei asian luulisi sinun persettäsi kutiavan.

Vierailija
8/10 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo sanoi: kysy siltä. Minulla oli myös 22v 3 lasta. Minä halusin lapset nuorena ja halusin lapsia useamman. Elämä ei lopu lapsiin vaikka jotkut tuntuvat niin luulevan

Vierailija
9/10 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:53"]

[/quote]

Aloittajan elämässähän tuntuukin olevan kauheasti sisältöä, kun ei muuta keksi kuin avautua sukulaisensa elämästä koko kansalle.

Vierailija
10/10 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 25 vuotiaana neljä lasta. Kaikilla sama isä. Nyt olen 40. Lapset isoja ja edelleen sama mies vierellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi