Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"sitten laitetaan sinulle kunnon rinnat"

Vierailija
13.08.2014 |

Sanoi mies kun imetyksen lopetan vuoden ikään. Loukkaannuin ja menin sanattomaksi. Samalla ymmärsin etten riitä omana itsenäni ja rintani ovat mielestään rumat.

JSSAP ei onnistu, avioliitto ja lapset.

Miten reagoisit itse?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:12"]

mitäs naitte idiootteja luusereita, sitä saa mitä tilaa :)

[/quote]

Just niin! Kaiken voit ennakoida ja ennustaa, etenkin silloin kun kyse on toisesta ihmisestä, ei sinusta itsestäsi. Kun menet 25-vuotiaana naimisiin ikäisesi miehen kanssa, niin tiedät jo valmiiksi sen millainen miehesi on 35-vuotiaana, sen jälkeen kun teillä on pari lasta. Kaiken voi ennustaa etukäteen ja ihmiset eivät koskaan muutu iän myötä.

Vierailija
22/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vastasit miehelle? Ryhdistäydy nainen hyvä. Luu kurkkuun tuollaiselle juntille! Sanot, että vain siinä tapauksessa että hänen penistään suurennetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin täällä jo sanottiin, onko miehesi kroppa moitteettomassa kunnossa? Jos ei, niin sanot hänelle ettei ole kyllä vara valittaa, että katsotaan asiaa uudellen sitten, kun hänellä on beckham-kroppa... Rinnat saa rintaliiveillä upeiksi, vaikka vähän roikkuisivatkin tms mutta mihinkäs se ukon kaljaröllö piilotetaan?

Vierailija
24/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:33"]

Onko miehesi keho moitteettomassa kunnossa? Minun mies ei valita ulkonäöstäni. Pikemminkin on tunkemassa koko ajan iholleni. On siis itse sellainen lihava, mutta innokas.

Saat loukkaantua. Minua harmittaa, kun en saa hetkenkään rauhaa, kun mies luulee, että koko ajan täytyisi olla lääppimässä, jotta kaunis nainen eli minä  olisin tyytyväinen. Sitkeässä elää usko, että nainen haluaa olla koko ajan ihailujen kohteena!

[/quote]

Älä välitä, se menee ohi pikemmin kuin huomaatkaan. Sitten sinua harmittaa se. Eli ei kohden koskaan.

[/quote]

Juu näin on, miettikääpä vaikka Adriana Limaa, yksi maailman kauneimmista naisista ja miljoonia ansaitseva huippumalli. Erosi juuri, kun ukkonsa (ulkonäöltään tavis/ jopa rumahko) petti häntä. Eli vaikka miehellä olisi maailman kaunein vaimo, niin silti se aidan takana oleva toosa himottaa.

Vierailija
25/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske ottamaan silikonilihaksia ja käymään rasvaimussa. Peniksen suurennusleikkaus ja vähän täytettä palleihin voisi olla myös tarpeellista.

Vierailija
26/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin.

Sitten tulisi kiukku. Sanoisin että selvä, hänen ei tarvitse enään koskaan nähdä rintojani. Sen jälkeen kun lapsi on vieroitettu rinnasta niin rinnat ovat vain ja ainoastaan minun. Naisella on rinnat biologisesti yhtä ainutta tehtävää varten: imettämistä! 

Ap:n rinnat ovat täydelliset sillä niillä pystyy imettämään. Se muutos mitä rinnat kokevat raskauden ja imetyksen aikana ovat pieni uhraus siihen että niillä voi ruokkia omaa pienokaistaan.

Jos miehelle on niin vaikeaa tajuta tuommoinen ja hyväksyä ap:n kehossa tapahtuneet muutokset niin olkoon ilman.

Vierailija
27/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelisin asiasta pitkään ja hartaasti. Tuollainen vaikuttaisi minulla moneen asiaan, eikä vähiten seksiin. Mies saisi kyllä selitellä sanojaan, niin että pääsisin asian yli.

Vierailija
28/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:56"]

Ei mua hetkauttaisi. Minä ne ole täydellinen eikä ole miehenikään. Mies rakastaa minua, en ole pelkkä tissihenkari, se on mulle tärkeintä. Toisaalta mieheni ei koskaan sanoisi tuollaista ääneen.

[/quote]

oisithan sä tissihenkari, jos mies laitattaisi sulle silarit. Jos ET ole pelkkä tissihenkari, kelpaat sellaisena kuin olet, niiden muiden ominaisuuksiesi takia.

Vierailija
29/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mistä hänelle tuli tuo mieleen ja miten kuvitteli sinun suhtautuvan. Kerro että loukkaannuit, etkä halua silikoneja.

Vierailija
30/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:38"]Kysy mistä hänelle tuli tuo mieleen ja miten kuvitteli sinun suhtautuvan. Kerro että loukkaannuit, etkä halua silikoneja.

[/quote]

Jatkuu...

Minulla on naispuolinen ystävä, joka on puhunut haluavansa silarit. En tiedä miten tosissaan oli. Luuliko miehesi että ilahtuisit?

Vierailija
31/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin noin itsestäni miehelle,Se ei tykännyt alkuun ideasta,mut mä vaadin,enkä ole katunu hetkeäkään,en ois kestäny elämää niitten lätkien kanssa.

Vierailija
32/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin: "Kiitos!" :) Sitten kun lapsiluku on täynnä ja imetykset ovat ohi niin laitatutan silarit.

Vierailija
33/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:33"]

Meillä taas vaimo kyselee välillä mielipidettäni siihen että jos hän fikasauttausi rintansa. Toistaiseksi ei ole vielä lähdetty tuhon investointiin...

t. mies

Fiksauttaa? Voi jumalauta, autoja fiksaillaan, ei rintoja.

[/quote]

Vierailija
34/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä pinnallisia miehiä kuten naisiakin. Ottaisin siikonit, eikä hetkauttaisi lainkaan, 6000€. Aloittajalla on huono itsetunto,olisit lohkaissut että laitatankin tosi kookkaat rinnat.

Vierailija
35/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin. Tissit ottaisin kyllä ensin, niille olisi käyttöä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan