Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiva ryppyvoide

Vierailija
13.08.2014 |

Mulla olisi hakusessa hyvä ja toimiva silmänympärysvoide, noin 30-vuotiaalle jolla on joitain juonteita näkyvissä. Onko teillä kellään jakaa ryppyvoidesalaisuutta?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biothermin Skin Best

Vierailija
22/50 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mun pitää hankkia se silmänympärysvoide, yövoide, päivävoide, seerumi ja mitä vielä? Toimiiko seerumi sinällään ilman mitään muita aineita? Silmänympärysvoide on kai niitä ryppyjä estämään. Onko sitten vastaavaa vaikka otsaryppyjä estämään? Miksei voi olla vaan yhtä ainetta?

Meikkiä vartenkin tarvitaan pohjustusvoidetta ja kosteutusvoidetta ja silmämeikinkin alle joku erityinen voide.

Kyllä aikuistuminen on hankalaa..

Vierailija
24/50 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään kokemusta linkissä olevasta Avenen sy-voiteesta? Eikös retinaalin pitäisi olla tehokasta ihonhoidossa? Tuota samaa sarjaa on kai kasvovoidekin?

http://www.tohmajarvenapteekki.fi/avene-ystheal-contour-care-silmanymparysvoide-p-82.html

Vierailija
25/50 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 11:34"]

Mua kiinostaisi noi Yves Rocherin ihonhoitotuotteet. Siellä on alet meneillään. Toimiikohan niitten ryppyvoiteet sun muut oikeesti?

[/quote]

mitkään ryppyvoiteet ei toimi..

Vierailija
26/50 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi Nivean peltipurkissa olevaa voidetta ei saa silmien ympärille laittaa? Mä pyörittelen aina kokonaamalle sitä! Ei mulla muita voiteita olekaan.

Vierailija
27/50 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyiseen reikään soveltuu rypsiöljy vallan mainiosti. Onhan se englanniksikin nimeltään rapeseed oil.

Vierailija
28/50 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 11:46"]

Onko kenelläkään kokemusta linkissä olevasta Avenen sy-voiteesta? Eikös retinaalin pitäisi olla tehokasta ihonhoidossa? Tuota samaa sarjaa on kai kasvovoidekin?

http://www.tohmajarvenapteekki.fi/avene-ystheal-contour-care-silmanymparysvoide-p-82.html

[/quote]

Joo mutta kannattaa ostaa mieluummin Ystheal kasvovoide tai Eluage, joka on vielä tehokkaampi. Meinaan, että nuo sy-voiteet ovat vain rahastusta ja tuossa on vähemmän retinaldehydia.

[/quote]

Retinolijohdannaisista oikeasti toimiva on vain tretinoiini. Alkoholi- tai Aldehydimuotoiset  a-vitamiinit ovat tyhjän kanssa. Kaikki retinolit ja retinaldehydit ja muut apteekkien/kempparien A-vitamiinit saavat tosiaankin vain lompakon siliämään. Vain trans-a-vitamiinihapolla rypyt voivat silottua, eikä trans-a-vitamiinihappo olekaan kosmetiikkaa vaan reseptin vaativa lääkevoide. 

[/quote]

Enpä tiedä. Olen käyttänyt sekä Eluagea, että Avitcidia ja molemmilla saa tuloksia. Avitcid on toki vahvempi, mutta niinpä sillä on myös enemmän sivuoireita.

Vierailija
29/50 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/50 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 12:10"]

Siis miksi Nivean peltipurkissa olevaa voidetta ei saa silmien ympärille laittaa? Mä pyörittelen aina kokonaamalle sitä! Ei mulla muita voiteita olekaan.

[/quote]

Koska se AIVAN LIIAN PAKSUA JA RASVAISTA!!! Silmänympärysiho on herkkää ja ohutta ja jos käyttää paksua rasvaa, niin se veltostuttaa ihoa ja turvottaa. Pian sulla on sellaset turpeet ja roikkuvat alaluomet ton rasvan takia. Hanki nyt joku ihan silmänympäryksille tarkoitettu voide/geeli, ne on ohuita ja kosteuttavia.

Vierailija
31/50 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kyllä löytyy ja toimii voin sanoa kokemuksesta täältä voi hankkia joss siltä tuntuu http://slimpatch.mycashflow.fi/product/6/nuorentava-voide

Vierailija
32/50 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykästyin kovasti Schrammek Time Control sarjan tuotteisiin. Ostin seerumin ja silmänymp. Voiteen ja päivävoiteen. En tiedä voiko tää olla vaan kuvitelmaa mutta musta mun silmät etenkin näyttää huomattavan virkeemmiltä kuin aiemmin. Ihan kuin ois laskenut silmäpusseja ja hiukan myös tasoittanut noita ryppyjä :) olihan ne aikas tyyriitä mut vaikuttaa kyl hyviltä ja pikku määrä riittää niin kyllä nämä kanssa kauan minulla kestääkin. Suosittelen. Ostin yhdestä kauneushoitolasta. Taitaa olla myynnissä vaan kosmetologeilla koska en oo nähnyt missään kaupoissa.

Vierailija
33/50 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 08:35"]

Seerumeissa on tehoaineita, jotka vahvistavat/ lisäävät voiteen tehoa/ antavat ns. Lisäominaisuuksia kuten anti-age tai puhdistavaa tai rauhoittavaa ominaisuutta.. ovat yleensä kevyitä nestemäisiä aineita voiteen alla käytettäväksi.

[/quote]

Laitetaanko se seerumi  ryppyvoiteen alle? Olen oikeasti ihan noviisi näissä..

Vierailija
34/50 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinostaisi noi Yves Rocherin ihonhoitotuotteet. Siellä on alet meneillään. Toimiikohan niitten ryppyvoiteet sun muut oikeesti?

Vierailija
35/50 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin tarttisin jonkun hyvän ryppyvoiteen

Vierailija
36/50 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 10:49"]

mäkin tarttisin jonkun hyvän ryppyvoiteen

[/quote]

Ryppynaama, hahaa!!

Vierailija
37/50 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskeeraajat käyttävät peräpukamavoidetta silmien ympärillä ja juonteissa. Kuulema toimii, kaveri on ammattilainen ja kuulema heidän salainen ase. En ole itse uskaltanut kokeilla. :D

Vierailija
38/50 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 11:41"]

Eli mun pitää hankkia se silmänympärysvoide, yövoide, päivävoide, seerumi ja mitä vielä? Toimiiko seerumi sinällään ilman mitään muita aineita? Silmänympärysvoide on kai niitä ryppyjä estämään. Onko sitten vastaavaa vaikka otsaryppyjä estämään? Miksei voi olla vaan yhtä ainetta?

Meikkiä vartenkin tarvitaan pohjustusvoidetta ja kosteutusvoidetta ja silmämeikinkin alle joku erityinen voide.

Kyllä aikuistuminen on hankalaa..

[/quote]

Jos haluat olla naistenlehtien eli rasvojen myyjien huijauksen kohteena niin kyllä, sun pitää hommata nuo kaikki. Jos taas osaat käyttää järkeäsi, niin hommaat rasvaisemman voiteen yöksi, ja päiväksi jonkun itse hyväksi havaitsemasi kevyemmän voiteen (jottei iho kiiltäisi niin paljon kuin rasvaisemmalla). Valitset nämä ihan vain sen mukaan, mikä sun iholle käy, oli ne sitten halpoja tai kalliita. Käytät aurinkosuojaa, lopetat tupakoinnin ja minimalisoit alkoholinkäytön. Syöt terveellisesti. Siinä ainoat järkevät ja toimivan ihon hoitokeinot.

Vierailija
39/50 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naamajumppa. Itse testaan sen vaikutusta. Satunnaisesti jumppailen, ehkä pitäisi säännöllisemmin mutta katsotaan saanko itseni pysyämään freesin näköisenä pidempään. Arvelen kuitenkin, ettei siitä haittaakaan ole pysyypähän kasvolihakset vähän liikkeessä eikä jämähdä paikoileen mihinkään yrmyyn ilmeeseen ainakaan.

Vierailija
40/50 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hyarulonihapposeerumia otsaan ja silmien ympärille ja päälle arganöljyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi