Missä pitää lapsen kaverisynt. jos ei kotona tai Hoplopissa???
Kommentit (8)
Meillä pojat erityisesti ovat hylänneet keilahalli- ja uimahallisynttäreistä.
Kerhohuone tai asukastalo, monet leikkipuistot vuokraa tilojaan viikonloppuisin alle 20€/h.
Koululta/päiväkodilta voi myös kysellä saisiko heidän tilojaan vuokrata. Seurakunnilla on myös tiloja.
Meillä on lapset olleet muutamankin kerran kutsuttuina synttäreille paikalliselle nuorisotalolle. Kiva paikka on ollut, siellä on ollut tilaa temmeltää, tarjoilut toki pitää hoitaa itse. Käsittääkseni oli tosi edullinen.
Meillä oli kerran synttärit paikallisessa käsityökeskuksessa. Lapset saivat itse huovuttaa pienet maskotit, sen jälkeen tarjolla oli mehua ja jäätelöä. (Muitakin töitä olisi ollut tarjolla, mutta se piti ilmoittaa etukäteen ja kaikkien siis piti tehdä sama.)
Jos haluaa jotain teemallisia synttäreitä, niin voihan sitä kysyä vaikka mistä riippuen lapsen iästä ja mielenkiinnon kohteista. Tampereella esim. Särkänniemen akvaario järjestää synttäreitä, ja voisihan sitä kysyä esim. tähtitornilta, eri museoista jne.
Miten muuten toimitaan esim jossain seurakunnan tiloissa tai kerho tms.?
Tuodaan itse tarjottavat, sieltäkö saa astiat vai itse nekin? Entä siivous jne. Oikeasti tietoa kaipaan kun vasta pyörittelen asiaa ja en ole itse koskaan hoitanut järjestelyjä tuollaisiin. Mutta ei innosta kotiinkaan kutsua täysin tuntemattomia (uusi luokka) kun ei tiedä ketkä sitten jää oikeksi kavereiksi. Saati ventovieraita vanhempia ottaa vastaa kotona vaikka tilaa oliskin.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 11:31"]
Meillä on lapset olleet muutamankin kerran kutsuttuina synttäreille paikalliselle nuorisotalolle. Kiva paikka on ollut, siellä on ollut tilaa temmeltää, tarjoilut toki pitää hoitaa itse. Käsittääkseni oli tosi edullinen.
Meillä oli kerran synttärit paikallisessa käsityökeskuksessa. Lapset saivat itse huovuttaa pienet maskotit, sen jälkeen tarjolla oli mehua ja jäätelöä. (Muitakin töitä olisi ollut tarjolla, mutta se piti ilmoittaa etukäteen ja kaikkien siis piti tehdä sama.)
Jos haluaa jotain teemallisia synttäreitä, niin voihan sitä kysyä vaikka mistä riippuen lapsen iästä ja mielenkiinnon kohteista. Tampereella esim. Särkänniemen akvaario järjestää synttäreitä, ja voisihan sitä kysyä esim. tähtitornilta, eri museoista jne.
[/quote]
Kiitti, tässä tuli hyviä.
Ei oo kokemusta mutta eikkö heset ja Mkkäritkin mainostavat jotain synttärijuttuja?