Voi hyvää päivää, Subin leivänpaistaja on nykyään Sandwich artisti.
Jotain rajaa nyt näihin työpaikka ilmoituksiin.!?
Säälittävää imagopesua. Vai että ihan artisti? Ei kovin kummoista taiteellisuutta vaadi niiden samojen pullaleipien kasaaminen päivästä toiseen.
Kommentit (17)
Tuolla nimellä ne on kulkenu ainaki 10 vuotta.
Ainahan ne on olleet.
Junge juice bar tai vastaava näytti etsivän Juice Manageria. Sille vähän hörähdin.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla nimellä ne on kulkenu ainaki 10 vuotta.
Näinpä. Ei ole mikään "nykyään"-juttu.
Surullista Suomessa, jossa oma kielemme on maailman vähemmistökieliä. Kaikki markkinointikouluista ulos päässeet haluavat kuopata sitä joka käänteessä, miksi? Burger Kingin mainos on sentään fiksu.
Ei se ole mikään artisti koska tekee sellaisia sämpylöitä kuin tilataan. Artisti tekisi sämpylät senhetkisen inspiraation mukaan.
Ei tuossa mitään uutta ole. Mutta onhan se artistius vähän hassu käsite, kun sehän mättää niitä täytteitä sinne juuri sen mukaan, mitä asiakas käskee. Ei siinä luovuudelle jää tilaa.
Mä oon meidän perheen huippukokki ja menenkin nyt taikoon aamiaista.
Artisti on vain kirjaimen päässä autistista
Oikea sandwich artisti ei kuuntelisi asiakkaan toiveita, vaan laittaisi luovasti täytteitä oman mielensä ja näkemyksensä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään artisti koska tekee sellaisia sämpylöitä kuin tilataan. Artisti tekisi sämpylät senhetkisen inspiraation mukaan.
Kaikki parhaat taideteokset on tehty tilauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki parhaat taideteokset on tehty tilauksesta.
Mutta niissä ei tehdä jokaista yksityiskohtaa ohjeiden mukaan.
Lokakuski voisi olla sitten "Shit artist."
Olipahan uusi käytäntö tai ei mutta....🤣🤣🤣
Artisti maksaa...
Vai elääkö se apurahoilla?
Näin Subin sissimarkkinointi toimii.
Mun mielestä hienoa narratiivia ja täydellistä osaamista.
M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä
Minäkin olen Vauvafoorumiartisti.