Ps. I love fashion
Jaksaako joku oikeesti lukea? Mulla paloi käämi siihen loputtomaan jaaritteluun ja lainasanojen puhkikuluttamiseen. Kiitos ja näkemiin Linda.
Kommentit (453)
Lindan poikaystävästä kaipaisin muutakin todistusaineistoa kuin pari hassua someyhteyttä.
Ei siis sitä, että olisi pakko saada tietää poikaystävästä vaan että spekulaatiot perustuisi todellisiin faktoihin
Nniih minne ne salapoliisit on hävinny, tajusivat varmaa mite noloa jonku fbn tykkäyksien perusteella tehä johtopäätöksiä
Eilen keskustelu Lindan poikaystävästä poistettiin kun joku salapoliisi sai selville kuka se miekkonen oli... Poistuuko keskustelut kun joku pyytää vai mikä seula tääl on?!?!!
Mua on jotenkin alkanut todella ärsyttää Lindan tapa aina sanoa "mun ystävä". Itse sanoisin "ystäväni" tai "minun ystäväni". "Mun ystävä" kuulostaa liian puhekieliseltä ja vähän myös huonolta suomelta. Vaikka blogissa muuten käytettäisiin puhekieltä niin tuo särähtää korvaan jotenkin liikaa. Olenko yksin ongelmani kanssa?
Onkohan uuden vuoden hotelliyöpyminen pyydetty taas ilmaiseksi mainostusta vastaan? #highlife
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:06"]Onkohan uuden vuoden hotelliyöpyminen pyydetty taas ilmaiseksi mainostusta vastaan? #highlife
[/quote]
Veikkaan että 100% varmuudella on.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:52"]
Nniih minne ne salapoliisit on hävinny, tajusivat varmaa mite noloa jonku fbn tykkäyksien perusteella tehä johtopäätöksiä
[/quote]
ketju menee heti poistoon jos poikaystäväsä sanotaan muita tietoja.
Mitä tähän voisi enää sanoa, sopulibloggaajien takia voin enää todeta että PS I HATE FASHION ja siksi en enää ole lukenut noita muutamaan kuukauteen koska siinä menee vaan omasta tärkeästä ja kalliista elämästä aikaa hukkaan.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 19:55"]
Mut MITEN ne keskustelut aina poistuu... Lukeeko bloggarit ja valittaa?
[/quote]
Eihän ne täällä käy! Nehän sanoo tuolla kaupungilla kaikille että tämä vauvapalsta on niin hirveä paikka ettei täällä voi käydä koskaan! ;DDDD Aika hilpeää, eikö?
t: bloggaajien entinen kaveri
No enpä kyllä suoraan sanottuna usko, että Linda seurustelisi jonkun ugandalaisen kanssa. Mihin tämä huhu perustuu?
Täällä oli aiemmin kokonainen keskustelu ko mihestä, mutta poistoonhan se meni. En ihmettele; mies ei vaikuta sellaiselta että häntä ylpeänä haluaisi esitellä, varsinkin kun on Lindan vaatimustaso. Anteeksi nyt vaan. Minusta vaikuttaa että Linda on epätoivoissaan lopulta joutunut vaan tyytymään johonkin. Ei vaikuta lainkaan aidosti rakastuneelta, blogissakin toteaa vain olevansa ihastunut. Onko hän 14v eli aletaan seurustelemaan koska ollaan ehkä vähän ihastuneita?
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:53"]
Täällä oli aiemmin kokonainen keskustelu ko mihestä, mutta poistoonhan se meni. En ihmettele; mies ei vaikuta sellaiselta että häntä ylpeänä haluaisi esitellä, varsinkin kun on Lindan vaatimustaso. Anteeksi nyt vaan. Minusta vaikuttaa että Linda on epätoivoissaan lopulta joutunut vaan tyytymään johonkin. Ei vaikuta lainkaan aidosti rakastuneelta, blogissakin toteaa vain olevansa ihastunut. Onko hän 14v eli aletaan seurustelemaan koska ollaan ehkä vähän ihastuneita?
[/quote]
Taitaa rakastaa vaan merkkilaukkujaan.
Nyt heräsi mun mielenkiinto. Mennyt ihan ohi nuo poikaystävän selvittelyt. Eli kuka on tämä mysteerimies?
Suomalaiset ja ruotsalaisen bloggaajan ero, mitä huomaatte?
Ensimmäisenä osuu silmään se että ruotsalainen pitelee merkkilaukkuaan rennosti yhtenä osana asuaan, mutta suomalainen pistää sitä esillä ettei keltään jää varmasti huomaamatta koska se on selvästi ollut kallis ostos =D
http://imgs.sthlmsfinest.com/blogEntryImages/1851306.jpg
http://cdn9.lbstatic.nu/files/looks/medium/2013/04/02/2942568_IMG_6134.jpg?1364923030
Kun kuvat sulkee niin ekasta kuvasta jäi mieleen siisti kokonaisuus, tokasta vain se "sm-kumipukupintamainen" laukku.
Aion kysäistä tätä Lindalta itseltäänkin olenko väärässä kuvasta jonka olen blogin kautta saanut;
yleensä otetaan kuvia elämästä mutta hän tuntuu tekevän täysin päinvastoin. Kuvat, lavastetut kuvaajan ottamat jokapäiväiset kuvat, ovat hänen elämäänsä ja siinä se. Miten uskomattoman surullista! Ei opiskelua, ei paikallista työtä, ei ruotsalaisia ystäviä, työ yleensäkin on aivan tyhjää täys, eihän se hyödytä ketään, tee maailmaa kummemmaksi. Miten tuollaista totaalityhjyyttä kukaan järkevä ihminen kestää??
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:40"] Julpusta ja lapsestaan oli aikanaa galtsussa kuvia. ei kyllä mitää hajua mihin on sen lykänny... [/quote] Kuulemma äidilleen. Mietin vaan että asuukohan äiti jossain kaukana että Julia ei voi lasta nähdä usein vai eikö oikeasti koskaan halua nähdä? Kukaan ei ilmeisestikään ole nähnyt Juliaa lapsen kanssa, eli oletan että heitä ei "kovin" usein voi bongata yhdessä... En jaksa tehdä Julialle omaa keskustelua, Linda vaikuttaa niin tylsältä että voitaisiin puhua jostain kiinnostavammasta. Esim Juliasta. [/quote] Mee pois
[/quote]
No mitä sanottavaa teillä on Lindasta? Mahdollisimman mauton ja hajuton tyyppi. Poikaystäväkin jo selvitetty. Asia käsitelty loppuun.