Apua, vahingossa hirveä känni valkoviinistä, mitä nyt?
Pika-apua, pari lasia liikaa sählätessä, selkeästi kännissä!
Kommentit (20)
Vahingossa? Onko tämä sukua sille kun petetään vahingossa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole! Humalluin vahingossa, ei tulisi mieleenkään jakaa reikää haisuleille! Tyhmä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole! Humalluin vahingossa, ei tulisi mieleenkään jakaa reikää haisuleille! Tyhmä!
Haisuleille? Minä olen Hosuli, en Haisuli.
Valkoviiniä sais juoda saavillisen, että edes vähän pyörryttäisi. Kakarathan tietty juopuu pelkästä viinin haistelusta.
Juot kahvia, menet ulos kävelemään ja et enää juo mitään.
Pari tuntia niin tulee jo laskuhumala jos vain kaksi lasia joit.
Vahingossa? Valkoviiniä juodaan pieni lasillinen tai kaksi pientä lasillista. Ei siitä pahaan humalaan vielä tule.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä piristävä kokkelipiimä toimii paremmin, rasittaa toki pumppua eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vahingossa? Valkoviiniä juodaan pieni lasillinen tai kaksi pientä lasillista. Ei siitä pahaan humalaan vielä tule.
Moni juo kolmen litran laatikon päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä piristävä kokkelipiimä toimii paremmin, rasittaa toki pumppua eri tavalla.
Joo, ei ole mikään terveyskeino tuo kahvi viinasten kanssa, mutta ei yksi kerta ketään tapa. Tai no tietysti jos on paha sydänvika voi sekin. Mutta toki voi pelkästään se viinakin
Minkä ikäinen olet ap. Minä humalluin alkoholista aivan kummallisesti silloin ,kun oli 38-46 v. En juuri ennen , enkä sen jälkeen. Liittynee asia hormoneihin?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ap. Minä humalluin alkoholista aivan kummallisesti silloin ,kun oli 38-46 v. En juuri ennen , enkä sen jälkeen. Liittynee asia hormoneihin?
Olen 48 ja juon tosi harvoin ja vähän, humallun mitättömistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap. Viinistä tulee känniin.
Niinpä. Moni todellakin kuvittelee, että valkoviinistä ei tule humalaan.
Kyllä muuten tulee, vaikka prosentit ovatkin suomiviinaa huomattavasti pienempiä.
Kokemuksesta voi tähänkin toteamukseen yhtyä.
Ei siis kannata ottaa ja juoda yhtään, ei lasillistakaan, koska useimmiten sitä seuraa toinen, kolmas, neljäs lasillinen ja vielä yksi pullo. Ja sen jälkeen vielä toinenkin pullollinen valkkaria.
Omalla kohdallani ei mikään muu auta, kuin lopettaa alkon ottaminen kokonaan ja ripustaa vielä nuottiteline, jossa on pullon kuva punaisella kieltoraksilla rustattuna.
Kun juo punaviiniä niin tule kestävä seiso.kki.
Sitä jaksaa silloin pitkään nautiskella ja nai.da vaikka monta tuntia.
Ja herätessäsi vierestäsi löytyy extra large kondomi...
Kokkeliviivat tai metasauhut.