Siskon mies ylläpitää lemmikkikoiransa Instatiliä - onko tervettä?
Koira edestä, koira takaa ja koira makaa. Koira katsoo auringonlaskuun jne..
Kommentit (31)
En menisi arvostelemaan kenenkään Instatilia, koska niitä ei todellakaan ole mikään pakko seurata.
Seuraa vaan sellaisia tilejä, jotka ovat omasta mielestä mielenkiintoisia.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nää kissojen ja koirien kuvaajat on mielenterveydeltään vähän erikoisia. Mun työkaveri on yks näistä.
Mun mielestä nää tällaisten kommenttien kirjoittajat ovat mielenterveydeltään enemmän kuin vähän erikoisia. Mun palstakavereissa on näitä.
Vierailija kirjoitti:
Kissojen ja koirien kuvaajat vois hommata kestävämpiä ihmissuhteita itselleen. Niistä kuvista näkyy yksinäisten ihmisten elämä.
Nomut toisin ku tästä sun kommentista paistavassa yksinäisyydessä, näillä ihmisillä on eläin kumppanina ja seuraajia sosiaalisessa mediassa.
Eiku ootas mitä mun pitikään kirjottaa...hetki. Juu: Hyppää sillalta raiteille liikkuvan junan alle & make the world a better place, se o sun best bet.
Vierailija kirjoitti:
Kissojen ja koirien kuvaajat vois hommata kestävämpiä ihmissuhteita itselleen. Niistä kuvista näkyy yksinäisten ihmisten elämä.
No olen onnellisesti naimisissa ja silti on Instatili koiralleni. Mitä kuvia sinne sitten pitäisi laittaa? En tykkää laittaa omakuvia Instaan ja puoliso vielä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen onnellisesti naimisissa ja silti on Instatili koiralleni. Mitä kuvia sinne sitten pitäisi laittaa? En tykkää laittaa omakuvia Instaan ja puoliso vielä vähemmän.
Onko ikinä käynyt mielessä, että ketään ei kiinnosta sun koirat niin paljon ku sua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ikinä käynyt mielessä, että ketään ei kiinnosta sun koirat niin paljon ku sua?
Seuraajia on kyllä ympäri maailmaa. Ja jos ei kiinnosta, niin sitten ei kiinnosta. Eihän siinä sen kummempaa..
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä muista mutta kyllä minulla ainakin on ihan hyvä parisuhde, naimisissa ollaan oltu jo 15 vuotta, kaksi lastakin on. Seksiä on myös.
Tykkään ottaa valokuvia kissastamme ja laittaa instaan. Lapsista olen laittanut vain pari kuvaa koska internet on täynnä pervoja ja instamme on julkinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa kyllä instatilit joissa on eläimiä ja monia muitakin kuten tässä ketjussa on tullut esille.
Koirakuvia on kiva katella, mutta mitä ihmettä siskos miehen kuvat sua kiinnostaa?