Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin arjen ongelmaan toivoisitte jonkun keksivän ratkaisun?

Vierailija
30.07.2021 |

Siinäpä se otsikossa jo oli kysymys.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylllä se suomessa on alueellinen jakautuminen yksi ongelma. Tyyliin jos vaikka jotain harrastustoimintaa ajttelisi niin se porukkka on varmaan se juttu etä samanhenkisessä porukassa jotain harrastustoimintaa ja tehdä silllä myöhemmin jopa rahaa jos vain kyvyt riiittää.

Yksinäään ei insipiroii eikä anna sellasta potkua pylllyyyn tehdä ja toteuttaaa asioiita.

Ykksi asia on varmaan siinä että ihmiset on niin eksyneitä kun ajattelee että se muoti ihmisillä on se mikä määräytyy alle 30 vuoden ikäiisenä niin nykymaaailmassa se on kierrätystä. Silloin pitää luoda ensin tarve. Minuusta se ei vastaa ihmisen luontaisen aivojen toimintaaa vaan kapitalismin systeemin toimintaaa.

Taii kierrätys on hyvä kun se palautttaa ihmisen siiihen ns luontaiseen aivotoimintaan ja merkityksien ääärelle jollloin ei esim meidänkin kylässä vuoden jonot adhd tutkimuksiiiin.

22/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa ohuet pussit ovat vaikeita saada avattua.

Eivät ole. Mene kassalle ja pyydät avaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaatteiden silittäminen

Silitysrauta ja höyrystin.

Vierailija
24/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joukkoliikenne. On todella vaikeaa päästä töihin, kun työt alkaa klo. 5.30.

-Tampere

ek voisi maksaa työntekijöiden taksimatkat töihin. Ongelma ratkaistu ja ek:n ei tarvitse kitistä miksi ihmiset ei ota töitä outoihin aikoihin ja oudoissa paikoissa.

25/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Tampere

Joukkoliikenne Kokkola (Suomen toiseksi suurin teollisuuskaupunki mistä rahaa tulee mm. Tampereelle mistä itse olen kolmannesta sukupolvesta kotoisin) ei todellisuudessa ole ollenkaan. Täällä et ilman omaa autoa pääse mihinkään. Et edes päivällä.

Vierailija
26/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen, että kuinka ihminen voisi oppia aamuvirkuksi.

Olen yrittänyt kaikkeni (jättänyt pois puhelimet, rauhoittunut hyvissä ajoin, syönyt, ollut syömättä, säätänyt valaistusta, välttänyt kofeiiniam syönyt melatoniinia, noudattanut säännöllistä rytmiä jne jne jne), mutta minä olen yöpöllö. Iltaisin ei vaan väsytä. Aamulla taas herään kunnolla vasta toisen kahvikupillisen jälkeen ja silloinkin silmät ristissä.

Jos tähän joku keksisi vaikka jonkun ihmepillerin niin minä olisin ensimmäinen asiakas.

Sulla menee paljon paremmin, jos hyväksyt että olet iltaihminen ja jos voit elää sen mukaan. Pahimmillaan saat burnoutin jos yrität hampaat irvessä olla aamuihminen.

Kyllä, moni tämän hyväksyy, mutta ammatin valinta ei.

Vierailija
27/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisi takuulla helposti elintason että kaikki voisi nauttia kissanpäivistä maapallolla.

Vierailija
28/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaiden vaatteiden viikkaus ja kaappiin laitto on ylivoimaisen ärsyttävää puuhaa.

Lattioiden pesu.

Uunipeltien pesu.

Koiran pesu 😂 no, itsepä valitsin suuren pitkäkarvaisen koiran. Onneksi lapset käyvät jo itse suihkussa.

Vierailija
29/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen, että kuinka ihminen voisi oppia aamuvirkuksi.

Olen yrittänyt kaikkeni (jättänyt pois puhelimet, rauhoittunut hyvissä ajoin, syönyt, ollut syömättä, säätänyt valaistusta, välttänyt kofeiiniam syönyt melatoniinia, noudattanut säännöllistä rytmiä jne jne jne), mutta minä olen yöpöllö. Iltaisin ei vaan väsytä. Aamulla taas herään kunnolla vasta toisen kahvikupillisen jälkeen ja silloinkin silmät ristissä.

Jos tähän joku keksisi vaikka jonkun ihmepillerin niin minä olisin ensimmäinen asiakas.

Sulla menee paljon paremmin, jos hyväksyt että olet iltaihminen ja jos voit elää sen mukaan. Pahimmillaan saat burnoutin jos yrität hampaat irvessä olla aamuihminen.

Kyllä, moni tämän hyväksyy, mutta ammatin valinta ei.

Tämähän se just on, suomessa lähes tuntematon käsite koko iltavirkkuus, vaikka voisivat kirjoittaa halutessaan dgn esim määrittelemättömästä unihäiriöstä, ja työt suunniteltaisiin sen mukaisesti. Mutta vähintään joku ADHD leima on oltava että yöpöllöjä mitenkään otetaan huomioon ja jälki on sitten sen mukaista kun vastoin luontoa valvotetaan

Vierailija
30/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Tampere

Joukkoliikenne Kokkola (Suomen toiseksi suurin teollisuuskaupunki mistä rahaa tulee mm. Tampereelle mistä itse olen kolmannesta sukupolvesta kotoisin) ei todellisuudessa ole ollenkaan. Täällä et ilman omaa autoa pääse mihinkään. Et edes päivällä.

Ihan mielenkiinnosta, miten te aiotte tulla toimeen siellä maalla kun bensa maksaa sen 3e/l kun polttoaineen päästökauppa kohta alkaa? Siihen päälle km-vero niin autoilu maksaa kohta 500e kk halvallakin koterolla. Miten pärjäätte?

Lopetatteko työt?

Vierailija
31/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saisi takuulla helposti elintason että kaikki voisi nauttia kissanpäivistä maapallolla.

Minåpä tiedän tähän vastauksen.

Vierailija
32/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään päättyvät ikkunat

Vierailija
33/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaatteiden silittäminen

Silitysrauta ja höyrystin.

wau kiitti. Yhtä mahtava keksintö kuin pyörä.

Vierailija
34/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkäs toimesta ne sitten yleensä päättyvät? Karmin?

Vierailija
35/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan peseytyvät? Olisi kyllä ihana keksintö. Voi kun joku keksisikin jonkun ihanan ikkunamateriaalin joka pysyisi koko ajan kirkkaana ja hylkisi pölyä, siitepölyä, tahroja yms...

Vierailija
36/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan peseytyvät? Olisi kyllä ihana keksintö. Voi kun joku keksisikin jonkun ihanan ikkunamateriaalin joka pysyisi koko ajan kirkkaana ja hylkisi pölyä, siitepölyä, tahroja yms...

Mukava tämä ennakoiva tekstinmuuttajaprkl

Vierailija
37/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Tampere

Ihan mielenkiinnosta, miten te aiotte tulla toimeen siellä maalla kun bensa maksaa sen 3e/l kun polttoaineen päästökauppa kohta alkaa? Siihen päälle km-vero niin autoilu maksaa kohta 500e kk halvallakin koterolla. Miten pärjäätte?

Lopetatteko työt?

Mistä saa sellaisia autoja, joiden kulut on noinkin vähän, ostan meille heti kaksi!

T. Nykyisellään ei tonni kuussa riitä.

Vierailija
38/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksitty jo.

Esim pilkingtonilla on aktiivilasit ja muistaakseni fenestrallakin..

Vierailija
39/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukava tämä ennakoiva tekstinmuuttajaprkl

Tekstin ennakointiin on jo ratkaisu onneks, ku sen saa myös pois päältä laitettuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan