Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sielu haluaa?

Vierailija
09.03.2024 |

Yksilön ja jokaisen ryhmän paranemiseen vaaditaaan yhteyden löytäminen sieluun. Se merkitsee, että johdon on uskallettava ottaa muutoksen, henkilökohtaisen esiiintulon ja energian uudelleen suuntaamisen riski. On psykologian perustotuus, etttä se, mitä vanhemmat eivät kohtaa omassa kehityksessään, tulee ilmi lapsessa;samalla tavoiin työyhteisön tai ryhmän jäsenet kantavat taakkanaan sitä, mitä yhtiön tai yhteisön johto ei suostu katsomaaan silmästä sillmään. Sitä, mitä emme voi tai suostu kohtaamaan itsessessämme, kantavat ennemmin tai myöhemmin ne jotka ovat ympärillämme. Hitunenkin eettistä harkintaa velvoiittaisi meitä itse kutakin tekemään oman henkilökohtaisen työmme, jotta emme kuormittaiisi niitä joista välitämme tai joista meilllä on yhteinen vastuu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielu haluaa yhteyden Luojaansa.

Vierailija
2/10 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielu tahtoo vapautta ja totuutta. Ihmisen pitäisi mielestäni kyetä olemaan totta itselleen. Kun joitain puolia välttelee kohtaamasta, niin projisoi kaikenlaista ikävää ulkopuolelleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielu haluaa takaisin syntypaikkaansa, muiden sielujen yhteyteen. Tästä johtuu tyhjyyden tunne, eksistentiaalinen kriisi, itsemurhat, merkityksettömyyden tunne elämässä.

Kun oivaltaa tämän, voi ottaa elämän vastaan sellaisena kuin se tulee, kiitollisena. Elämä on vain pieni hetki.

Vierailija
4/10 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielu haluaa vaikka mitä. Ainakin päihtyä näin aluksi ja katsotaan sitten mitä muuta sielu haluaa.

Vierailija
5/10 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modernia psykologiaa vaivaa rohkeuden puute suurten kysymysten edessä ja siksi kysytään: "mitä minun egoni haluaa?" kun pitäiisi kysyä "mitä sielu haluaa?" Jokaisen ryhmän joka haluaa löytää uudelleen alkuperäisen energiansa ja merkityksen tunteensa, täytyyy kysyä, millä tavoin nykyiset käytännöt ja asenteeet avartavat tai pienentävät sielua. Johdon täytyy ollla joko rohkea tai epätoiivoinen, ennen kuin näitä suuria kysymyksiiä jälleeen esitetään. Yksilöinä ja yhteisöjen jäseninä meidän kaikkien täytyy löytää uusi rohkeus vaaatia suurempaa mielekkyyttä, meidän täytyy vastustaa persoonallisuuuden häviämistä ja infantilisoivia käytäntöjä.

Vierailija
6/10 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus. Näistä mä tykkään, ihminen joka osaa ajatella

Se on tosiaan totta että kaikki siirtyy eteenpäin, sen takia puhutaan myös ylisukupolvellisista traumoista. 

Sielu haluaa puhtautta, mä uskon että jokaista ihmistä viedään täällä tarkoituksella tiettyyn suuntaan missä tätä kyseistä ihmistä yritetään herätellä tähän. Siis että hän katsoo sisälleen ja alkaa toiminaan sen sielun kautta. Valitettavasti tähän ei moni kykene, koska tämä nykyinen yhteiskunta on luotu niin fiksusti peittelemään kaikki tämä. 

Sille on syynsä miksi ennenvanhaan ihmiset olivat paljon henkisempiä ja viisaampia. 

Kun ihminen tajuaa tämän asian ja oman sisäisen voimansa ja sen sieluyhteyden, hänellä on mahdollisuus vaikka mihin, siis se tietosuuden kehittymisen mahdollisuus on rajaton, kirjaimellisesti

Vierailija
7/10 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuolinen voi luulla, ettei toisella ole sieluyhteyttä, ja alkaa sörkkiä toisen elämää auttamisen varjolla, tai kertoa mitä kannattaa tehdä.

Jokainen huolehtikoon vain ja ainoastaan omasta sielustaan. Sieluttomat tunnistaa manipulointitarpeestaan.

Vierailija
8/10 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Modernia psykologiaa vaivaa rohkeuden puute suurten kysymysten edessä ja siksi kysytään: "mitä minun egoni haluaa?" kun pitäiisi kysyä "mitä sielu haluaa?" Jokaisen ryhmän joka haluaa löytää uudelleen alkuperäisen energiansa ja merkityksen tunteensa, täytyyy kysyä, millä tavoin nykyiset käytännöt ja asenteeet avartavat tai pienentävät sielua. Johdon täytyy ollla joko rohkea tai epätoiivoinen, ennen kuin näitä suuria kysymyksiiä jälleeen esitetään. Yksilöinä ja yhteisöjen jäseninä meidän kaikkien täytyy löytää uusi rohkeus vaaatia suurempaa mielekkyyttä, meidän täytyy vastustaa persoonallisuuuden häviämistä ja infantilisoivia käytäntöjä.

Meidän ei täydy, ei sinun eikä minun, tehdä mitään. Kenenkään ei täydy kysyä mitään.

Vierailija
9/10 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha on täynnä ruokaa ja sielu vaatii tupakkaa

Vierailija
10/10 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi