Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea ottaa vakavasti aikuista miestä jonka nimi on Jesse

Vierailija
13.08.2014 |

90-luvulla Jesse nousi nimenä suureen suosioon ja nyt nämä Jesset alkavat olla aikuisia. Jesse kuitenkin kuulostaa pikkupojalta tai vauvakieleltä: mussu, nassu, sesse...

Vaika ajatella Jesseä jossain merkittävässä ammatissa esim. lääkäri, lentokapteeni, pressa...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan voi ottaa vakavasti ihmistä, joka toisten nimiä haukkuu. Onneksi aloittajan nimi on varmasti paras.

On se jännä miten ihmiset kohottaa omaa huonoa itsetuntoa tekemällä tälläisia aloituksia.. :) voin kuvitella minkälainen ihminen on ruudun takana..

Vierailija
22/22 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 10:26"]Veeti ! Normaali nimi ? Sallikaa mun nauraa: Huuuhhuh huh huu !!!

Tulee mieleen joku naisten säärikarvojen poistoaine. Voi jumalauta miettikää nyt mitä nimiä kersoille annatte.

Huh huh.

[/quote]

johtuiskohan tuo siitä, että veet ja veeti on niin samanlaiset sanat. Tuleeko sulle myös nimestä anna mieleen vain se naistenlehti? Tai saarasta saari? Violasta valion maitotuotteet? Oliviasta oliivit? Mites sitten pystytkään elämään niiden ihmisten kanssa, joiden nimi tarkoittaa muutakin kuin vain nimeä, kuten aamu, marja, tuuli, helmi jne?

Tässä ketjussa tulleet nimet on sentään vielä ihan tavallisia nimiä, minun käy enemmän sääliksi niitä, joille annetaan oikeasti "lasten nimiä" eli mitkä ovat söpöjä sillä alle 4v lapsella, mutta aikuisella outoja, kuten nasu, hali, ihana, tarzan, myy, keiju, safiiri, rakas ja kulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan