Ruokavalioni pohjan muodostaa ananas ja raejuusto..
Kysyttävää? Bmi on 19,2.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 21:43"]Hyviä syötäviä molemmat.
[/quote]
Niin on ;D
Mun ruokavalion muodostaa paistettu kana ja salaatti. Vähän meinaa jo kyllästyttää, vois ottaa ananas-raejuusto-viikot välillä käyttöön.
Toivottavasti edes tuore ananas. Säilykkeistä näes kertyy kehoon metalleja.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 21:54"]Mulla kaikki hyvä ruoka mitä tekee mieli. BMI 19.3
[/quote]
Sama täällä!
- 2 lapsen äiti, bmi tasan 19
Eli syöttekö pääasiassa raejuustoa ja ananasta? Kuinka paljon päivän aikana?
Olkaa onnellisia te, jotka voitte syödä mitä mieli tekee! Kunpa minäkin voisin! Mulla vaan kaikki hiilihydraattipitoinen ruoka turvottaa niin sairaasti, samoiten maitotuotteet ja hiilihapolliset juomat. Maha turpoaa kuin oisin 8kk raskaana ja pierettää ja vääntelee. Mukavaa elää elämäänsä jatkuvasti omia syömisiä tarkkaillen, ei oo helppoa ei =( Ei voi ex tempore poiketa Heselle tai kahvilaan jos ei ole ruuansulatusentsyymejä ja hiilarisiepparitabuja mukana. Ja niistäkin huolimatta turpoan ja tulen kipeäksi. Diagnosoitu on jonkin sortin glukoosi-intoleranssi.
Ainoa mikä mun mahalle sopii on marinoimaton liha ja helposti sulavat kasvikset, lääkärit vaan meinaa että syö sitten niitä ja välttele sitä mikä ei sovi, minkäs teet....? t. 5
mielenkiintoista (not)
vituttaa kun koko maailma tuntuu nykyään pyörivän syömisen ja syömättömyyden ympärillä.
t. En tiedä mikä on oma bmi tai paino, varmaan ihan terve koska 36 vaatteet mahtuu
Hyviä syötäviä molemmat.