Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutusryhmän huomionkerjääjä

Vierailija
13.08.2014 |

Tunnistatteko tyypin? Ottaa osaa laihdutusryhmään ja kerjää koko ajan kehuja ja huomiota? Postailee omat aloituskuvat, jotka on luokkaa lopetuskuvat ja vähän muka siinä tuskailee "läskejään". Muistaa huomauttaa että on tehnyt niin ja niin monta lasta ja kroppa on vähän löysä. Ekan viikon jälkeen kehuu laihtuneensa niin ja niin monta kiloa ja samalla kauhistelee ettei kyllä enää saisi painoa lähteä. Joka välissä muistaa tuoda itseään esille, postailla kuvia ja kehua omaa erinomaisuuttaan, kaikki keskustelut kääntää itseensä "minä minä minä minä ja mun erinomaisuus", "treeni oli kevyt kun mulla on niin hyvä kunto", "ruoka on hyvää kun syön aina näin", "mulle tää on elämäntapa". 

Mua vähän säälittää tuollainen mamma. Mitä siltä puuttuu elämästään, kun pitää maksaa rahaa siitä että pääsee vähän pullukoiden seuraan keräilemään "oot kyllä tosi hyvässä kunnossa" kommentteja? Miksi pitää lähteä laihdutusryhmään, jos se hyvässä kunnossa oleminen, terveellisesti syöminen ja säännöllinen treenaaminen on jo valmiiks elämäntapa? Veikkaisin että parisuhde ei ole se toimivin (=ei kehuta kotona) ja ei ole kavereita oikeassa elämässä. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi