mitä romanttista keksisin miehelle NYT??
Rahaa ei ole, eli sitä ei voi käyttää. Kotona ollaan (2 lasta nukkumassa), ei voi lähteä mihinkään. Kuiva kausi menossa (minulla hormoonikierunka ja halut lensivät ikkunasta sen siliän tien), joten jollain tavalla pitäisi saada liekkiä roihuamaan. Itsellä lyö pää tyhjää, auttakaa!!
Kommentit (21)
Mä ehdotin miehelle messengerillä anaalia illalla!
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:26"]Mä ehdotin miehelle messengerillä anaalia illalla!
[/quote]
me ei tykätä anaalista :/ ap
Kynttilöitä ja kukkia pöydälle teetä kuohari laseista..
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:26"]Mä ehdotin miehelle messengerillä anaalia illalla!
[/quote]
[/quote] ootteko kokeilleet? Miksi hormonikierukka? Miksi mikään hormoni, joka vie halut? Ei siihen auta kuin hormoniton ehkäisy. 3
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:26"]Mä ehdotin miehelle messengerillä anaalia illalla!
[/quote]
[/quote] ootteko kokeilleet? Miksi hormonikierukka? Miksi mikään hormoni, joka vie halut? Ei siihen auta kuin hormoniton ehkäisy. 3
[/quote]
kyllä. Minä olen niitä naisia, että exit only. Hormoonikierukka ainut varma ehkäisy. Viimeisin lapsi tuli pillereistä huolimatta. Kortsu on kamala. Siinähän ne vaihtoehdot sitten olikin.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:41"]Sterilisaatio?
[/quote]
jep, viiden vuoden jonot. Jotain on oltava siihenkin asti.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:41"]Sterilisaatio?
[/quote]
[/quote] no onko kortsu muka kamalampi kuin haluttomuus? Missä on viiden vuoden jonot steriin?!
Kokovartalo hieronta, vanhojen valokuvien kattelu
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:41"]Sterilisaatio?
[/quote]
[/quote] no onko kortsu muka kamalampi kuin haluttomuus? Missä on viiden vuoden jonot steriin?!
[/quote]
kortsu ON kamala. Enkä tiennyt että kierukka vie halut näin rajusti. Keski-suomessa.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:52"]Kokovartalo hieronta, vanhojen valokuvien kattelu
[/quote]
tuo olikin kiva! Laitoin jo miehelle iltapalaa, ja kynttilä on palamassa. Tuo hieronta voisikin olla seuraava, se eilen sanoikin että selkä on kipeä.
Onko se kumi kamala susta vai miehestä? Mutta edelleen jankkaan, että hormonaaliseen haluttomuuteen auttaa hormoneista luopuminen.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:52"]Kokovartalo hieronta, vanhojen valokuvien kattelu
[/quote]
Yhdys sana.
Teet hieronnan ja harrastat seksiä. Kai rakastamansa miehen kanssa voi puuhailla vaikka omat halut ei ole huipussaan?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:55"]Onko se kumi kamala susta vai miehestä? Mutta edelleen jankkaan, että hormonaaliseen haluttomuuteen auttaa hormoneista luopuminen.
[/quote]
meidän molempien, se vaan ei tunnu vaan samalta. Ja ollaan kokeiltu niitä extra ohuita yms. En minäkään pidä hormooneista, aion ehdottomasti niistä luopua jos tuo mies vaan uskaltaa lähteä tuohon steri jonoon. Vihaan tuota perkeleen kierukkaa, muutenkin ihan perseestä, finnejä jokapuolella, hiki haisee, you name it! Kaikki mahdolliset sivuvaikutukset..
Up, kiire!!