Mies sanoi että haluaisi tulla naamalle.
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:10"]
No mutta sanokaa nyt, että mikä siinä oikein kiihottaa teitä miehet? Vallan tunne, mikä? Ei ymmärrä.
[/quote]
Itsellä nyt ei ole mitään fetissiä naamalle tulemiseen, jos ei pilluun, niin mieluummin laukean vaikka vatsalle tai selkään. Tietysti bonuksena muualle kuin pilluun ruikkimisessa on lisäehkäisy vaikutus. Suoraan suuhun laukaistessa, se että heti ei tarvitse välttämättä rientää suihkuun jynssäämään.
Kasvoille laukeamisessa on kieltämättä sellainen lisä irstailufaktori olemassa. ehkä se liittyy vähän sitten myös vallan tunteeseen. Jotkut naisetkin suihin ottaessa nauttivat siitä, että heillä on mies silloin vallassaan ja tämä mielestäni on aivan OK. Itse pillua nuollessa oma voin tuntea myös samoin. Jos seksiin sitten liittyykin tälläista valta leikittelyä eli toisinsanoen antamista ja saamista, niin eikö se ole aivan oikein? Ei sitä tarvitse ottaa sellaisena asiana, että jos nyt "alistun" tekemään jotain mitä toinen haluaa, niin olen jotenkin totaalisen alistettu kaikilla muillakin elämän osa-alueilla.
Kasvoille laukeaminen on kiihottavaa ja kaunista, mutta jälkeenpäin tuntuu aina vähän hölmöltä idealta.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:27"]
Mä ymmärrän tuon ajatuksen että toisen nautinto on se pointti mut kun tälle tyypille se on sääntö eikä mikään "saisinko joskus" asia. Ja mä en vaan voi sille mitään että en tykkää. Ilmeisesti moni nainen tuosta nauttii joten mä luulen että meille molemmille on parempi jos yritetään etsiä itsellemme seksuaalisesti paremmin yhteensopivat kumppanit.
[/quote]
No en tiedä kuinko moni, jotkut tietysti. Ei se mikään normi ole. Ja luonnollisesti sinulla on päätösvalta asiassa, eli jos sinä et tykkää niin ei hänen kuulu niin toimia. Jos se sulle on ok silloin tällöin voi kompromissi löytyä. Puhukaa sängyn ulkopuolella homma selväksi.
Ja jos ei yhteistä säveltä löydy ja suhde ei ole muuten sellainen, josta on pakko pitää kiinni, voi ero olla ihan oikeakin vaihtoehto.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:06"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:10"]
No mutta sanokaa nyt, että mikä siinä oikein kiihottaa teitä miehet? Vallan tunne, mikä? Ei ymmärrä.
[/quote]
Kasvoille laukeamisessa on kieltämättä sellainen lisä irstailufaktori olemassa. ehkä se liittyy vähän sitten myös vallan tunteeseen. Jotkut naisetkin suihin ottaessa nauttivat siitä, että heillä on mies silloin vallassaan ja tämä mielestäni on aivan OK. Itse pillua nuollessa oma voin tuntea myös samoin. Jos seksiin sitten liittyykin tälläista valta leikittelyä eli toisinsanoen antamista ja saamista, niin eikö se ole aivan oikein? Ei sitä tarvitse ottaa sellaisena asiana, että jos nyt "alistun" tekemään jotain mitä toinen haluaa, niin olen jotenkin totaalisen alistettu kaikilla muillakin elämän osa-alueilla.
[/quote]
Tuo alistusaspektihan siinä kaiketi on, joka kaiketi jakaa mielipiteitä. Itse nautin nimenomaan siitä suunnattomasti, kun mieheni jotenkin ennen orgasmiaan kasvaa sellaiseen ihmeelliseen eläimelliseen kiimaan, jossa millään muulla maailman asialla ei ole mitään väliä muuta kuin sillä, että NYT hän laukeaa naiseensa. Toisinaan kasvoille, rinnoille, sisälle, suuhun.. Ymmärrän miehelle sen tärkeyden sillä hetkellä. Syntyy ikään kuin jokin transsi tai alkukantaisen luolamiehen eläimellinen huuma orgasmin kasvaessa ja mies "merkkaa" naaraansa. Sen seuraaminen kiihottaa aivan jumalattomasti. Vaikkakin tässä olisi alistusasetelmaa mukana, josta ainakin itse nautin kovasti, en silti ikinä tunne millään elämän muulla osa-alueella olevani vähempiarvoinen tai epäkunnioitettu. Päin vastoin, joskus on jopa hellyyttävää kun ensin huumassa örjyen huohottaa kuinka haluaa just nyt tulla naamalleni transsin laannuttua mieheni taluttaa minut suihkuun kysellen ja huolehtien ettei silmiä vain kirvele ja haen nenäliinan ja juotavaa, hetki vain! Tämä on juuri sitä mistä joku mainitsi, että se kasvoille laukeaminen on kaunista ja kiihottavaa, mutta jälkeenpäin tuntuu vähän hölmöltä idealta.
Se vallan käyttö ja alistusasetelma on täysin molempien halu ja tulee luonnollisesti kummankin tahdosta. En koskaan koe että joutuisin johonkin tilanteeseen jonka koen hyvin vastenmielisenä, sillä koen arvostusta ja kunnioitusta mieheltäni, vaikka alistuisinkin. Se tapahtuu luottamuksella. Ja jos sillä saan miehen niin huumaan niin otan sen lastin kyllä ihan mihin vain! Pääasia että kaikki nauttii. Ei alistamisessa ole mitään pahaa jos se tapahtuu ns. yhteisestä halusta ja toista kunnioittaen. Nimenomaan valtaleikittelyä, antamista ja saamista.
N33
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 10:45"]
Kasvoille laukeaminen on kiihottavaa ja kaunista, mutta jälkeenpäin tuntuu aina vähän hölmöltä idealta.
[/quote]
Sepä.
- Mmm, tuntuu niin hyvältä kun imet sitä, just noin, vittu sä oot kaunis... multa tulee kohta... saanko tulla sun naamalle, saanko....
- Mmmnnggtuu kulta, anna tulla...
- Mmmhghggaaaaah, uuuuuh...!!
- ...... *pus, pus, lips...* Tota, mä käyn nyt pyyhkii nää, meni vähän silmään, alkaa kirvellä...
- Joo sori, mee vaan...
Minä en pidä naamalleni laukeamisesta. Spermaa on mennyt silmiini ja se kirveli aika tavalla. Järkyttävän punaiset silmät oli useamman päivän, ja ihmiset kyselivät, mitä on tapahtunut... Sperma myös haisee jäätävän pahalle ja jättää ihoon hajun lisäksi ikävän tahmaisen tunnun, joka lähtee vain saippualla.
On myös kamalaa jos hiukset on jo pesty ja laitettu valmiiksi kuosiin ja sitten täytyy alkaa uudestaan pesemään hiuksia ja laittamaan niitä. Plus mahdolliset meikit.
En tykkää ollenkaan. Miehen mieliksi voin viikonloppuisin välillä antaa laueta naamalle omia silmiäni kiinni pitäen. Arkena se naamalle ruikkiminen on liian sotkuista ja liian paljon jälkikäteen puhdistautumista ja hiusten uudelleen laittamista vaativaa. Ei miehenikään nuole minua innoissaan menkkojeni aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Anna sen tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna sen tulla.
Aika perusmeininki ainakin meillä kotona. Mällit naamalle/tisseille/suuhun ja sitten vielä levitetään siitä. Tykkään.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 10:45"]
Sepä.
- Mmm, tuntuu niin hyvältä kun imet sitä, just noin, vittu sä oot kaunis... multa tulee kohta... saanko tulla sun naamalle, saanko....
- Mmmnnggtuu kulta, anna tulla...
- Mmmhghggaaaaah, uuuuuh...!!
- ...... *pus, pus, lips...* Tota, mä käyn nyt pyyhkii nää, meni vähän silmään, alkaa kirvellä...
- Joo sori, mee vaan...
Ja pesun jälkeen odotan heti jo seuraavaa kertaa kun saan laueta kauniin tytön kasvoille.
Kaikkea voi kokeilla kerran tai muutaman. Sittenpähän tietää, mitä tykkää. Ja jos ei ole umpioksettava tunne ja mies siitä jotain saa, niin kyllä se meillä onnistuisi. Toisen fantasian toteuttaminen kuulunee parisuhdeseksiin ja toimiihan se sitten jossain kohtaa toisinkin päin?
Pitääpä kysäistä nykyiseltä naiselta. Meinaan nielee jo pyytämättä.
Vierailija kirjoitti:
Pitääpä kysäistä nykyiseltä naiselta. Meinaan nielee jo pyytämättä.
Vaikkakin se suuhun/kurkkuun tuleminen kyllä tuntuu taivaalliselta ja nainen vielä imee joka tipan talteen.
Jos nainen haluaa miehen tulevan kasvoilleen, niin voisiko joku selittää ketä siinä alistetaan ja miten? Luullakseni alistaminen edellyttää pakottamista tms.
No minä nyt tietysti pidän siitä, että mies on sängyssä kontrollissa. Pidän siitä, että hän haluaa minua niin paljon, ettei voi aina hillitsemään itseään. Se saa minut taas kiimaiseksi ja tuntemaan oloni seksikkääksi, kauniiksi, rakastetuksi, tärkeäksi ja halutuksi.
Joskus mies haluaa tulla kasvoille, eikä esim. suuhun. Yleensä tämä on esim. anaaliseksin jälkeen, koska en halua imeä häntä sen jälkeen. Pidän silmät kiinni ja annan sperman valua kasvoiltani rinnoilleni ja levitän sitä rintojani vasten. Mies tykkää. Minusta se on aika epämukavaa, mutta ei vastenmielistä. Silmiin meneminen tosiaan kirvelee paljon. Ja hiukset joutuu pesemään. Onneksi en ole muutenkaan laittautuvaa tyyppiä, niin voin aina pesaista hiukset nopeasti uudestaan.
Mielestäni terveessä ja ihanassa suhteessa mennään kompromisseilla eteenpäin.
Just tollasen lentoemon minäkin haluaisin!
Ihmettelen myös tuota ahdistuneiden ihmisten kuvitelmaa, että tämä olisi alistamista. Ilmeisesti seksi jo sellaisenaan on heidän mielestään alistamista. Ajatus on meille normaaleille outo. Olemme vaimon kanssa keskustelleet tästä, koska pidän siitä kovasti, mutta en tiedä miksi. Liittyy jotenkin siihen pieneen sotkuun... Eikä hänen todellakaan tarvitse tehdä mitään mitä ei halua. Mutta kun näkee miten kovasti minä siitä pidän niin hän väittää sen vuoksi pitävänsä siitä kovastikin. Eikä tosiaankaan tarvitse pyytää. Vaimo kun kuiskaa huoltoaseman kassalla, että haluaisitko tulla mun naamalle niin se on kyllä jotain minkä haluaisin suoda jokaiselle miehelle. Eikä tällä ole mitään tekemistä alistamisen kanssa.
Minä pidän naamalle laukeamisesta, se on jotenkin vain niin rivoa ja kiihottavaa. Kiihotun myös rinnoille ja suuhun laukeamisesta, ihana suudella poikaystävää spermaisin huulin, yleensä poikaystäni nuolee mulle vielä orgasmin oman laukeamisensa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän naamalle laukeamisesta, se on jotenkin vain niin rivoa ja kiihottavaa. Kiihotun myös rinnoille ja suuhun laukeamisesta, ihana suudella poikaystävää spermaisin huulin, yleensä poikaystäni nuolee mulle vielä orgasmin oman laukeamisensa jälkeen.
hyvät kuulostaa.teettekö useinki noin?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:29"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:38"]
Yksikään nainen ei kiihotu mistään.
[/quote]
[/quote]