Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varhaiskasvatus työnantajana varmaan sitten tarjoaa syksyn alettu FFP2-maskeja työntekijöilleen?!!

Vierailija
31.07.2021 |

Mihinkäs instansseihin tässä olisi oltava yhteydessä, koska niinhän ei ole, niillä peruspaperilapuilla jatketaan ja nehän ei siis tuolta DeltaKoronalta yhtään suojele.
Lähikontaktissa 8h/pvässä, max 0,5-1m väli lapsiin ja sylissä käyjiä pitkin päivää.
Vttu minä jaksa 😭🤯🤬😐😡

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, anna olla. Mitä näitä jatkuvasti pelkäämään. Tarttuu jos tarttuu.

Kolleega

Vierailija
2/70 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä minun kollega ole.

Ja jos olet, niin en ymmärrä sinua yhtään.

Ap *välitän itseni lisäksi varsinkin perheestäni*.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaiskasvatuksen henkilökunta kyllä unohdetaan aina kaikissa hoitajia koskevissa keskusteluissa. Niin nytkin.

Kaikissa muissa sote alan paikoissa voi pitää jonkinlaisen turvavälin mutta varhaiskasvatuksessa sylitellään,syödään yhdessä ilman maskeja,lapset aivastelee,yskii,kaivaa nenää jne. Eikä mitään ns.ylimääräistä suojaa meille ole tulossa.

Toinen missä meidät unohdetaan aina on palkkakeskustelu mutta ei mennä nyt siihen.

Vierailija
4/70 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kohtaa voisi kysyä kuinka moni olisi valmis myymään oman terveytesi/läheisten terveyden ja pahimmillaan henkesi/läheisen hengen 1700 euron/kk hintaan?

Vierailija
5/70 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varhaiskasvatuksen henkilökunta kyllä unohdetaan aina kaikissa hoitajia koskevissa keskusteluissa. Niin nytkin.

Kaikissa muissa sote alan paikoissa voi pitää jonkinlaisen turvavälin mutta varhaiskasvatuksessa sylitellään,syödään yhdessä ilman maskeja,lapset aivastelee,yskii,kaivaa nenää jne. Eikä mitään ns.ylimääräistä suojaa meille ole tulossa.

Toinen missä meidät unohdetaan aina on palkkakeskustelu mutta ei mennä nyt siihen.

Muissa sote alan paikoissa???

Varhaiskasvatus on kasvatus ja opetustoimen alainen hallinnon ala, ei sosiaali ja terveys (sote).

Ehkä siksi.

Vierailija
6/70 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähityötä tekevänä olen heittänyt toivoni koronan suhteen. Niin moni kollega on sen saanut työpaikalta. Joku vuosi on minunkin ja meidän perheen ja läheisten vuoro.

Vierailija
7/70 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni aikuinen on varmaan syksyllä 2 kertaa rokotettu.

Vierailija
8/70 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu alkuopetuksessa. Ja teini-ikään ei pidä maskeja, ryhmäkoot isoja ja luokkatilat pieniä. Samoin käytävät jne.

Missään kunnassa ei ole vielä saatu rokotetta täysin kaikkia aikuisia...

Vierailija
9/70 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on työterys- ja luottamushenkilö asia. Menkää lakkoon, kunnes naamarit löytyy. Itse vaatisin FFP3 hiukkastason suojaimia, jotka eivät nekään maksa paljon.

Ainakin puolet voisi työnantaja maksaa.

Vierailija
10/70 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne "peruspaperilaput" suojaa monelta muultakaan virukselta. Sitä paitsi deltavariantti on saman kokoinen kuin muutkin variantit.

Vierailija
11/70 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma terveys kiinnostaa, ostaa maskit itse. Olen pitänyt jo lokakuusta asti. Koronan aikana rahaa ei ole mennyt matkusteluun ja muihin humputuksiin, joten en ole hinnasta välittänyt, vaikka lokakuussa hinta olikin yli 3 euroa.

Vierailija
12/70 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo älä unta näe.

Vierailija
13/70 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muissa sote alan paikoissa???

Varhaiskasvatus on kasvatus ja opetustoimen alainen hallinnon ala, ei sosiaali ja terveys (sote).

Ehkä siksi.

Ei kaikissa kunnissa.

Vierailija
14/70 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Delta-variantilta et FFP2 maskilla välty.

Vierailija
15/70 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mihin tahoon yhteyttä? Liittoon? Sitten taas törmätään munattomuuteen, koska alan ihmisiä liian monissa liitoissa.

Vierailija
16/70 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähityötä tekevänä olen heittänyt toivoni koronan suhteen. Niin moni kollega on sen saanut työpaikalta. Joku vuosi on minunkin ja meidän perheen ja läheisten vuoro.

Onko kaikki toipuneet hyvin vai onko jäänyt pitempään oireita?

Vierailija
17/70 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä oon saikulla, enkä mene varhaiskasvatukseen koko syksynä!

Vierailija
18/70 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä oon saikulla, enkä

varhaiskasvatukseen koko syksynä!

Hohhoijaa, todella realistinen vaihtoehto 🤔🙁

Vierailija
19/70 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan vanhustenhoitoon alkaa saada muitakin kuin ykköstason maskeja?

Vierailija
20/70 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole koko korona-aikana ollut maskeja päiväkodissa.