Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uus laukku

Vierailija
31.07.2021 |

Ostan itelleni synttärilahjaksi uuden laukun. Mitä merkkejä nykyään 40v käyttää? Guessilla on nättejä, mut on vähän teinimerkki, eikös? Pitäis olla crossbody mallia, hinta max 250€. Ehdotuksia merkeistä ja malleista otetaan kiitollisuudella vastaan 🙂

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan sitä nättiä Guessia.

Ei löytynyt mieluista mallia.

Ymmärsin aloitusviestistä että löytyi mutta huoletti teinimäisyys.

Vierailija
22/51 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut netissä Balmuirin laukkuja. Ihastuin mm. Estellä malliin. En välitä sinänsä merkkilaukuista, ostan aina mikä silmää miellyttää ja on käytännöllinen. Hinnalla ei suurinta merkitystä. Kyseinen merkki on kotimainen, siitä iso plussa. Ikää minulla on jo reilusti yli neljäkymmentä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta Furla tai Cocchinelle - tosin 250 e ei ihan riitä

Millainen merkki on Coccinelle? Onko laadukas/kallis?

Vierailija
24/51 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua pilata muiden laukkuinnostusta, mutta haluaisin muistuttaa että laukku kerää myös likaa, eli sen sisäosa pitäisi voida puhdistaa jotenkin (ilman että laukku menee pilalle) tai vuori vaihtaa helposti uuteen tai pesu, tai sitten uusi laukku. Jolloin voi miettiä hinta-asioita ja laatua uudelleen. Tämä on laukkutiedostamista. Lisäksi osa laukuista saa pintaan helposti naarmuja, vaikka olisi nahkaa, ellei se ole vain silloin tällöin käytössä.

En ihan ymmärrä tätä kommenttia. Laukkua kuitenkin moni ihminen elämänsä aikana tarvitsee eli se on oltava vaikka likaantuisi tai tulisi naarmuja.

Vierailija
25/51 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lempimerkkini: Furla, Tory Burch, Kate Spade, Tommy Hilfiger. Kaveri taas ostaa aina joko Coachin tai Coccinellen.

Mahdotonta tietää, mistä juuri sinä pidät. Mene Stockalle pyörimään.

Vierailija
26/51 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Longchamp vaikka sitten käytettynä

Vierailija
27/51 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vintage gucci tai vuitton?

Vierailija
28/51 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat lempimerkkini: Furla, Tory Burch, Kate Spade, Tommy Hilfiger. Kaveri taas ostaa aina joko Coachin tai Coccinellen.

Mahdotonta tietää, mistä juuri sinä pidät. Mene Stockalle pyörimään.

Ei oo stockaa lähimaillakaan🙄

Vierailija
29/51 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vintage gucci tai vuitton?

Vuittonit on kamalia. En ymmärrä mikä niissä viehättää.

Vierailija
30/51 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsellut netissä Balmuirin laukkuja. Ihastuin mm. Estellä malliin. En välitä sinänsä merkkilaukuista, ostan aina mikä silmää miellyttää ja on käytännöllinen. Hinnalla ei suurinta merkitystä. Kyseinen merkki on kotimainen, siitä iso plussa. Ikää minulla on jo reilusti yli neljäkymmentä.

Balmuirilla on niin kyseenalainen historia alihankkijoiden kyykyttäjä näennäisestä kotimaisuudesta huolimatta että on minulla ikuisessa boikotissa.

Vierailija
31/51 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coccinelle on hyvälaatuinen italialainen ja aika samantyyppinen kuin Furla mutta vähän edullisempi

Vierailija
32/51 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tasan tarkkaan, mitä AP tarkoittaa.

Haluaisin uuden crossbody-laukun, mutta sellaisen, mikä tuo minulle itseluottamusta. Tiedän myös, että GUESS on vähän liian blingblingiä ja sopii paremmin tietylle naistyypille.

Olen yrittänyt vaivihkaa seurata, millaisia "tavallisia" luxuslaukkuja suomalaiset aikuiset naiset käyttää, mutta monella näyttäisi olevan vielä käytössä Michael Kors, joka on jo menettänyt asemansa myös teinilaukuksi.

Louis Vuittonin laukkua kaikki epäilisivät kopioksi, jos minä sitä käyttäisin. XD

Furla ehkä sitten?

Balenciaga on mielestäni ihan turhan kallis, sillä hinnalla lentää jo lomalle.

Nyt minulla on LUMI-sarjan Venla-laukku, jota kannan ylpeänä suomalaisuudestamme.

En halua nostaa kenenkään verenpainetta. Olen vain ajatellut laukkujuttuja AP:n tavoin.

Vierailija
33/51 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandolta löysin Anna Fieldin nätin mokanruskean laukun, sitä voi pitää joko käsi- tai olkalaukkuna. Oli alennuksella puoleen hintaan, maksoi 12,45e. Miksi merkistä pitäisi maksaa jos yhtä kivan laukun saa paljon halvemmalla?

Vierailija
34/51 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lempilaukut Furlaa ja Lauren Ralph Laurenia. Molemmilla on kestäviä laadukkaita nahkalaukkuja. Longchampilta on ihanan pehmeä viikonloppulaukku myös. Coach kuuluu samaan sarjaan hintaluokaltaan ja varmaan myös laadultaan.

Vierailija
35/51 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaa Balmuirin laatua mainiosti, että laukun sisäpuolesta ei ole mitään kuvia tai edes kuvausta. Ja lähes 600 Turkissa valmistetusta shopperista (vetoketjulla +15 XD). Ja noita laukun "personointeja" vois ihan yhtä hyvin myydä erikseenkin. Laadukkaissa laukuissa toi nahanläpäre on siinä yleensä myyntiä varten kertomassa, minkälaisesta nahasta on kyse. Ostaja voi sitä hypistellä. Sitä voi myös käyttää avaimenperänä. Mutta täällä jälkineukkulassa näin ei tehdä, vaan se jätetään killumaan siihen veskan kylkeen, että kattokaa mulla on esim M-merkkinen laukku...

Vierailija
36/51 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coccinelle on hyvälaatuinen italialainen ja aika samantyyppinen kuin Furla mutta vähän edullisempi

kiitos. kysyin siksi että ostin juuri Vähänkäytetty.fi:stä sen merkkisen, ihan siksi että oli kaunis ja just hyvän kokoinen ja mallinen, ehjä, siisti ja puhdaskin vielä. Edullinen oli.  Minulle entuudestaan tuntematon merkki. Kiva tietää että on laadukaskin!

Vierailija
37/51 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö se olla "merkkiä" vai riittääkö, että se on laadukas? Jos pelkkä laatu riittää, niin esim. Markberg tai Radley London ovat kohtuuhintaisia mutta hyviä.

Vierailija
38/51 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.marimekko.com/fi_fi/laukut/kaikki-tuotteet/gratha-laukku-mu…

Tämä on kiva, aika pieni tosin.

Ottaisin olkahihnaksi mustan harmaalla tekstilla, niin paista niin kauas tuo teksti.

Vierailija
39/51 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boozt.fi kannattaa katsoa tuolta. Alessa kivoja laukkuja

Vierailija
40/51 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zallandolla on 19 498 naisten laukkua myynnissä. Jos et sieltä löydä sopivaa, niin ole ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi