Suomen naiset Tokioon asti juoksemaan pelkän alkueräjuoksun
Mitä järkeä? No onhan olympialaisissa kuulemma villi meiniki kisasuoritusten jälkeen. Saisivat tosin maksaa tällaiset turistireissut omistaan.
Kommentit (71)
Urheilijoiden touhut olympiakylässä herättävät aina paljon keskustelua.
Osa urheilijoista ottaa luonnollisesti asioita itse esille. Entinen pöytätennispelaaja Matthew Syed on kirjoittanut arvostetussa The Times -lehdessä omista kokemuksistaan.
Syed debytoi Barcelonan vuoden 1992 olympialaisissa. Kokemuksesta tuli ikimuistoinen.
– Minulta kysytään usein, onko olympiakylä – ravintoloiden ja asuntojen täyttämä paikka, jossa on maailman huippu-urheilijat kisojen ajan – sellainen seksijuhla kuin väitetään, avasi Syed.
– Vastaukseni on aina ollut: tottahan toki. Olin ensimmäistä kertaa olympialaisissa Barcelonassa 1992 ja sain enemmän seksiä niiden kahden ja puolen viikon aikana kuin koko aiemmin elämäni aikana.
– Barcelonassa oli meille olympialaisten neitsyille kyse yhtä paljon seksistä kuin itse urheilusta.
https://www.suomiurheilu.com/2021/07/urheilutahti-allistyi-olympiakylan…
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä voit tietää, jos sattuisi onnenkantamoinen ja Suomen naiset pääsisivät finaaliin asti? Ikinä ei voi tietää..Tai mene itse juoksemaan.
Jestas mitä tuubaa. Pelkillä onnenkantamoisilla ei olympialaisissa, jossa kaikki maailman parhaat ovat, finaaliin juosta! Sitäpaitsi, suomalaisille pää pettää Aina, jos näköpiirissä on mahdollinen mitali isoissa kisoissa. Näissäkin kisoissa niitä on nähty...varma mitali on lähes taskussa, niin ei. Jotain käsittämätöntä sattuu just tärkeimmällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä voit tietää, jos sattuisi onnenkantamoinen ja Suomen naiset pääsisivät finaaliin asti? Ikinä ei voi tietää..Tai mene itse juoksemaan.
Jestas mitä tuubaa. Pelkillä onnenkantamoisilla ei olympialaisissa, jossa kaikki maailman parhaat ovat, finaaliin juosta! Sitäpaitsi, suomalaisille pää pettää Aina, jos näköpiirissä on mahdollinen mitali isoissa kisoissa. Näissäkin kisoissa niitä on nähty...varma mitali on lähes taskussa, niin ei. Jotain käsittämätöntä sattuu just tärkeimmällä hetkellä.
SuomalIsilla pää pettää aina! Minä tiedän! Minullakin pettää aina. Onneksi silloin on tämä palsta ja voin haukkua kaikki. Ei se helpota mutta jos se masentaisi muut minun tasolle!
Olympialaisten kisaurakka kesti heillä noin 13-sekuntia.
Huhheijaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SuomalIsilla pää pettää aina! Minä tiedän! Minullakin pettää aina. Onneksi silloin on tämä palsta ja voin haukkua kaikki. Ei se helpota mutta jos se masentaisi muut minun tasolle!
Opettele kirjoittamaan ennen kuin tulet tänne viisastelemaan!
Karmeita kiroilemaan nuo Suomen naisurheilijat :/ Kyyneleitä ja kirosanoja vaan joka paikassa. Mistä tuollainen ylilatautuminen oikein johtuu, ei kestetä minkäänlaista epäonnistumista selkä suorana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lienee suurempi mielenkiinto iltaohjelmassa, ainakin tällä toisella aiturilla.
Kyllä jalka taas nousee kevyesti. Ei reisivammasta tietoakaan.
Just semmonen tyyppi! Juoksu sivuseikka, kun maaten pitää matkustaakin, kun ei pysty istumaan. Kisoihin on kuitenkin Päästävä, vaikka on täys invalidi. Naurettavaa verorahojen tuhlausta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne helvetin huo*at olympiakisoissa eivät kuntele minun rakentavaa kritiikkiä? Onko niin kiire harrastaa seksiä mahdollisimman monen rodun kanssa ettei ole aikaa lukea palstaa? Minulla on aina aikaa palstsailla
lääkkeet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan ennen kuin tulet tänne viisastelemaan!
Just noin! Sano sille! Urheilijoiden pitää tienata olumpiamatkarahst seksityöllä vaikka 30 euroa varvi ja minäkin noin sitten tukea. Haukun ja syljen päälle tietysti hehh hehh hee katsokaapa sillä silmällä kenen urheilijan kanssa hah hahh ollaan me palstan änkyrät aika velikultia.
Suosittelen, että laitat nyt korkin kiinni. Kello on jo 8 aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just semmonen tyyppi! Juoksu sivuseikka, kun maaten pitää matkustaakin, kun ei pysty istumaan. Kisoihin on kuitenkin Päästävä, vaikka on täys invalidi. Naurettavaa verorahojen tuhlausta.
Joo voi jumalauta ei enää yhtää naisurheilijaa koskaan mihinkään pelkkiä dopinghiihtäjiä kyllä olympiakomitea säikähtää kun lukee palstalta kansan syvien rivien naisvihan ja Teemu Selänne on hieno mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo voi jumalauta ei enää yhtää naisurheilijaa koskaan mihinkään pelkkiä dopinghiihtäjiä kyllä olympiakomitea säikähtää kun lukee palstalta kansan syvien rivien naisvihan ja Teemu Selänne on hieno mies.
Näetkö ympärilläsi muuta kuin pelkkää naisvihaa ja persuja?
Vierailija kirjoitti:
Huhheijaa!
Ja sitten naimaan! Siitähän tässä on kyse! Verorahoilla! Ja joku ulkomaalainen saa mutta minä en! Miksei Marin kommentoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhheijaa!
Ja sitten naimaan! Siitähän tässä on kyse! Verorahoilla! Ja joku ulkomaalainen saa mutta minä en! Miksei Marin kommentoi?
Taidat olla niitä ihmisiä joiden koko elämä on tämä av-palsta. Suosittelen vahvasti taukoa.
Kortte on kyllä todellinen selittelijä! Kuinka se keksiikään. Ei pärjännyt siksi ettei päässyt 2h lennolle businessluokkaan. Hurske on paljon inhimillisempi, sanoo asiat suoraan ja myöntää tappionsa. Nezirikään ei vammojen takia lähtenyt, ehkäpä Kortteenkin olisi pitänyt tehdä sama päätös.. Mutta hän kuuluu "maailman parhaimpiin".
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa urheilijoista käy juoksemassa vain alkuerän.
Taisi kyllä yli puolet juoksijoista päästä jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kortte on kyllä todellinen selittelijä! Kuinka se keksiikään. Ei pärjännyt siksi ettei päässyt 2h lennolle businessluokkaan. Hurske on paljon inhimillisempi, sanoo asiat suoraan ja myöntää tappionsa. Nezirikään ei vammojen takia lähtenyt, ehkäpä Kortteenkin olisi pitänyt tehdä sama päätös.. Mutta hän kuuluu "maailman parhaimpiin".
Korte on suorastaan vastenmielinen tyrkky itserakkaudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 on päässyt jatkoon ja 3 tippunut tähän mennessä. Nekin 2 tippuvat seuraavassa jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korte on suorastaan vastenmielinen tyrkky itserakkaudessaan.
Suomen naiset ovat pilanneet maailman. Olen samaa mieltä. Onkohan siellä nukuttu yhtää. Vai naitu koko yö? Verorahoilla!
Eipä ole ihme, ettei juoksu maita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 on päässyt jatkoon ja 3 tippunut tähän mennessä. Nekin 2 tippuvat seuraavassa jaksossa.
Ei enää ketään olympialaisiin! Kaikki putoaa jatkossa. Säästyneet rahat veronalennuksiin.
Oli aika säälittävää ruuskasen rimpuilut, myöntäisi jo uran olevan ohitse. Mutta joutuu etsimään jotain duunia, ei surkeat savolaisvitsit elätä.