Uus laukku
Ostan itelleni synttärilahjaksi uuden laukun. Mitä merkkejä nykyään 40v käyttää? Guessilla on nättejä, mut on vähän teinimerkki, eikös? Pitäis olla crossbody mallia, hinta max 250€. Ehdotuksia merkeistä ja malleista otetaan kiitollisuudella vastaan 🙂
Kommentit (51)
Ostin juuri vitosella H&M:sta pienen cross body laukun. Ovh 18e. Hyvänoloinen kangas. Toinen laukku mitä käytän on 60e nahkalaukku, en tiedä minkä merkkinen. Kestävää laatua. Ei kai sillä merkillä väliä jos on muutoin hyvä ja tarpeeseen sopiva
Vierailija kirjoitti:
Ostin juuri vitosella H&M:sta pienen cross body laukun. Ovh 18e. Hyvänoloinen kangas. Toinen laukku mitä käytän on 60e nahkalaukku, en tiedä minkä merkkinen. Kestävää laatua. Ei kai sillä merkillä väliä jos on muutoin hyvä ja tarpeeseen sopiva
Toisille on, toisille ei. Ei se ole varmaan sulta pois jos joku haluaa ostaa vähän kalliimman laukun? Se kertoo myös laadusta ja kestävyydestä. Ap kertoi budjetin, mitä max käytettävissä, ei sanonu, ettei halvempi käy, tai että laukun täytyy maksaa niin paljon. Ettekö osaa lukea?
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö tosissasi että viiden euron veska on yhtä hyvä kuin 200 euron??
Coach ja furla tekee kivoja laukkuja! Hintalaatusuhde kohdillaan mielestäni.
Guess ei kyllä ole teinimerkki. Pikemminkin päinvastoin, vähän kypsempien naisten merkki.
Aunts & Uncles tai The Chesterfield Brand. Useita crossbody-malleja toivotussa hintaluokassa.
Mulla on Coachin nahkalaukkuja useampi, ovat mielestäni nättejä, käytännöllisiä ja kestäviä. Joku Tommy Hilfiger löytyy myös.
N45
Vierailija kirjoitti:
Guess ei kyllä ole teinimerkki. Pikemminkin päinvastoin, vähän kypsempien naisten merkki.
Minäkin olen luullut sitä teinimerkiksi mutta meillä töissä tosi monella 40-60-vuotiaalla naiselaa on joko Guessin lompakko tai laukku, joillain molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen luullut sitä teinimerkiksi mutta meillä töissä tosi monella 40-60-vuotiaalla naiselaa on joko Guessin lompakko tai laukku, joillain molemmat.
Ei ne kyllä tyylikkäitä aikuisen naisen laukkuja ole, jo senkään vuoksi, että niissä roikkuu kaikenmaailman killutinta ja logo on aina iso ja näkyvä.
I
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kyllä tyylikkäitä aikuisen naisen laukkuja ole, jo senkään vuoksi, että niissä roikkuu kaikenmaailman killutinta ja logo on aina iso ja näkyvä.
Plus että ne on tekonahkaa kaikki jokikinen. On ehkä eettisempää mutta ei ekologisempaa.
Yleensä yhtä kiva ei ole yhtä laadukas.