Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jäät juttelemaan pitkäksi aikaa vaikka lapsi/koira haluaa jatkaa matkaa?

Vierailija
13.08.2014 |

Miksi pitää jutella väkipakolla jotain liibalaabaa vaikka lapsi kyllästyy ja koira tuskastuu paikalla seisomiseen? Miksi tet nin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lapsi tai koira ei päätä näitä asioita.

Vierailija
2/6 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä määrään suunnan ja tahdin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina voi elää vain lapsen ja koiran ehdoilla. Joskus jopa lapsen ja koiran pitää vain odottaa ;)

Vierailija
4/6 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:03"]

Ei aina voi elää vain lapsen ja koiran ehdoilla. Joskus jopa lapsen ja koiran pitää vain odottaa ;)

[/quote]

Turhaanko, eli jos et lässytä puhelimeen niin sitten jumitat kaakattamaan kesken matkan.

Vierailija
5/6 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja mikä aloitus. No siksi, että lapsi ja koira eivät määrää milloin saan sosialisoida. Heidän tulee mukautua minun rytmiini. Tarkotus kun ei ole kasvattaa mitään pientä diktaattoria joka sanelee mitä saa tehdä, missä ja milloin.

Vierailija
6/6 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en jäisi? Mä olen aikuinen, ei lapsi tai koira päätä kenen kanssa saan jutella ja milloin.

Poistutko sä kaupasta heti, jos sun lapsi alkaa kiukuttelemaan? Mä en, koska olen mennyt kauppaan ostamaan jotain ja takuuvarmasti teen ostokset enkä lähde sieltä pois vain sen takia, koska lasta ei nyt kiinnosta ostaa ruokaa ja menee myöhemmin uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan