Usan naiskoripalloilija Brittney Gringer on yli 2 metriä pitkä. Olisiko kiva olla semmoinen näyttävä nainen?
Kommentit (14)
No lesbona kiva olla sellainen. Mutta normaalia heteromiestä ei kyllä saa. Naisen pitää olla pieni ja siro
Vierailija kirjoitti:
No lesbona kiva olla sellainen. Mutta normaalia heteromiestä ei kyllä saa. Naisen pitää olla pieni ja siro
Ei kaikki miehet ole minimiehiä.
Tuleekohan pitkiltä ihmisiltä paljon kakkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vastaavasti pieniltä ihmisiltä tulee yleensä vaan paskaa... puhuttaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaavasti pieniltä ihmisiltä tulee yleensä vaan paskaa... puhuttaessa.
Osuinko oikeaan, että olet pitkä? 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä jättinainen ole monen lesbonkaan mieleen.
Uu, tykkäisin kyllä tuollaisesta naisesta! Hänhän ei ole miesten kanssa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mene vaikka vessaan harrastamaan tuota fetissiäsi, jota palsta on nyt pullollaan, p*skapää.
Olisi minun mieleen. Kaunis nainen ja ihana kroppa.
Ei monikaan mies rakastu 2metriseen, mutta tarvitaan vain yksi, jonka kanssa on kiva olla ja homma toimii.
Toi nainen on kyllä todella kaunis ja siro kasvoiltaan, mutta vähän miehekäs muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä jättinainen ole monen lesbonkaan mieleen.
Totta, että ei todellakaan ole. Esimerkiksi itse tykkään lyhyistä naisista. Voi olla tyyliltään unisex, mutta kasvoilta on oltava naisen näköinen. En välitä pitkistä rotevista naisista. Mun makuun liian maskuliinisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene vaikka vessaan harrastamaan tuota fetissiäsi, jota palsta on nyt pullollaan, p*skapää.
Pitkällä meni tunteisiin. 😄
Se on Griner kuitenkin. Komia nainen.