Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wannabe-julkkis-ex yrittää pilata elämäni

Vierailija
13.08.2014 |

Vihaan eksääni. Hän on K***pää ja mt-vikainen hirviö. Päivästä toiseen lasten asioilla kiristämistä, tapaamisten kanssa venkoilua ja uhkailua oikeudella ja elarien lopettamisella. Silti lapset hoidattaa enimmäkseen kelläs muullakaan ku minulla. Jatkuvaa stalkkaamista ja utelemista (nykyisistä) yksityisasioistani ja siitä mistä liikun milloinkin. Jopa utelua seksiasioistani ja nykyisestä parisuhteesta muka kaverimielessä, voidakseen käyttää niitä minua vastaan myöhemmin. (ei sillä että kertoisin sille esim. seksiasioita).

Lisäksi tyyppi on säälittävä wannabe-julkkis, joka levittelee toimittajille yksityisasioita meidän yhteisistä ajoista ja suhteen vaiheista tehden itsestään marttyyria. Väliin uhkaa kertoa vieläkin arempia asioita jos en tanssi hänen pillinsä mukaan ja asiat on tietenkin sellaisia että minua mustamaalataan kaikessa syylliseksi =) Onneksi toimittajia sitoo ainakin Suomessa laki, ettei yksityishenkilöistä saa kertoa ihan mitä tahansa. Jos asia olisi eksästä kiinni, niin koko elämä ja lastemme elämä olisi reviteltävissä lehdissä ja minusta kirjoiteltaisiin varmaan omalla nimelläni vaikka en julkkis olekaan. Muutenkin tyypin "julkisuuskuva" hävettää minua ihan sietämättömästi, julkista sekoilua puolialasti, itsensä marttyyriksi tekemistä eri asioissa, tietämätöntä ja osaamatonta esiintymistä tilanteissa joissa hänen pitäisi olla asiantuntija ja myötähäpeää herättävää "luksuselämän" esittämistä. :D

Poliisilta ei apua saa, ei voi kuulemma edes hakea lähestymiskieltoa kun fyysistä väkivaltaa ei ole ollut. Omasta mielestäni tällainen jatkuva henkinen väkivalta ja mustamaalaaminen ja uhkaaminen on vähintään yhtä hirveää!

Eli muut joilla on hirviö-ex, niin olkaa edes onnellisia ettei eksänne ole "julkkis" joka pyrkii levittämään paskaa niskaanne "koko kansan" nähden. Monet kaveripiirin ihmiset on tietysti jo käännytetty minua vastaan valheiden avulla.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme