Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Parhaat laihdutusvinkit? Olen lihonut 36kg muutamassa vuodessa, vaikea saada pois

Vierailija
31.07.2021 |

Kaikki ylimääräinen

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tietoa on . Täytyy vain hyväksyä että laihdutus on vaikeaa. Kaikki muutokset on.

Vierailija
2/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala syömään terveellisesti, on ainut oikea ohje. Olet päätynyt tilanteeseesi epäterveillä ruokatottumuksilla. 

Epäilemättä paljon makeaa ja kaikkea naposteltavaa.

Voit aloittaa halutessasi heti, mutta ei taida huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu lääkäri Jason Fungin materiaaliin.

Vierailija
4/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin laihtua kun pienensin annoskokoja, eli pienestä määrästä ruokaa tulee kylläiseksi.

Myös leivän määrän vähensin minimiin, koska päällisissä on paljon suolaa, rasvaa ja energiaa.

Omasta mielestäni söin terveellisesti, mutta söin turhia välipaloja mm.

Vierailija
5/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekuri on ainoa mikä toimii. 

Vierailija
6/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän toimi, kun itsekuria ei vain ole riittämiin eikä ihmiset jaksa laihduttaa vuosikausia ajatuksella, että kyseessä on kamppailu.

Vierailija
7/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista terveysruokaa valmistatte? Sama ongelma kuin ap.llä .

En vaan tiedä mitä söisin kun pitäis olla helppoa ja hyvää.

Tykkään napostella eli esim. Puuro ei korvaa minulle tyydyttävästi aamupala leipiä juustolla ja voilla.

Puuro ja kahvi jättää syömiskokemuksen vajaaksi. Sama kaikien muidenkin aterioiden kanssa.

Vierailija
8/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja

Vierailija
9/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ikä nosti kiloja, näin ajattelin. Sitten ajattelin hieman tarkemmin ja huomasin että liikunta on jäänyt suorastaan nollin verrattuna 30-v aikoihini.

Eli kaikki pyörällä siirtymiset vaihtui autoon. Jumppaa ei enää ollutkaan edullisesti yliopiston jumpassa.

Minulla oli kasetilla kivoja jumppaa, jotka osasin ulkoa ja pystyi tekemään jopa miniyksiössäni. En jumppaa enää, en löydä kivoja tubesta enkä osaa niitä videoina seurata, haluan ääniohjauksen.

Illat istun ja katson tv:tä.

Paino 63kg , tänä aamuna 84,7kg. Ennätykseni 166cm. Prceestä on kyllä.

Vierailija
10/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkun sä tykkäät niin, ja helppoa pitää olla niin. Syömiskokemus niin niin niin.

Vierailija
11/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se multa puuttuu. Taas eilen aloitin laihduttaa ja illalla ahmin jo kaikkea.

Lisää vinkkejä?

Vierailija
12/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen pätkäpaastoa ja hiilareiden rajoittamista. Jos et nyt tee mitään, niin sitä pudotettavaa on pian kaksinkertainen määrä.

Vierailija
13/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ikä nosti kiloja, näin ajattelin. Sitten ajattelin hieman tarkemmin ja huomasin että liikunta on jäänyt suorastaan nollin verrattuna 30-v aikoihini.

Eli kaikki pyörällä siirtymiset vaihtui autoon. Jumppaa ei enää ollutkaan edullisesti yliopiston jumpassa.

Minulla oli kasetilla kivoja jumppaa, jotka osasin ulkoa ja pystyi tekemään jopa miniyksiössäni. En jumppaa enää, en löydä kivoja tubesta enkä osaa niitä videoina seurata, haluan ääniohjauksen.

Illat istun ja katson tv:tä.

Paino 63kg , tänä aamuna 84,7kg. Ennätykseni 166cm. Prceestä on kyllä.

Mullakin ikä nosti kiloja. Aloin lihomaan siinä kun oli 29v,

31 v synttäreillä olin yli 100kg..

Ap

Vierailija
14/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin motivaatiota ei ole riittävästi, se ei vaan onnistu.

Motivaatio tulee yleensä viimeistään sitten kun terveys alkaa todistetusti rakoilla, eli sairastut. Toki voisit ehkäistä sitä sairastumista ennalta mutta se ei vaan ole se sun juttu.

Vierailija
15/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on monta asiaa, esim:

- Oikea ruokavalio, ei liian tiukka. Ota vitamiinilisät niin et ala ahmimaan ruokaa jossain vaiheessa, koska kehossa puutostila.

- Omaa jotain harrastuksia, ettei siitä laihduttamisesta tule ainoaa asiaa, mitä teet. Jos ajattelet kaikki päivät vaan laihduttamista, niin se tuntuu tosi hitaalta ja tuskaiselta ja sitten loppuu sitä kohtaan motivaatio.

- Liiku, joka päivä, edes se 30min.

Vierailija
16/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin motivaatiota ei ole riittävästi, se ei vaan onnistu.

Motivaatio tulee yleensä viimeistään sitten kun terveys alkaa todistetusti rakoilla, eli sairastut. Toki voisit ehkäistä sitä sairastumista ennalta mutta se ei vaan ole se sun juttu.

Motivaatio tulee aina katoamaan jossain vaiheessa laihdutuksen aikana. Se on ihan normaalia. Siksi ei pitäisi laihduttaa ainoastaan silloin, kun "on motivaatiota". 

Vierailija
17/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen pätkäpaastoa ja hiilareiden rajoittamista. Jos et nyt tee mitään, niin sitä pudotettavaa on pian kaksinkertainen määrä.

Tätä nyt yritän taas. Heräsin klo 5,enkä ole vielä syönyt mitään. Nälkä ihan hirveä!! Eilisen elokuva illan herkkujen jämät huudellut mua syömään koko aamun mutta yritän pysyä kasvissosekeitossa ja kanasalaattissa tän päivän.

Edessä myös 12km pyöräily. Ap

Vierailija
18/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on monta asiaa, esim:

- Oikea ruokavalio, ei liian tiukka. Ota vitamiinilisät niin et ala ahmimaan ruokaa jossain vaiheessa, koska kehossa puutostila.

- Omaa jotain harrastuksia, ettei siitä laihduttamisesta tule ainoaa asiaa, mitä teet. Jos ajattelet kaikki päivät vaan laihduttamista, niin se tuntuu tosi hitaalta ja tuskaiselta ja sitten loppuu sitä kohtaan motivaatio.

Kannattaa myös etsiä se syy, miksi esim ahmist. Syötkö ahdistukseen, tylsyyteen? Yritätkö saada ruuasta energiaa, mielihyvää vai mitä? Jos on mielenterveysongelmia niin ne pitää lähteä hoitamaan ensin, ei se laihdutus muuten onnistu. 

Vierailija
19/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on monta asiaa, esim:

Tämä mun ongelma kanssa. Koko ajan mietin, koska seuraava ateria, käyn puntarilla jopa 3x päivä. Lasken kalenterista, montako viikkoa tää syömisen säännöstely kestää.. Jne

Lopulta olen jo syömässä, kun mitään edistystå ei tapahdu. Ap

Vierailija
20/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä te sortujat teette liian tiukan dieetin liian vähillä kaloreilla.

Selkeät ruoka-ajat, itse en pidä mitään herkkupäiviä, koska nehän on kauheasti taas laihdutettavaa.

En tee terveysruokaa vaan tavallista kotiruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi