Mitä järkeä on vakiintua parikymppisenä?
Kommentit (21)
En välitä baareissa roikkumisesta ja suurin osa miehistä ei ole mistään kotoisin. Avomieheni kanssa harrastamme, matkailemme ja toisinaan touhuilemme yksinkin. Miksi minä en muka elä? T. 21-v.
Ei kannata, 20 vuotiaat pojat ihan lapsia.
Ei saatana jatkuvasti näitä ****päiden aloituksia tästä aiheesta :D antakaa jo olla!
täh?, olen vakiintunut 21vuotiaana,saanut ensimmäisen lapseni 22 vuotiaana,nyt 42vuotiaana olen edelleen tämän saman miehen kanssa liitossa,mikähän tässä meni väärin??
ollaan lapsiystävällisiä,rauhallisia,tasapainoisia ihmisiä
No jotkut raukat jämähtävät jo teini-iässä samaan kumppaniin
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:33"]No jotkut raukat jämähtävät jo teini-iässä samaan kumppaniin [/quote]
Raukat :D en kestä teitä!
Elää? Kyllä mä olen tietääkseni elänyt tähän asti, vaikka sitouduinkin avioliittoon. Ai ku... Täällähän nyt tarkoitetaan jotain maagista Elämää isolla eellä, jota kaikki nuoret nykyään elää. (not) Voisko joku tähdentää mitä siihen Elämiseen kuuluu? Ap vaikka vois aloittaa...
Minä vietin villin nuoruuteni välillä 15-20v. Sitten löysin nykyisen mieheni ja yhdessä oltu 26v.
En jämähtänyt ensimmäiseen, vaan kokeilin montaa sitä ennen:) Sitten löytyi hyvä ja ajattelin olla nykyisen kanssa kuolemaani asti.
Jep täällä myös sain ihan villiä nuoruutta elää, vaikka vakituisen kumppanin löysinkin ilmeisesti monen mielestä liian aikaisin :)
Joo koska jatkuva ryyppäys ja vaihtuvat kumppanit plus kaikki teinidraama on sitä todellista elämää<33 ei ole ikävä. T.naimisissa oleva 25 v
No mä olen elänyt yhdessä mieheni kanssa :) 20 vuotta on menny, enkä voi väittää, että elämä olis jäänyt elämättä <3
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:37"]Minä vietin villin nuoruuteni välillä 15-20v. Sitten löysin nykyisen mieheni ja yhdessä oltu 26v.
En jämähtänyt ensimmäiseen, vaan kokeilin montaa sitä ennen:) Sitten löytyi hyvä ja ajattelin olla nykyisen kanssa kuolemaani asti.
[/quote]
Juurikin näin :)
Aloittaja vaan taitaa olla yksinäinen. Toivottavasti sinäkin kohtaat sen ihmisen joka vie jalat altasi. Voin kertoa että parisuhteessa se elämä vasta alkaa <3
Surullista että jollakin elämä loppuu vakiintumiseen.. Ei mulla vaan
Menin naimisiin 20v ja nyt olen 32v, kolme lasta ja päivääkään en ole katunut <3
Ja nelikymppisinä erotaan, kun halutaan etsiä lasta sisimmästä
"Eläminen" on siis sitä, että pannaan kaikkia? Mikään muu kun ei vakiintumisessa muutu. Harmi, etten ole koskaan päässyt elämään kunnolla, sillä olen aina ollut seksikumppaneiden suhteen hyvin nirso.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:23"]En välitä baareissa roikkumisesta ja suurin osa miehistä ei ole mistään kotoisin. Avomieheni kanssa harrastamme, matkailemme ja toisinaan touhuilemme yksinkin. Miksi minä en muka elä? T. 21-v.
[/quote]
Tuon ikäisen ei tarvitse vielä leikkiä kotia jonkun keskenkasvuisen avopojan kanssa.
???
Määrittele "elää".