Vieminen/lahja?
Mitä veisitte illanistujaisiin isäntäparille lahjaksi, kun meidät miehen kanssa kutsuttu kylään?
Olen tämän miehen kaverin tavannut kerran, mutta en hänen avovaimoaan.
Laittavat ruoan, mutta eivät halua meidän tuovan mitään.
Oisko joku hyvä viini tai skumppa? Mitä te toivoisitte, että vieraat tuo mukanaan? Ollaan nelikymppisiä.
Kommentit (6)
Jos isäntäpari ei ole absolutisteja, niin viini tai skumppa on ihan hyvä vieminen minusta. Kukka-asetelmakin voi olla kiva, tosin ei kaikki niitäkään arvosta. Mitään sisustustavaraa en veisi (kynttilöitä/kynttilälyhtyjä etc) kun ette ole tuon enempää tavanneet. Pitäytyisin jossain syötävässä tai muuten "väliaikaisessa" lahjassa, kuten nyt nuo kukat.
Syötävistä myös joku luksuskonvehtirasia voi olla hyvä, käsintehtyjä pralineita tjsp. Tässäkin tosin vähän pitäisi taas ihmisestä tietää, onko vannoutuneita karppaajia tai kuolettavasti pähkinäallergisia.
3 jatkaa: Haha :D olipa meillä kakkosen kanssa samanlaiset vastaukset.
Miehesi varmaan hankkii jotain sopivaa, kun kerran isäntäparin tuntee paremmin. Relaa sinä.
Juu, jotain tuollaisia myös aattelin. Kiitos vinkeistä!
Heh, tämä pariskunnan mies on mun miehen lapsuudenystävä. Mies oli sanonut, ettei saa tuoda mitään. Mun mies ottaa kaiken kirjaimellisesti ja menis varmaan paikalle suorin käsin. Mä nyt vaan oon sellainen, että jotain kuuluu viedä.
Taidan viedä joko skumpan/samppanjan/punaviinin. Eivät ole absolutisteja eikä alkoholistejakaan (sillonkin tollanen pullolahja vois olla vähän...)
kiitos vastauksista!
Minä veisin kaiken varalta pullollisen alkoholitonta rose-viiniä. S-marketissa on myynnissä hyvää sellaista. T. Migreenipotilas
Itse saatan viedä illallistuliaiseksi pullon shampanjaa tai hyvää punaviiniä (jos tiedän isäntien juovan viiniä), käsintehtyä suklaata tai vaikka kauniin kukkakimpun. (En kaikkia yhtä aikaa.)