Kokemuksia mammaksi-ovistesteistä!!!! Apua kaipaisin!
Minulla siis melko epäsäännöllinen kierto, 29-38 välillä kuitenkin normaalisti. Nyt aloitin ovistestien kokeilun, pian kun on vuosi yritystä takana, tuloksetta. Olen tehnyt testejä nyt kp 11 lähtien, nyt elellään kp 17 ja edelleen testeissä näkynyt vain kontrolliviiva. Aloin miettiä, että mahtavatko nämä testit aina näyttää tuota lh:n huippua? Miten muilla on testit toimineet?
Ja onko siis ihan normaalia,l etten saa vielä mitään, edes hailakkaa viivaa testiin. Oviksenihan voi olla vasta paljonkin myöhemmin, mutta toisaalta taas, lh:n huipusta menee vielä aika ovikseen ja kohtahan tuo oviksen ja menkkojen alkamisen aika jää liian lyhyeksi.
Sekavaa, mutta taas toivon, että joku edes ymmärtäisi ja osaisi kertoa kokemuksiaan.
Kiitos!
Kommentit (3)
Toivotaan, ettei seuraavaa kiertoa tulekaan =) Ja että nyt saisin tuon viivan noihin testeihin. Plussaonnea myös sinulle!
ja silloin en saanutkaan testeillä plussaa. Mutta siis jatka sinnikkäästi, kaikissa kierroissahan ovulaatiota ei tapahdukaan läheskään kaikilla.
Mammaksin testeistä olen kuullut huonojakin kokemuksia, mutta itselläni on ihan hyviä kokemuksia niistä.
Itelläni on myös epäsäännölliset kierrot ja usein alkaa tuntua jo epätoivoiselta, kun ei meinaa tikkuun testiviivaa saada. Tähän mennessä se on kuitenkin siihen aina jossain vaiheessa ilmaantunut. Joskus tulee edeltävästi jotain haaleita viivoja, mutta onpa käynyt niinkin, että plussa on tullut täytenä yllätyksenä (edellisenä päivänä ei edes haaleaa haamuviivaa ja seuraavana aivan selvä plussatulos).
Suosittelen, että jatkat testaamista sinnikkäästi. Mulla ovistestit näyttäisivät plussaa vasta kp 25, jos kierrosta olisi tulossa 38 päiväinen, sillä luteaalivaihe on 12-13 päivän pituinen. Jos et sitten sitä kuitenkaan löydä, niin kokeile toisen merkkisiä testejä seuraavassa kierrossa.
Epäsäännöllisillä kierroilla tuo tikuttaminen voi kyllä tosiaan olla tosi rasittavaa, joten toivotaan, ettei sulle seuraavaa kiertoa tulekaan! :)
Killa