Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammaslääkäriä tai vastaavaa paikalla??!

Vierailija
04.08.2014 |

Onko mahdollista että joku piikkii tms on hampaanjuuressa vielä? Mulle aloitettiin siis juurihoito, kun lääkäri alkoi laittaa hammasta taas kiinni niin työnsi jotain todella syvälle ja kipeästi ikeneen. Sen jälkeen täyteaineet ja paikka. Siitä asti on ollut ihan järkyttävät kivut, panadol tai panacod ei auta. Tuntuu kuin joku neula olisi syvällä ikenessä. Menin sitten yöllä yksityiselle joka aukaisi hampaan ja jätti auki ettei tulis painetta, sain penisilliini kuurin.

En vaan osannut selittää asiaa niinkuin sen koin ja mietinkin että mihin asti Tää yksityinen aukaisi hampaan? Poistiko kaikki tuolta sisältä vai voiko siellä olla edelleen Se piikki tms painamassa? Mulla on ylähuulesta silmään asti kasvot kipeät ja arat, mikään lääke ei auta.

Täältä on särkypäivystykseen matkaa ja lapset Pitäis viedä kauas toiseen suuntaan hoitoon, mietin kannattaako huomenna lähteä vai kärsiä vain ja odottaa penisilliinin vaikuttamista..

huh, sekavaa tekstiä enkä tiedä ymmärtääkö tästä, oon vaan niin loppu tän kivun kans! ;( Mainittakoon vielä että oon raskaana mikä rajoittaa kivasti lääkkeiden syöntiä Ym...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/6 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 11:14"]Soita/ mene hampilaakariin. Siellä myös röntgen.

[/quote]

masentaa ku oon kolmesti kolmen pv sisällä soittanut ja käynyt. Röntgenkin kerran otettu mutta tämä lääkäri sitten ei muuten osannut tuota juurihoitoa tehdä. Monet ei raskauden takia kuvaa. Tää kipu on vaan niin perseestä!! :( Eikä helle ja pienet lapset auta yhtään asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
4/6 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua?

Vierailija
5/6 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan auttaa? :(

Vierailija
6/6 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita/ mene hampilaakariin. Siellä myös röntgen.