Toimiva ryppyvoide
Mulla olisi hakusessa hyvä ja toimiva silmänympärysvoide, noin 30-vuotiaalle jolla on joitain juonteita näkyvissä. Onko teillä kellään jakaa ryppyvoidesalaisuutta?
Kommentit (50)
Olen puhunut aiheesta pätevän plastiikkakirurgin kanssa moneen otteeseen, ja hän sanoo että MIKÄÄN voide ei auta sen enempää, peruskosteutus riittää. Eli voit ostaa vaikka apteekin perusvoidetta, tulos on aivan sama. Tärkeintä on mitä suuhusi pistät.
Varoitan erikseen Yves Rocher - tuotteista. Niissä on paljon esim silmiä ärsyttäviä aineita. Silmälääkäri kielsi ne minulta kokonaan jo vuosia sitten.
Sy-voiteena Pirkan Q10 -silmänympärysvoide, tämähän on noussut jo suureen suosioon ja itse ainakin tykkään kovasti =).
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:18"]Avitcid. Tosin reseptivoide.
[/quote]
nyt vasta kunnolla luin että sy-voide. Suosittelen Louis widmerin voidetta.
[/quote]
Tätä kehutaan netissäkin. Mitä voidetta kannattaisi ostaa? Löytyy ainakin Louis Widmer Extrait Liposomal, Louis Widmer Eye Contour Cream ja Louis Widmer Eye Contour Gel.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 11:46"]
Onko kenelläkään kokemusta linkissä olevasta Avenen sy-voiteesta? Eikös retinaalin pitäisi olla tehokasta ihonhoidossa? Tuota samaa sarjaa on kai kasvovoidekin?
http://www.tohmajarvenapteekki.fi/avene-ystheal-contour-care-silmanymparysvoide-p-82.html
[/quote]
Joo mutta kannattaa ostaa mieluummin Ystheal kasvovoide tai Eluage, joka on vielä tehokkaampi. Meinaan, että nuo sy-voiteet ovat vain rahastusta ja tuossa on vähemmän retinaldehydia.
Mikään ryppyvoide ei poista ryppyjä. Kosteusvoiteella voi hetkeksi turvottaa sy-ihoa ja saada näin juonteet pois näkyvistä
Seerumit ovat ihan tyhjän kanssa. Niiden tehokkuus on vain markkinoinnillista tehokkuutta. Seerumi ei imeydy yhtään sen syvemmälle kuin perusvoide.
Ainoa oikeasti ryppyjä poistava voide on täällä jo mainittu Avitcid. Se on reseptituote eli lääkevoide, ei kosmetiikkaa. Sillä on tutkitusti saatu parannetuksi ihon vaurioita. Kaikki kosmetiikka jää ihon pinnalle. Parhaimmillaankin kosm.voiteet turvottavat ihon ylintä kerrosta hetkeksi vesi- ja öljyliukoisten ainesosiensa avulla. Ihon pinnalle jäävät, valoa heijastavat partikkelit voivat luoda optista harhaa. Siinä kaikki.
estenomi
Tässä vielä helposti avautuvaa kättä pidempää meille ryppyisille.
http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/ryppysodassa_siliaa_vain_lompakko
36
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 11:46"]
Onko kenelläkään kokemusta linkissä olevasta Avenen sy-voiteesta? Eikös retinaalin pitäisi olla tehokasta ihonhoidossa? Tuota samaa sarjaa on kai kasvovoidekin?
http://www.tohmajarvenapteekki.fi/avene-ystheal-contour-care-silmanymparysvoide-p-82.html
[/quote]
Joo mutta kannattaa ostaa mieluummin Ystheal kasvovoide tai Eluage, joka on vielä tehokkaampi. Meinaan, että nuo sy-voiteet ovat vain rahastusta ja tuossa on vähemmän retinaldehydia.
[/quote]
Retinolijohdannaisista oikeasti toimiva on vain tretinoiini. Alkoholi- tai Aldehydimuotoiset a-vitamiinit ovat tyhjän kanssa. Kaikki retinolit ja retinaldehydit ja muut apteekkien/kempparien A-vitamiinit saavat tosiaankin vain lompakon siliämään. Vain trans-a-vitamiinihapolla rypyt voivat silottua, eikä trans-a-vitamiinihappo olekaan kosmetiikkaa vaan reseptin vaativa lääkevoide.
Itse suosittelen tehokasta kuorintaa. Googlaa esim. TCA-kuorinta. Sen voi tehdä itse ja se auttaa juonteisiin hyvin.