Tykkäättekö Erika Vikmanista?
Minusta hän on aivan ihana <3 oli jo tangokuningataraikoinaan ja parantunut vain siitä eteenpäin.
Kommentit (33)
En nyt erityisemmin välitä, mutta yhtä asiaa ihmettelen naisten suhtautumisessa häneen. Erika saa hirveästi kuraa päälleen naisilta. Sen sijaan erilaiset instagram-beibet ja dubain kävijä -instaprostituoidut ja tissipillu-feministi-influensserit saavat naisilta varauksetonta suosiota. Tässä on jotain nurinkurista, että Erikaa dissataan niin kauheasti, mutta instalortoille sataa naisten suosiota.
mies 37v
Saahan sitä seksiä tihkua ja musiikkikin ihan jees. Mutta toi seksilook on niin huono. Jotain Tiimarin hattuja ja muovisaappaita. Hiuslisäkeosa on nolon huono ja jumppapuvut nähty moneen kertaan.
Vähän jos laadukkaimilla asusteilla tekis niin ihan hyvä.
Turha opettaa mua ristiin jalkojani laittaa
Synnyin syntiseksi, sori jos se sua haittaa
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin tällä palstalla kenestäkään tykätään. Ainakaan ns. viihdejulkkiksista.
Lukenut mm. noita Maisa, Rita, Sofia ja Martina ketjuja ja niissä suurin osa vain pilkkaamassa niitä.
En lähtisi vertaamaan näitä naisia keskenään. Erika osaa kuitenkin laulaa ja on musikaalisesti lahjakas. Hänen tyylistään ja biiseistään voi olla monta mieltä, mutta hän kuitenkin elättää itse itsensä ja on kunnianhimoinen. Rita taas on sentään menestynyt ex-urheilija siitä pisteet hänelle, mutta onko noilla muilla jotakin meriittejä?
Vierailija kirjoitti:
En nyt erityisemmin välitä, mutta yhtä asiaa ihmettelen naisten suhtautumisessa häneen. Erika saa hirveästi kuraa päälleen naisilta. Sen sijaan erilaiset instagram-beibet ja dubain kävijä -instaprostituoidut ja tissipillu-feministi-influensserit saavat naisilta varauksetonta suosiota. Tässä on jotain nurinkurista, että Erikaa dissataan niin kauheasti, mutta instalortoille sataa naisten suosiota.
mies 37v
Antaisitko pari esimerkkiä? Itselleni ei tule mieleen yhtäkään.
Hyi. Kauhea suttura. Peittää tuolla tarkoituksella överihorosti pukeutumisella sitä, että on oikeasti aika ruma. Jos "se on tarkoituskin" että näyttää Tuksulta niin kaikki ei ehkä tajua, että oikeasti näyttää nuorelta Tuksulta. Vaan minua ei huijaa.
Hän ei käsittääkseni tarvitse tykkäämistäni sen enempää kuin sitäkään tietoa, että en tykkäisi, joten turha kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei käsittääkseni tarvitse tykkäämistäni sen enempää kuin sitäkään tietoa, että en tykkäisi, joten turha kysymys.
Häh? Tietenkin tarvitsee. Jos on esiintyvä taiteilija ja julkisuuden henkilö, niin ihmisten tykkääminenhän on kaiken A ja O.
Hänen musiikkinsa ei ole minun makuuni, mutta ilmeisesti Suomessa oli ns. Kikan mentävä aukko viihdemaailmassa. Kyllähän pirteät rallatukset Suomen kansaan uppoavat vaikka kriitikot ja syvällisemmän musiikin ystävät ovat aina vastustaneet heitä.
Silti on pakko sanoa, että tämä uusi imago tuntuu hieman päälleliimatulta, ihan kuin jossain levy-yhtiön palaverissa oltaisiin luonnosteltu uusi idea Kikasta fläppitaululle. Varsinkin tämä Warnerin sivuilta löytyvä artistikuvaus vahvistaa tätä "tuote"-ajatusta, koska se kuulostaa lähinnä brändäysidealta joka on vahingossa päätynyt sivuille:
"Mökkitie Recordsille sainattu, suomenkielistä diskopoppia esittävän Erika Vikmanin kappaleet tehdään pilke silmäkulmassa, mutta syvyyttäkin löytyy. Erika on rakastanut esiintymistä jo kouluikäisestä asti. Vikmanin nauttii raja-aitojen kaatamisesta niin musiikissaan kuin muillakin elämänalueillaan. Musiikissa kuuluu sekä menneiden vuosikymmenten että Kikan vaikutus. Erika nousi koko kansan suosioon tämän vuoden Uuden Musiikin Kilpailussa platinarajan ylittäneellä Cicciolina kappaleellaan."
Onhan se hienoa, kun ihminen uskaltaa olla oman tyylisensä. Mutta minuun ei vetoa mitenkään. Miksi naissolistien täytyy aina vetää överiksi, kun haluavat karistaa vanhan imagon pois? Kun tekee itsestään halvan oloisen, niin siitä kuvasta vasta vaikeaa onkin päästä pois.
Tykkää kuka tykkää. Mutta itse pidän ns arvokkaamman oloisista artisteista.
Eiks se käyttäny Dannya, et sai julkisuutta. Ei erikoisemman näkönen, yrittää nyt seksillä saada lisää huomiota Dannyn jälkeen.Kovin on yritteliäs.
Jätettyjä petettyjä eronneita karanneita
Langenneita ratkenneita sisimpänsä salanneita
Mä lupaan että on hauskempaa meill jotka löytää syntisten pöytään
Nykyinen habitus on niin vastenmielinen, että pitää olla jonkin sortin fetissi maksaakseen hänelle.