Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin kerrankin fiksun koiraihmisen!

Vierailija
04.08.2014 |

http://koiriamaalta.blogspot.fi/2014/07/sina-ja-koirasi-ette-ole-maailman-napa.html 

Voi kumpa ne kaikki ois tommosia! Erittäin fiksu postaus!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraihminen? Kumpi pää oli koiraa ja kumpi ihmistä?

Vierailija
2/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:55"]

Koiraihminen? Kumpi pää oli koiraa ja kumpi ihmistä?

[/quote]

Hehheh, olitpas vitsikäs. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, linkki ei toimikaan enää kunnolla mulla. Ladatkaa sivu uudelleen, niin toimii! ap

Vierailija
5/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olihan tossa hyviäkin pointteja. tossa lapsiasiassa olen kyllä eri mieltä. mä itse sain koiran 12 vuotiaana ja heti olen ollut koiran pääasiallinen hoitaja ja omistaja.

sitten myös tuo että vieraiden ajaksi koira pitäisi eristää pois vieraiden jaloista. meille ei ole pakko tulla jos koira häiritsee. voin tavata ei-koiraihmis -ystäviäni muuallakin. koiraa sen sijaan kyllä kielletään pois änkeämästä syliin tai vastaavaa, mutta ei sen pitäisi huoneen nurkassa maatessa häiritä. tekisi myös hieman tässä vaiheessa vetää esiin laittakaa-lapsenne-eri-huoneeseen-minun-tullessa-kylään-etten-saa-räkää-paidalleni -kortti, mutta taidan jättää väliin ;)

t. vissiin sitte itsekäs koiraihminen

Vierailija
6/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kirjoittaja oli joku 18-vuotias likka? Kyllä omiin silmiini tuosta paistoi sellainen "kaikki muut koiranomistajat tekevät väärin niin minäpä nyt opetan" -sävy, vaikka joitakin hyviä, mielestäni tosin jokaiselle koiranomistajalle itsestäänselviä, pointteja tekstissä olikin.

Vierailija
7/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:19"]

no olihan tossa hyviäkin pointteja. tossa lapsiasiassa olen kyllä eri mieltä. mä itse sain koiran 12 vuotiaana ja heti olen ollut koiran pääasiallinen hoitaja ja omistaja.

sitten myös tuo että vieraiden ajaksi koira pitäisi eristää pois vieraiden jaloista. meille ei ole pakko tulla jos koira häiritsee. voin tavata ei-koiraihmis -ystäviäni muuallakin. koiraa sen sijaan kyllä kielletään pois änkeämästä syliin tai vastaavaa, mutta ei sen pitäisi huoneen nurkassa maatessa häiritä. tekisi myös hieman tässä vaiheessa vetää esiin laittakaa-lapsenne-eri-huoneeseen-minun-tullessa-kylään-etten-saa-räkää-paidalleni -kortti, mutta taidan jättää väliin ;)

t. vissiin sitte itsekäs koiraihminen

[/quote]

No ehkä tossa 'koirat pois talosta' -jutussa meni vähän överiksi, mutta harva koiranomistaja on kiinnostunut vieraiden viihtyvyydestä! Mä pelkään isoja koiria, niin ei oo kauheen kiva siinä istua sohvalla, kun sakemanni yrittää könytä syliin. Yritän sanoa, että mees nyt siitä, mutta omistajat vaan nauraa ja sanoo että meiän koira ei taida tajuta kokoaan. Heh, tosi hauskaa. 
ap

Vierailija
8/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:25"]

Tää kirjoittaja oli joku 18-vuotias likka? Kyllä omiin silmiini tuosta paistoi sellainen "kaikki muut koiranomistajat tekevät väärin niin minäpä nyt opetan" -sävy, vaikka joitakin hyviä, mielestäni tosin jokaiselle koiranomistajalle itsestäänselviä, pointteja tekstissä olikin.

[/quote]

Jaa, musta tossa ei ollut ollenkaan sellasta sävyä. Ja kyllä musta aika monet koiranomistajat tekee väärin, niin mitä pahaa, vaikka oliskin tollanen sävy? :D Olis unelma, jos mun tutut/sukulaiset ois samanlaisia kuin toi tyttö. Mutta ei. Kyllähän kaikkien nimittäin pitää koirista tykätä.
ap

Vierailija
9/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks hyvä esimerkki itsekkäästä koiran omistajasta on oma siskoni. Hänellä on 3 keskikokoista koiraa ja näillä koirilla ei oo mitään rajoja. Aina kun tuun kylään, hyppivät päälle, vaikka yritän parhaani mukana töniä pois. Sisko vaan vieressä on "ne vaan tervehtii sua, niillä on ollu ikävä." Sisko ei kerää koirien kakkoja ollenkaan, vaikka tekisivät ihmisten hoidettuihin ojiin. En oikeen haluais käydä kylässä, mutta pakko, koska siskon poika on mun kummilapsi. Tekis mieli linkata toi juttu siskolle.
ap

Vierailija
10/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella noloa piilomainostaa omaa blogia täällä. 

Vierailija
11/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta mutta mikä helvetti on koirakko?! Argh mikä idioottimainen sana!

Vierailija
12/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä joku pitää koiria, jotka joutuu eristämään muihin huoneisiin kun tulee vieraita? Ettekö osaa kouluttaa koirianne?

Vierailija
13/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 17:04"]

Miksi helvetissä joku pitää koiria, jotka joutuu eristämään muihin huoneisiin kun tulee vieraita? Ettekö osaa kouluttaa koirianne?

[/quote]

Jaa, no mä arvostan kyllä että laitetaan eri huoneeseen. Varsinkin jos on tosiaan joku isompi kuolaava koira. ap

Vierailija
14/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 17:03"]Ei mulla muuta mutta mikä helvetti on koirakko?! Argh mikä idioottimainen sana!

[/quote]Koira + koiraa "kuljettava" ihminen. Ihan hyvä termi.

Vierailija
15/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en tuota tänne linkannut, mutta mutta... Ikävää jos tuo on jonkun mielestä kirjoitettu negatiiviseen sävyyn, vaikka neutraaliin ja pohtivaan tekstiin pyrin. Kursivoituja osioita on nyt lisätty täältä poimittujen kommenttien johdosta, jotta jatkossa vältyttäisiin väärinkäsityksiltä :)

-blogin kirjoittaja

Vierailija
16/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei linkki toiminut. Sen verran kyllä sanon, että jos oma koira tervehtii vieraita/ änkeää syliin, niin se on välitön poistumiskomento. Useimmiten vieraat sanovat meillä, ettei haittaa ja rapsuttavat. Silloin annan toki olla. En koe tarpeelliseksi lukita koiraa toiseen huoneeseen, varsinkin kun kokee sen rangaistukseksi. Jos joku ei uskalla tulla meille koiran takia kylään, niin sitten menen toisen kotiin ilman koiraa. Ja jos se ei kelpaa, niin ei tavata ollenkaan.

Vierailija
17/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät pointit sullakin :) Meillä eri tilaan siirtäminen ei oo rangaistus, aralle koiralle se on tapauksessamme ainoa vaihtoehto. Mutta yksilöitä, niin koirat kuin vieraat ;)

-blogin kirjoittaja

Vierailija
18/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 20:22"]

Hyvät pointit sullakin :) Meillä eri tilaan siirtäminen ei oo rangaistus, aralle koiralle se on tapauksessamme ainoa vaihtoehto. Mutta yksilöitä, niin koirat kuin vieraat ;)

-blogin kirjoittaja

[/quote]

Tärkeintä tosiaan on se, ettei koiran tarvitse stressaantua omassa kodissaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän