Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin arjen ongelmaan toivoisitte jonkun keksivän ratkaisun?

Vierailija
30.07.2021 |

Siinäpä se otsikossa jo oli kysymys.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mennä autottomana töihin ukonilmalla kun pelkää ukkosta neuroottisesti?

Vierailija
2/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten miehille asettamiin epärealistisiin kriteereihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivit, jotka tukevat povea niin ettei iho jää taitteelle ja rintojen alla hikoile. Tuki jakautuu KOKO hartia-alueelle, ei tarvitse tai saakaan olla perinteistä romanttista pitsi-avokaulatyyliä, vaan saa olla suljetumi pelkistetty. Pienempi pääaukko auttaa painon jakautumisessa. Puuvillaa.

Vierailija
4/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten löytää mies, kun yksikään ei kiinnostu minusta.

Vierailija
5/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

parveketupakoinnin lopettaminen vuokrakerrostalossa

tuntuu olevan ylivoimaista

###### tupakkariippuvaiset

🖕

Vierailija
6/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllä se suomessa on alueellinen jakautuminen yksi ongelma. Tyyliin jos vaikka jotain harrastustoimintaa ajttelisi niin se porukkka on varmaan se juttu etä samanhenkisessä porukassa jotain harrastustoimintaa ja tehdä silllä myöhemmin jopa rahaa jos vain kyvyt riiittää.

Vierailija
7/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa ohuet pussit ovat vaikeita saada avattua.

Vierailija
8/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylllä se suomessa on alueellinen jakautuminen yksi ongelma. Tyyliin jos vaikka jotain harrastustoimintaa ajttelisi niin se porukkka on varmaan se juttu etä samanhenkisessä porukassa jotain harrastustoimintaa ja tehdä silllä myöhemmin jopa rahaa jos vain kyvyt riiittää.

Yksinäään ei insipiroii eikä anna sellasta potkua pylllyyyn tehdä ja toteuttaaa asioiita.

Vierailija
9/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän on jo ei-kaupallinen ratkaisu.Nuolaise sormiasi tai kasvata kynnet.

Vierailija
10/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillattu juustomakkara on ongelma kun se juusto 8n kuumempaa kuin itse makkara ja poppaa suuni joka kerta, ja sitten itkettää kun kitalaki on ruvella.

Vierailija
11/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkoliikenne. On todella vaikeaa päästä töihin, kun työt alkaa klo. 5.30.

-Tampere

Vierailija
12/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialla olevat kymmenet sähköjohdot. Keräävät likaa ja pölyä ja jos ne teippaa roudarinteipillä lattiaan, sekään ei ole hyvä.

Vierailija
13/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on jo ei-kaupallinen ratkaisu.Nuolaise sormiasi tai kasvata kynnet.

Tai venytä pussin reunaa tietyllä tavalla kahvan alareunasta.

Vierailija
14/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulaton, laillinen päihde.

Imppaamista yms ei lasketa vaan sellainen päihdyttävä tuote jonka käyttö olisi yhtä hyväksyttyä kuin kaljan ostaminen kaupasta.

Olis kiva saada pönttö kunnolla sekaisin, ilman krapulaa, oksennusta ja kaikkea pahoinvointia.

Vierailija
15/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen, että kuinka ihminen voisi oppia aamuvirkuksi.

Olen yrittänyt kaikkeni (jättänyt pois puhelimet, rauhoittunut hyvissä ajoin, syönyt, ollut syömättä, säätänyt valaistusta, välttänyt kofeiiniam syönyt melatoniinia, noudattanut säännöllistä rytmiä jne jne jne), mutta minä olen yöpöllö. Iltaisin ei vaan väsytä. Aamulla taas herään kunnolla vasta toisen kahvikupillisen jälkeen ja silloinkin silmät ristissä.

Jos tähän joku keksisi vaikka jonkun ihmepillerin niin minä olisin ensimmäinen asiakas.

Vierailija
16/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooniseen väsymykseen.

Vierailija
17/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki elektroniikkaan liittyvät piuhat. Mikään ei sovi toinen toisiinsa, aina hankit uuden piuhan uuteen laitteeseen, mikä valtava määrä haitallista jätettä.

Tämä ei tunnu olevan kenenkään ongelma. Minulle on.

Vierailija
18/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäään ei insipiroii eikä anna sellasta potkua pylllyyyn tehdä ja toteuttaaa asioiita.

Ykksi asia on varmaan siinä että ihmiset on niin eksyneitä kun ajattelee että se muoti ihmisillä on se mikä määräytyy alle 30 vuoden ikäiisenä niin nykymaaailmassa se on kierrätystä. Silloin pitää luoda ensin tarve. Minuusta se ei vastaa ihmisen luontaisen aivojen toimintaaa vaan kapitalismin systeemin toimintaaa.

Vierailija
19/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen, että kuinka ihminen voisi oppia aamuvirkuksi.

Olen yrittänyt kaikkeni (jättänyt pois puhelimet, rauhoittunut hyvissä ajoin, syönyt, ollut syömättä, säätänyt valaistusta, välttänyt kofeiiniam syönyt melatoniinia, noudattanut säännöllistä rytmiä jne jne jne), mutta minä olen yöpöllö. Iltaisin ei vaan väsytä. Aamulla taas herään kunnolla vasta toisen kahvikupillisen jälkeen ja silloinkin silmät ristissä.

Jos tähän joku keksisi vaikka jonkun ihmepillerin niin minä olisin ensimmäinen asiakas.

Sulla menee paljon paremmin, jos hyväksyt että olet iltaihminen ja jos voit elää sen mukaan. Pahimmillaan saat burnoutin jos yrität hampaat irvessä olla aamuihminen.

Vierailija
20/39 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteiden silittäminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä