mies määrää vai tavallinen suhde ?
Olen tässä pitkään miettinyt onko suhde jossa elän normaalia. Näin parasta kaveriani pitkästä aikaa ja ohi mennen tuli vain ajatus "olisi kiva lähteä joskus kahdestaa lomalle " sanoin " miksei " sanoin siitä miehelleni että kaverini sanoin joskus olisi kiva lähteä ei päätetty mitään oli vain ajatus tasolla. Niin sanotusti haave mitä sanotaan kaverille "täytyy nähdä joskus " ja sit ei nähdäkkään pitkään aikaan. Hän napsahti. Sanoi minua itsekkääksi että olin omin päin alkanut tehdä päätöksiä yksin että haluan mennä jakamaan ja minun olisi pitänyt kysyä käykö se hänelle onko lupaa. Sitten se ei jäänyt siihen vaan alkoi huorittelua ja kuinka hirveä ihminen minä olen että hän ei koskaan edes ajattelisi noin että lähtisi miesten kanssa jonnekkin ilmoittamalla vain minulle siitä. mutta kun ...ei me päätetty mitään se oli vain ajatustasolla muuten ymmärtäisin.
Muutenkin riidan aikana hän ottaa ero kortin käyttöön uhkailee vahingoittamalla perhettänin tai heittämällä hapot naamalle että kukaan ei huolisi minua jos teen jotakin. Tiedän ettei ole normaalia tämä mutta miten saan hänet näkemääna siat minun näkemyksellä myös. Kiitos jos voitte auttaa .. oli vähän rohkeaa kirjoittaa tännekkin
Kommentit (22)
Miehesi on sairas paskapää narsisti. Pakene heti, äläkä ikinä mene takaisin.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 15:20"]Toivottavasti ymmärrät jättää miehen heti. "Hapot naamalle" yms. uhkailu on jo ihan sairasta!
[/quote]